Het komt velen vast niet onbekend voor, maar zoals alles gaan tekenen van slijtage zich tonen...
Het is nu zo ver dat de kunsttof gedeeltes, en dan voornamelijk de aero grille en de spiegelkap-randen flink faal worden...
Op de wielkast randen zitten ook een paar plekken. Het gaat voor de duidelijk dus NIET om witte vlekken door wax resten dat ik in deze rubriek meer zie.
Ik heb altijd Meguiars gold trim detailer gebruikt, maar dat gaat er na een paar wasbeurten/regenbuien weer af.
Weet iemand als er een middel bestaat om de originele kunststof kleur weer terug te krijgen zonder dat het vervangen moet worden?
Gr. Matt
Kunststof randen worden faal van kleur, is hier iets voor?
- MiniMatt
- Mod virus alert!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
vaal
Het magische flesje van de dealer heb ik goede ervaringen mee om kunststof weer nieuw leven in te blazen..
Het magische flesje van de dealer heb ik goede ervaringen mee om kunststof weer nieuw leven in te blazen..
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- WimS
- Volledig MINI minded!
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Mijn ervaring leert dat er eigenlijk maar 1 combinatie is. De plastic wash en conditioner van Swissvax. Maak ze echt een keer goed schoon, een klein borsteltje wat je ook gebruikt om schoenen te poetsen icm de plastic wash. Dan krijg je ook alles schoon in de poriën in plaats van dat je alleen oppervlakkig bezig bent en al het vuil in de poriën veegt.
Daarna de conditioner erover heen. En houd dat gewoon even 3x vol. Elke week een keer ofzo. Daarna is het voor maanden goed. En het water en vuil gaat er net zo makkelijk af alsof je het plastic ook gewaxt hebt.
Daarna de conditioner erover heen. En houd dat gewoon even 3x vol. Elke week een keer ofzo. Daarna is het voor maanden goed. En het water en vuil gaat er net zo makkelijk af alsof je het plastic ook gewaxt hebt.
- jstuyts
- Mod virus alert!
Bericht
Het is wel weer wat duurder dan de Black Wow, maar in mijn mening is het 't waard. Ik ben daar natuurlijk ook niet mee begonnen, maar eigenlijk alles had 1 ding gemeen, de standtijd. De een glom wat meer dan de ander (persoonlijk vind ik een mat glansje het mooist) maar dat was het. Dus uiteindelijk toch maar voor Swissvax gegaan (ik ging eerder ook al overstag voor de leer spullen)...
Onze sponsors