Beurt komt eraan
- ParklaneS
- Mod virus alert!
Bericht
Hoe gaan dealers in het algemeen eigenlijk om met het feit dat je soms zelf al dingen hebt gedaan die onder de werkzaamheden de beurt vallen?
Ik ben eind augustus aan de beurt, maar heb interieurfilter en remvloeistof niet zo heel lang terug (2-3 maanden) al gedaan. Zonde als ze dat nog een keer gaan doen, ook voor de euro's
Ik ben eind augustus aan de beurt, maar heb interieurfilter en remvloeistof niet zo heel lang terug (2-3 maanden) al gedaan. Zonde als ze dat nog een keer gaan doen, ook voor de euro's
- Skyjack
- Enthousiast
Bericht
Dank je. Ik twijfel nog, voordat ik mijn mini kreeg zat ik bij een kleine dorpsgarage en dat beviel prima. Alleen is het was lastig omdat ze daar geen leen auto's hebben. Meestal leende ik de auto van mijn moeder die vlak bij woonde om naar werk te gaan.
De mini garage is volgens mij niet echt schrikbarend veel duurder en die zit op een steenworp afstand van mijn werk. Ik kan gratis de scooter meenemen en aan het einde van de dag makkelijk mijn tuf tuf weer halen. Dilemma.
Scheelt het echt in prijs als ik hem in de toekomst verkoop en hij is deal onderhouden?
De mini garage is volgens mij niet echt schrikbarend veel duurder en die zit op een steenworp afstand van mijn werk. Ik kan gratis de scooter meenemen en aan het einde van de dag makkelijk mijn tuf tuf weer halen. Dilemma.
Scheelt het echt in prijs als ik hem in de toekomst verkoop en hij is deal onderhouden?
Onze sponsors