Spiegelkappen Grijs Blauw geblokt (Checkmate)

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

05 apr 2006, 10:01

Smini schreef: Maar ik wil het.... er moet iets op dat grote grijze dak.... het dak vraagt er om... niet dan? vertel me dat ik gek ben..... hahaha wil iets persoonlijks op me mini daar komt het op neer..... Ik ben nu druk ik Paintshop aan het proberen hoe het er uit ziet...
Ha ha, zo hebben Henk en ik die 'Calvin plast tegen flitspaal' sticker achterop de MINI's op dezelfde plaats (zie af en toe plaatje bovenin) en is het duidelijk dat deze MINI's van die twee broertjes zijn. >)
Achetraf gezien had ik misschien Dommel op m'n dak willen hebben.
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Utrecht
Berichten: 399
Lid geworden op: 26 jan 2006, 15:34

26 apr 2006, 11:03

Het gaat gebeuren, ik heb een airbrush arties gevonden in Utrecht die dit prima kan doen. Was allemaal geen probleem en heeft heel veel van dit soort custom werk uitgevoerd. en wat kan er mis gaan met spiegelkappen?!

nu vraag ik mij alleen nog even af, ik moet dus de kappen er af zien te krijgen, (ik kan mij voorstellen dat hier trucjes voor zijn, zoals spiegels eerst helemaal naar benden afstellen en dan pas plat voorwerp er achter wurmen en kracht zetten.) ALLE tips welkom :-))

en kan je zonder kappen wel rijden?! dit is belangrijk omdat ik de kappen twee weken kwijt ben. Of wat kosten nieuwe kappen?!

en kan iemand een grote afbeelding geven van een beblokte spiegelkap?! wit zwart dan natuurlijk :-) kan ik die na laten maken.... lijkt het net stock maar is het niet :-)

moet binnenkort maar eens naar meeting komen, sinds ik de mini heb maar naar 1 geweest. maar ja 60 uur werken en hobby combineren is soms wel lastig hoor....
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

26 apr 2006, 11:13

Nieuwe kappen (geblokt) kosten 56 euro per stuk. Ik weet niet of het mogelijk is om zonder deze kappen te rijden. Er zit een kliksysteempje in de kap welke je voorzichtig los moet halen. Berthil kan je er meer over vertellen want hij heeft ze er zelf op gezet. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als je blokken een andere kleur krijgen :D
Morgen of vrijdag krijg ik mijn nieuwe geblokte kappen en kan dan wel een goede grote foto voot je maken! 8)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

26 apr 2006, 11:14

Smini schreef:moet binnenkort maar eens naar meeting komen, sinds ik de mini heb maar naar 1 geweest. maar ja 60 uur werken en hobby combineren is soms wel lastig hoor....
Leuk idee! van harte welkom en het resultaat willen we zeker zien 8) .
Niets moet, alles mag hè :lol:

Volgens mij zijn er ervaringsdeskundigen genoeg voor wat betreft het demonteren en monteren van spiegelkappen (Maaij, mini7benno, Berthil om maar wat cracks te noemen)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Smini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Utrecht
Berichten: 399
Lid geworden op: 26 jan 2006, 15:34

10 mei 2006, 09:55

De afspraak is gemaakt!

nu hoop ik maar dat ik zonder de kappen kan rijden in de auto....
PS ik heb nog geen plaatjes van geblokte spiegels.... (groot detail niveau)

Tnx.... ps 15 16 julli ga ik zeker naar Nordschleife....
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

10 mei 2006, 09:59

Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Zou je bij de dealer niet kunnen vragen of ze niet 2 kapjes hebben liggen in het magazijn, die ze er even opzetten. Dadelijk beschadig je heel het binnenwerk. Of zit daar niks achter de spiegel? :oops:
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

10 mei 2006, 10:42

Jawel, daar loopt de bedrading voor het electrische gedeelte...
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

10 mei 2006, 11:31

desnoods plak je het voor zolang even met karton en tape af

Terug naar “Exterieur”