Probleempjes/vragen na ombouw RHD

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Ellemini
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 sep 2015, 17:50

Probleempjes/vragen na ombouw RHD

17 sep 2015, 18:01

Hallo,

Sinds kort hebben we een prachtige mini alleen zijn er wat dingetjes die ik op wil/moet lossen,
Graag zou ik wat meer info willen, en dit lijkt me de plaats, kon niet vinden dus zelf maar een post gemaakt..

Het eerste is dat de spiegels niet goed gesteld kunnen worden omdat ze tegen de binnenkant aan zitten, dat komt uiteraard omdat het zicht vanuit de andere stoel heel anders is; mijn vraag is of ik de motortjes kan verzetten in de behuizing, of dat ik een nieuwe behuizing moet hebben, ik kan best wel wat proberen uiteraard, maar wilde het hier eerst vragen voor ik zelf het wiel overnieuw uit ga lopen vinden.

Het tweede issue is dat het slot van de deur aan de bijrijderskant zit, dit geeft niets, waar het niet dat de centrale deurvergrendeling het niet doet. (die wil ik ook na (laten) kijken, maar da's een ander ding.
Ik vroeg me af of ik aan de bestuurderskant ook een andere deurgreep kan plaatsen, die dan bij omdraaien vd sleutel de andere deuren opent. (dit werkt nl. nog wel prima) Ik verwacht een issue met de sleutel vwb de centrale vergrendeling. maar het leek me handig dit ook te fixen indien mogelijk..

Alle tips zijn welkom, alvast erg bedankt!

Rob
Jer84
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Drachten
Berichten: 854
Lid geworden op: 15 okt 2014, 23:59

Re: probleempjes/vragen na ombouw RHD

18 sep 2015, 18:00

Alles is om te zetten, maar je kunt er vanuit gaan, dat de kabels omgedraaid moeten worden. Als je geluk hebt kan je dat op een centrale plek doen waar alles bij elkaar komt. En anders zou je toch de kabels om moeten leggen. Denk dat je de handgreep zo kan kopen, en dan het slotje naar de andere kant brengen.

Spiegels is eigenlijk zelfde verhaal, andere spiegels.
Afbeelding

Terug naar “Exterieur”