ik heb een H&R schroefset gemonteerd en nu trilt de auto met optrekken. Volgens Beek omdat ik de auto te ver verlaagd heb. Helaas kan ik hem niet hoger zetten, heb de ultra low versie van H&R. Gelukkig kan ik er wel andere veren bij bestellen. De vraag naar de prijs daarvan staat uit.
Zijn er mensen die dit fenomeen herkennen? en vinden jullie de auto inderdaad te ver verlaagd? De band verdwijnt ca 1 cm in de carrosserie.
trillen na monteren schroefset
- DennisR53
- 4 op een rij!
Bericht
Ziet er verder top uit!
Re: trillen na monteren schroefset
Schijnt inderdaad normaal te zijn na een verlaging. De hoek van je ophanging is namelijk veranderd waardoor dit weer in deze richting moet afslijten. Na verloop van tijd zul je merken dat dit minder wordt. Heb dit zelf ook ervaren na mijn verlaging en merk je nu bijna niet meer!Streetfighter schreef:ik heb een H&R schroefset gemonteerd en nu trilt de auto met optrekken. Volgens Beek omdat ik de auto te ver verlaagd heb. Helaas kan ik hem niet hoger zetten, heb de ultra low versie van H&R. Gelukkig kan ik er wel andere veren bij bestellen. De vraag naar de prijs daarvan staat uit.
Zijn er mensen die dit fenomeen herkennen? en vinden jullie de auto inderdaad te ver verlaagd? De band verdwijnt ca 1 cm in de carrosserie.
Ziet er verder top uit!
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeer wrsch binnen 10k km verdwenen. Komt veel voor na verlaging.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wordt idd vanzelf minder na een tijdje. En met nieuwe aandrijfassen trilt ie weer opnieuw, weet ik uit ervaring!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Resultaat zoekfunctie:
viewtopic.php?t=6071
viewtopic.php?t=21238
viewtopic.php?t=6071
viewtopic.php?t=21238
Onze sponsors