Hoeveel tuners zijn er voor een Mini?
- Mini Phantom
- Leerling Mini lid
- Locatie: Hoofddorp
- Wint
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Onder de Erasmusbrug
Bericht
Copy that!Hans schreef:Beetje duur en beetje weinig en bij Beek kan je gratis je software weer terugzetten.. en let wel op dat de meeste Sjes standaard al meer vermogen hebben sommige zelfs 186pk standaard
Laatst gewijzigd door Wint op 29 mei 2007, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Save a tree, eat a beaver
- minibandit
- Mod virus alert!
- Locatie: Kontich
Bericht
daarna op 2 andere testbanken die totaal geen belang bij de tuning hadden bleken er nog ong 160 paardjes over te blijven...wat ietwat korter bij de waarheid lijkt te zitten !!!
yep... we hadden er hier bij ons ook zo eentje...gemeten bij Heinz...Hans schreef:Beetje duur en beetje weinig en bij Beek kan je gratis je software weer terugzetten.. en let wel op dat de meeste Sjes standaard al meer vermogen hebben sommige zelfs 186pk standaard
daarna op 2 andere testbanken die totaal geen belang bij de tuning hadden bleken er nog ong 160 paardjes over te blijven...wat ietwat korter bij de waarheid lijkt te zitten !!!
- Rob
- 4 op een rij!
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
Geen eigen ervaring met GT tuning wat betreft mods, wel altijd netjes antwoord gekregen van Roland van GTT op vragen daarover. Momenteel heeft hij een mcs R53 met turbo (ipv compressor) rondrijden die als het goed is in augustus op de markt komt. Uitvoeringen zullen zijn 300pk en 350 pk. Wordt wel erg prijzig (iets van 6k pond) maar dan schijn je wel wat te hebben en blaas je Berthil van de weg.
Rob
Rob
- Wint
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Onder de Erasmusbrug
Bericht
3 tientjes op Berthil!Berthil schreef:Éénieder is welkom om tijdens een paar rondjes vrij rijden op Zandvoort Hans en mij voorbij te rijdenRob schreef:dan schijn je wel wat te hebben en blaas je Berthil van de weg
Save a tree, eat a beaver
- Mini Phantom
- Leerling Mini lid
- Locatie: Hoofddorp
- hansie
- Mod virus alert!
- Locatie: Best
Bericht
Als we toch een sticky maken: misschien een verdeling tussen de atmosferische MINI's en de "S"jes.
Zit veel verschil in de doelgroep denk ik. Degene welke een one of cooper hebben zijn meestal op zoek naar een beter lopend/oppakend/zuiniger etc dan naar pure pk's, anders hadden we wel meteen een S gekocht.Ook een heel ander budget volgens mij.
Ben zelf nog druk oude posts te lezen maar zou voor mijn Cooper een tuning willen waarbij het oppakken en rijden onder de 4000 toeren wat smeuiger/sterker is.Volgens mij heb ik een enorme milieudip net onder dat toerental, erg irri.
Ben daarom ook erg geinteresseerd in een grafiek voor/na met air/fuel ratio voor een cooper.Stijging van topvermogen door een chip geloof ik niet zo in, een paar pk misschien, maar de meeste worden behaald door het max toerental op te schuiven.
Zit veel verschil in de doelgroep denk ik. Degene welke een one of cooper hebben zijn meestal op zoek naar een beter lopend/oppakend/zuiniger etc dan naar pure pk's, anders hadden we wel meteen een S gekocht.Ook een heel ander budget volgens mij.
Ben zelf nog druk oude posts te lezen maar zou voor mijn Cooper een tuning willen waarbij het oppakken en rijden onder de 4000 toeren wat smeuiger/sterker is.Volgens mij heb ik een enorme milieudip net onder dat toerental, erg irri.
Ben daarom ook erg geinteresseerd in een grafiek voor/na met air/fuel ratio voor een cooper.Stijging van topvermogen door een chip geloof ik niet zo in, een paar pk misschien, maar de meeste worden behaald door het max toerental op te schuiven.
- werner
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Katwijk
Bericht
Hans hier op het forum heeft nog een spruitstuk te koop, dat in combinatie met software aanpassing wordt het torretje voelbaar soepeler en sterker.
Ook hiervoor kun je terecht bij beek autoracing.hansie schreef:Als we toch een sticky maken: misschien een verdeling tussen de atmosferische MINI's en de "S"jes.
Zit veel verschil in de doelgroep denk ik. Degene welke een one of cooper hebben zijn meestal op zoek naar een beter lopend/oppakend/zuiniger etc dan naar pure pk's, anders hadden we wel meteen een S gekocht.Ook een heel ander budget volgens mij.
Ben zelf nog druk oude posts te lezen maar zou voor mijn Cooper een tuning willen waarbij het oppakken en rijden onder de 4000 toeren wat smeuiger/sterker is.Volgens mij heb ik een enorme milieudip net onder dat toerental, erg irri.
Ben daarom ook erg geinteresseerd in een grafiek voor/na met air/fuel ratio voor een cooper.Stijging van topvermogen door een chip geloof ik niet zo in, een paar pk misschien, maar de meeste worden behaald door het max toerental op te schuiven.
Hans hier op het forum heeft nog een spruitstuk te koop, dat in combinatie met software aanpassing wordt het torretje voelbaar soepeler en sterker.
- Jenkins
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Sittard
Bericht
Dan wel netjes rechts houden als we je voorbij willen, he?Berthil schreef:Éénieder is welkom om tijdens een paar rondjes vrij rijden op Zandvoort Hans en mij voorbij te rijdenRob schreef:dan schijn je wel wat te hebben en blaas je Berthil van de weg
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: In die Heimat
Bericht
Is het niet eerder compressor én turbo?Rob schreef:Geen eigen ervaring met GT tuning wat betreft mods, wel altijd netjes antwoord gekregen van Roland van GTT op vragen daarover. Momenteel heeft hij een mcs R53 met turbo (ipv compressor) rondrijden die als het goed is in augustus op de markt komt. Uitvoeringen zullen zijn 300pk en 350 pk. Wordt wel erg prijzig (iets van 6k pond) maar dan schijn je wel wat te hebben en blaas je Berthil van de weg.
Rob
Onze sponsors