Na 2 maanden eindelijk de MINI weer terug met een APK.
Nu wil ik de MINI gaan beschermen tegen de hevige regenval in Nederland, maar de garage staat val met onderdelen en een klassieke mini (en die smelten als ze in de regen staan).
Heeft iemand ervaring met een buitenhoes voor de MINI en weet iemand waar deze te halen zijn?
MINI buitenhoes
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Let wel op met krassen. Je moet echt zorgen dat je Mini goed gewassen is voordat je de hoes er over doet. Dus dat houdt in elke keer wassen. De kleinste korreltjes zand en misschien zelfs steentjes kunnen voor vervelende krassen zorgen.
Zijn ze niet gewoon via de Mini dealer te krijgen?
Zijn ze niet gewoon via de Mini dealer te krijgen?
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Heb je een link, ik kan hem niet vinden op www.mini.nl voor een cooper S.Ivo schreef:Ik heb hier het accessoireboekje van MINI en daarin staat dat de Car Cover Outdoor voor de hatchback 191 euro kost.
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er is trouwens ook een buitenhoes van John Cooper Works. Deze kost 228 euro (bestelnummer: 82 15 0 403 151). Hier een plaatje:
Een link kan ik ook niet vinden van deze hoes. Het bestelnummer heb ik wel: 82 15 0 134 615. Ik neem aan dat je hem gewoon bij je dealer kan bestellen. Het accessoireboekje waar ik het over heb kun je vast ook wel krijgen van je dealer.Zijlboot schreef:Heb je een link, ik kan hem niet vinden op www.mini.nl voor een cooper S.
Er is trouwens ook een buitenhoes van John Cooper Works. Deze kost 228 euro (bestelnummer: 82 15 0 403 151). Hier een plaatje:
- emillio
- Be Mini
Bericht
Ademt dat nog wel een beetje zo'n cover?
Weet zelf uit de botenwereld dat er sterk wordt afgeraden om je buitenboordmotor te voorzien van een cover, aangezien je verschrikkelijk veel condens aanslag krijgt onder je kap....en roesten maar!!
Zou je auto daar ook geen last van hebben?
Weet zelf uit de botenwereld dat er sterk wordt afgeraden om je buitenboordmotor te voorzien van een cover, aangezien je verschrikkelijk veel condens aanslag krijgt onder je kap....en roesten maar!!
Zou je auto daar ook geen last van hebben?
- Zijlboot
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
De 23 september moet ik hier even met de familie overleggen, ik kom er op terug, hoop dan de MINI eindelijk eens te kunnen laten zien.
Vindt de works cover erg mooi, maar waarschijnlijk geen slotje.
Heeft iemand ervaring met wat emilio schreef?
Ja eindelijk de MINI weer terug. Zolang de MINI bij de garage staat is het erg vervelend om het forum te bezoeken. (legt zo de nadruk op dat je zelf geen MINI hebt).Sleefje schreef:Hé Zijlboot, long time no hear.
Met mini alles goed? Komen jullie ook 23 september, ff bijbeppen
De 23 september moet ik hier even met de familie overleggen, ik kom er op terug, hoop dan de MINI eindelijk eens te kunnen laten zien.
Vindt de works cover erg mooi, maar waarschijnlijk geen slotje.
Heeft iemand ervaring met wat emilio schreef?
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Dit vond ik op een site:
Hoe ontstaat condensvorming op de auto?
Als de omgevingslucht warmer is dan het metaal van uw auto, ontstaat condens. Het vocht uit de warmere lucht condenseert dan op de auto. Zodra de temperatuur van de omgevingslucht voldoende stijgt, verdampt de condens en wordt de auto weer droog.
Welke autohoezen bieden de beste bescherming tegen condensvorming?
Het is heel belangrijk een autohoes van goed ademend materiaal te kiezen. Hierdoor kan de condens grotendeels via de hoes in de buitenlucht verdwijnen. Alle hoezen van Sebring Car Covers zijn gemaakt van goed ademende materialen.
Wat kunt u doen om condensvorming te verminderen?
Tijdens koude en natte weersomstandigheden is het verstandig de hoes regelmatig van de auto af te nemen om het metaal te laten drogen. Even rijden met de auto is ook een uitstekende remedie.
Waarom verkoopt Sebring Car Covers geen flanellen of katoenen autohoezen?
Uit verschillende testen van autohoezen blijkt dat katoenen en flanellen hoezen tot 45% omgevingsvocht opnemen. Dit vocht komt uiteindelijk op uw auto terecht. Onze hoezen nemen daarentegen slechts 18% vocht op. Dit is zelfs nog lager dan de algemeen erkende kwaliteitsnorm van 20%. Met een hoes van Sebring Car Covers beschermt u uw auto dus veel beter dan met een flanellen of katoenen autohoes.
Demelza
Onze sponsors