heeft iemand enig id hoe je dit weer mooi kan krijgen? ik ben nu al 4 week mailtje aan het sturen naar de verkoper maar die reageert al 3 week niet meer, de fabrikant Dectane zegt dat ze geen beslissing kan nemen en stuurt me doodleuk weer naar de verkoper
Dectane koplampen slechte kwaliteit
- Rocketruud
- Nieuwsgierig
Bericht
Je zou kunnen proberen met een zachte polish. Bij mijn vriendin heb ik daarmee aanslag en verwering ook mooi weggekregen.
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
[off-topic-modus]
[einde off-topic-modus]
En inderdaad proberen met een heel licht polijst-middel. Wel goed uitkijken voor krassen of mat worden van het chroom. Ik vermoed dat het strooizout al lekker invreet op die chroomlijst...
Dus euh, je vriendin ziet er nu weer spik-en-span uit?Rocketruud schreef:Bij mijn vriendin heb ik daarmee aanslag en verwering ook mooi weggekregen.
[einde off-topic-modus]
En inderdaad proberen met een heel licht polijst-middel. Wel goed uitkijken voor krassen of mat worden van het chroom. Ik vermoed dat het strooizout al lekker invreet op die chroomlijst...
- Zinoxx
- One wheel wonder
Bericht
Dan toch maar een polish proberen, dit was me juist afgeraden om dat de lijst bij mijn weten van kunststof is gemaakt.
lolRobert schreef:Dus euh, je vriendin ziet er nu weer spik-en-span uit?Rocketruud schreef:Bij mijn vriendin heb ik daarmee aanslag en verwering ook mooi weggekregen.
Dan toch maar een polish proberen, dit was me juist afgeraden om dat de lijst bij mijn weten van kunststof is gemaakt.
Onze sponsors