Goeden dag,
Ik merkte vandaag dat mijn r53 wat trilde bij het remmen en na een schop tegen mijn voorband merkte ik dat mijn wiel wat bleef natrillen .
Dus ik heb het vermoeden dat mijn draagarmrubbers versleten zijn.
Daar komt dus ook mijn vraag vandaan: wat is verstandig, alleen het rubber vervangen of de hele unit waar het rubber in zit?
Verder wil ik ook de rubbers van de anti roll bar verwisselen maar daar zie ik geen probleem in.
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn en of er diy's zijn.
Mvg Gerrit
Vervangen diverse rubbers
- Buur
- Mod virus alert!
- Locatie: Zuidplas
Bericht
Re: Vervangen diverse rubbers
Bij mijn R50 zijn de hele rubbers en de houders vervangen, niet alleen de rubbers dus...
- Manick
- Sponsor
Bericht
Re: Vervangen diverse rubbers
Je kan beter de draag arm rubbers en anti rollbar rubbers van Powerflex nemen. Let wel op. De draagarm rubbers kunnen vervangen worden zonder subframe demontage, alleen de anti-Roll bar rubber moet wel het subframe er onder uit. Het is dat je weet. Want het is wel ff sleutelen
- gerrit1740
- Enthousiast
Bericht
Re: Vervangen diverse rubbers
Bedankt voor de reacties. Ik heb inderdaad ook gekeken voor de powerflex rubbers en daar zijn de ervaringen verschillend over.
Wat wel zeker is als ik kies voor powerflex dat ik de oude rubbers uit de behuizing moet zien te halen en de powerflex er in moet zien te persen.
Als ik de complete behuizing vervang heb ik geen powerflex maar hoef ik ze er ook niet in te persen, 3 boutjes los en wisselen maar.
Vandaar dus mijn vraag om advies.
Wat wel zeker is als ik kies voor powerflex dat ik de oude rubbers uit de behuizing moet zien te halen en de powerflex er in moet zien te persen.
Als ik de complete behuizing vervang heb ik geen powerflex maar hoef ik ze er ook niet in te persen, 3 boutjes los en wisselen maar.
Vandaar dus mijn vraag om advies.
Onze sponsors