Andere achterlichten

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

15 aug 2006, 18:45

Ik heb ook respect voor zijn mening, ieder zijn ding. Ik vind zijn vleugeldeuren wel gaaf en dat weet hij ook, bij de volgende meet sta ik er met de neus bovenop (als ik nog mag komen kijken). Mensen maken alleen bepaalde keuzes qua smaak en om dan iets 'aftands lelijk' te noemen wat een ander wel mooi vind gaat mij dan iets te ver, maar dan kan aan ons leeftijdsverschil liggen. Ik had dan liever gezegd 'niet helemaal mijn smaak' of 'ik vind het niks'. Het staat hem vrij om zulke uitspraken te doen (beetje leven in de brouwerij is niet erg) maar het staat mij ook vrij om er dan wat over te tikken op een naar ik hoop wat grappige manier. Ik moest tenminste wel lachen toen ik het intikte.

@iDD - sorry als het verkeerd is overgekomen, wel grappig dat je je post hebt aangepast :)
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

15 aug 2006, 21:35

nee nee nee! ik vind het heel grappig juist! Mij heb je niet zo gauw op de kast. En ik had al wel verwacht dat je er tegen zou kunnen. Ik ben graag recht door zee.

Ik respecteer ook heel erg Berthil's mening over zijn keuze voor lichten!

iDD....... niet alles is een persoonlijke aanval
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

26 aug 2006, 22:27

wie helpt me op de volgende meet met het in geheim swoppen van achterlichten van berthil en IDD?

lachen naar het vogeltje :mrgreen: kodakmomentje gegarandeerd :wink:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

27 aug 2006, 14:27

:D :D
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

27 aug 2006, 15:33

Sid schreef:wie helpt me op de volgende meet met het in geheim swoppen van achterlichten van berthil en IDD?

lachen naar het vogeltje :mrgreen: kodakmomentje gegarandeerd :wink:

Altijd voor te porren. :mrgreen:

Terug naar “Exterieur”