Motorkapsluiting
- FunkyRAT
- Be Mini
- Locatie: ZTM
Bericht
Mijn ervaring met de dealer is dat zodra de garantie verlopen is, ze niks meer voor je betalen. Dit lijkt me te vallen onder slijtage. Heel misschien kan je nog een coulance regeling eraf praten als je een goede relatie hebt, maar zodra ze je niet kennen, of je komt van een andere dealer, dan ga je voor de volle pond.
- snans
- Volledig MINI minded!
- Locatie: antwerpen
Bericht
ik hoor andere verhalen van mini (belux)
ze lijken best fair in "net buiten garantie" herstellingen.
indien het om abnormale slijtage gaat, trek je ze nogal makkeljik over de streep. of jou verroeste kabel abnormale slijtage is, kan ik moeilijk over oordelen. zal ook afhangen hoelang je wagen buiten de garantie is.
eerst vriendelijk proberen, indien geen resultaat even op je strepen staan (wijs ze even op hun hunker naar kwaliteitsproduct) en dan lukt het mss wel.
ze lijken best fair in "net buiten garantie" herstellingen.
indien het om abnormale slijtage gaat, trek je ze nogal makkeljik over de streep. of jou verroeste kabel abnormale slijtage is, kan ik moeilijk over oordelen. zal ook afhangen hoelang je wagen buiten de garantie is.
eerst vriendelijk proberen, indien geen resultaat even op je strepen staan (wijs ze even op hun hunker naar kwaliteitsproduct) en dan lukt het mss wel.
- new mini
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Strijen
Bericht
Sterkte ermee
Is toch erg dat het allemaal zo moet gaan pfffsnans schreef:ik hoor andere verhalen van mini (belux)
ze lijken best fair in "net buiten garantie" herstellingen.
indien het om abnormale slijtage gaat, trek je ze nogal makkeljik over de streep. of jou verroeste kabel abnormale slijtage is, kan ik moeilijk over oordelen. zal ook afhangen hoelang je wagen buiten de garantie is.
eerst vriendelijk proberen, indien geen resultaat even op je strepen staan (wijs ze even op hun hunker naar kwaliteitsproduct) en dan lukt het mss wel.
Sterkte ermee
Onze sponsors