Trekhaak en toebehoren

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
vamstel
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 15 jul 2015, 15:15

Trekhaak en toebehoren

10 dec 2015, 11:27

Heey ik loop al een paar dagen met een paar vragen rond die ik maar niet beantwoord kan krijgen
Ik heb een Cooper r50 en daar wil ik een trekhaak achterop zetten ik heb bij de mini site de zelfde vraag gesteld of ik dat doen kan en zij zijden dat als er geen minimale en maximale trek kracht op mijn kenteken pasje staat dat het dan niet kan maar als ik verder ga zoeken op de rdw site staat daar niks over alleen als je dat niet op je kentekenbewijs heb staan en je wil meer dan 750 kilo gaan treken moet je een centificaat aan vragen maar dat heb ik niet nodig wat moet ik hier mee doen?

En verder als het dan toch kan zou ik de spanning van mijn achterlichten kunnen gebruiken voor mijn stekker doos omdat je ook nog is te maken heb met een Can bus installatie in mijn auto?

M.v.g. jesper
Jer84
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Drachten
Berichten: 854
Lid geworden op: 15 okt 2014, 23:59

Re: Trekhaak en toebehoren

10 dec 2015, 12:17

Denk dat je dan storing krijgt met je Canbus. Want je vraagt meer stroom dan hij nodig heeft op een bepaalde lamp. Hierdoor kan je allerlei meldingen op je dashboard krijgen. Ik zou hiervoor gewoon even de vraag bij de Mini Dealer leggen. Vragen kost niks.
Afbeelding
sallandteam
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2015, 10:04

Re: Trekhaak en toebehoren

03 jan 2016, 11:10

Ja, je kan wel van de achterlicht aftappen. Maar dan moet je wel ledverlichting gaan gebruiken. Anders wil het niet. Wat voor bj en maand auto heb jij ?

Terug naar “Exterieur”