Polijsten, maar hoe?
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
@ Glenn-Dub
er zit een behoorlijk verschil tussen de 500 en 900 heb ze beiden maar voor het iets grover polijsten gebruik ik de 900. De 500 is perfect om mee af te werken en licht polijstwerk wil ook uitstekend.
er zit een behoorlijk verschil tussen de 500 en 900 heb ze beiden maar voor het iets grover polijsten gebruik ik de 900. De 500 is perfect om mee af te werken en licht polijstwerk wil ook uitstekend.
- sammax
- Mod virus alert!
Bericht
Ik heb de dap900 maar besteld. Mini lak is volgens mij redelijk hard en dan is de extra power meer dan welkom. Ik vond het in het begin wel een beetje eng om met zon machine op de auto te gaan, maar dat is na een half uurtje klooien ook niet eng meer. De mini vind ik trouwens wel vervelend om te polijsten met al die hoeken en bochten en trims. Maar hij staat er nou wel mooi bij. Ik heb gewoon elke keer als ik tijd had een paneel gedaan.
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
Nice Sammax ben benieuwd naar foto's! En wat voor maat polijstpads gebruik je? ik vind 5,5inch of kleiner fijn en nauwkeurig werken.
- PimNoordhof
- Mod virus alert!
Bericht
oke nice gelijk alle goeie pads! Ik gebruik allebei, ligt er net aan hoe hard de lak is en de staat van de lak.
Onze sponsors