Tunen van R53: Hoe en wat?! - Motor
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Tunen van R53: Hoe en wat?!
Wat is er lachwekkend aan dan Marcel?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance
- Vinny85
- Be Mini
Bericht
Re: Tunen van R53: Hoe en wat?! - Motor
Shit! Deze mooie lijst is verdwenen. Heeft iemand hem nog opgeslagen zodat hij weer online kan?
- Xanlle
- Mod virus alert!
Bericht
Ik ben ook geïnteresseerd in de lijst. Helaas zijn er meer topics verminkt. Hopelijk wordt er snel een goede backup teruggezet.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb de lijst zojuist even herschreven, veel info was behoorlijk verouderd
- Vinny85
- Be Mini
Bericht
Super Dave ik heb er meteen vragen over. Als je de compressor pully vervangt incl software is het dan nodig om je injectoeren te vervangen? Dit is trouwens de enige mods die ik wil doen kwa vermogen.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vind van wel; standaard injectoren lopen al op hun eind bij 190 pk.
Als je het goed doet, neem je software en 550's - mocht je ook pk-honger krijgen zijn je injectoren groot genoeg om ook die volgende aanpassingen nog te kunnen voorzien. Daarnaast kan een goed softwarepakket ook er voor zorgen dat die 550's perfect worden afgeschaald op jouw huidige mods
Als je het goed doet, neem je software en 550's - mocht je ook pk-honger krijgen zijn je injectoren groot genoeg om ook die volgende aanpassingen nog te kunnen voorzien. Daarnaast kan een goed softwarepakket ook er voor zorgen dat die 550's perfect worden afgeschaald op jouw huidige mods
- Vinny85
- Be Mini
Bericht
Ik weet niet of er prijsverschillen zijn in hoeveel cc's bij injectoren. Ikzelf wil niet verder dan de pully en software.
- Xanlle
- Mod virus alert!
Bericht
En waar moet je zijn voor software? Voor VAG motoren bijvoorbeeld bij JD, voor MINI's bij BAR (minispeed)?
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat ook in het hele uitgebreide stuk van Daveke waarme dit topic begint. Bytetronic
- Xanlle
- Mod virus alert!
Bericht
ik dacht dat dat de software was die gebruikt werd om te tunen, niet zozeer het bedrijf die het ook doet.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Vinny85
- Be Mini
Bericht
Met alleen compressor pully kan ik het toch ook af met 400cc injectoren incl software om ze ultiem te laten werken?
Is daar een standaard software bestand van of moet hij dan met de hand ingestelt worden?
Is daar een standaard software bestand van of moet hij dan met de hand ingestelt worden?
Onze sponsors