Dealer ervaringen

Hoe houd ik mijn MINI in topconditie.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

31 dec 2006, 16:07

Okey!

Op naar een mini-rijk 2007 :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

01 jan 2007, 19:14

We zijn idd daar geweest zoals martijn zegt. En hebben ons woordje gedaan. Maargoed wat mij betreft is de zaak zo afgedaan en hopelijk denken ze nu eerder na met wat ze zeggen.
chrisje
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Valkenswaard
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 feb 2007, 12:32

05 feb 2007, 12:39

Hallo Allemaal,

Ik wilde jullie allemaal even mededelen dat ik nog nooit problemen heb gehad bij Van Laarhoven en dat ik altijd goede service heb gehad! (en ze denken wel met je mee...) Ik ga daar zeker mijn nieuwe Mini kopen.
En voor degene die een beetje verstand hebben, kunnen jullie mij dan mededelen waar ik tegenwoordig wel een kostenloze leenauto mee krijg....
En denken jullie nu echt dat welke verkoper dan ook in de branche tegen een klant gaat zeggen dat ze de gehele dag door pubers binnen krijgen... hahahaha... laat me niet lachen....
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

05 feb 2007, 15:27

kunnen jullie mij dan mededelen waar ik tegenwoordig wel een kostenloze leenauto mee krijg....
Heb ik daar nooit meegemaakt dat ik kostenloos een leenauto meekreeg. En dan koop je daar een mini van ruim €53000 :s Vaak hadden ze er zelfs geen.
Afbeelding


R56 Still fun but easier to live with
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

05 feb 2007, 16:21

En denken jullie nu echt dat welke verkoper dan ook in de branche tegen een klant gaat zeggen dat ze de gehele dag door pubers binnen krijgen... hahahaha... laat me niet lachen....
Het is gebeurd, maargoed we gaan geen oude koeien uit de sloot trekken.

Welkom trouwens! Enne veel plezier met het bestellen van je mini daar.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

05 feb 2007, 17:17

chrisje schreef:Hallo Allemaal,

Ik wilde jullie allemaal even mededelen dat ik nog nooit problemen heb gehad bij Van Laarhoven en dat ik altijd goede service heb gehad! (en ze denken wel met je mee...) Ik ga daar zeker mijn nieuwe Mini kopen.
En voor degene die een beetje verstand hebben, kunnen jullie mij dan mededelen waar ik tegenwoordig wel een kostenloze leenauto mee krijg....
En denken jullie nu echt dat welke verkoper dan ook in de branche tegen een klant gaat zeggen dat ze de gehele dag door pubers binnen krijgen... hahahaha... laat me niet lachen....
Ik krijg bij mijn dealer altijd een leenauto mee als ik die nodig heb. Ik zeg meestal dat ze me maar even op het station dumpen, wat ze ook geen probleem vinden. Maar er staat al een auto klaar voordat ze vragen of je er een mee wil hebben. Dus die dealer zijn er weldegelijk.

En uiteraard zijn er ook mensen die wel een goede ervaring hebben met de dealer, dat kan, maar daar is dit topic dan ook voor. De ervaringen met van Laarhoven! :)
Afbeelding
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

05 okt 2007, 19:00

Ik ben vandaag en Pretty uiteraard weer totaal in de watjes gelegd bij VAN LAARHOVEN.
Alle negatieve ervaringen kan ik dan ook niet met jullie delen :D

Altijd gezellig, altijd gastvrij. :hi Altijd in om de laatste MINI-nieuwtjes met je delen. :-))

Super sfeer in de werkplaats, waar ik ook graag altijd even een kijkje neem. TOP TEAM. Altijd weer pleased als ik m'n MINI weer mee neem.

:)) VAN LAARHOVEN :))
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1277
Lid geworden op: 19 feb 2007, 13:56

07 mei 2008, 10:38

Mijn mini moet dus ook een beurt hebben.. alleen ik lees over mini den haag en breeman niet super goede dingen! Weet iemand een GOED alternatief in de regio van rotterdam/den haag?
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

07 mei 2008, 12:55

De vestiging Breeman-Zuid (Driemanssteeweg) in Rotterdam bevalt mij al 2 jaar erg goed. Ze zitten nu nog in een tijdelijk wat klein gebouw met 3 mensen op de receptie en slechts enkele monteurs met 3 bruggen in de werkplaats, maar daardoor heb ik wel een close kontakt op weten te bouwen. Ze zijn daar ook niet bang voor feedback. Voor sommige kleinigheden kwam ik tot 3 keer in dezelfde week terug. Maar geen probleem. Ze gaan gewoon door totdat alles netjes naar tevredenheid is opgelost. Het immens grote pand waar het in de toekomst moet gaan gebeuren is ernaast in aanbouw. Ik hoop dat het kontakt als ze eenmaal daarin zitten (lees met 20x zoveel personeel) net zo close blijft als het nu is. Zoja, dan doen ze het goed.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Mini-Cosi
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Gouda
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 feb 2008, 17:29

22 jan 2009, 14:42

Al jaren heb ik ervaring met de Audi dealer in Gouda. Daarvan kan ik zeggen, dat is geen aanrader!

Sinds één jaar hebben we er een mini bij en zodoende ben ik voor reparaties en onderhoud bij Audi-buurman BMW Breeman Gouda terecht gekomen. Wat een verademing, deze dealer weet wat service is.
December 2007; 'Er zit een mini in mijn schoen'. Dank u Sinterklaasje
CoenV
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Bosch
Berichten: 205
Lid geworden op: 27 jan 2008, 00:03

24 jan 2009, 21:30

IK heb mijn Mini ( dec. 2001 ) gekocht bij Milo Klijn in Kaatsheuvel.. Meer een handelaar dan een dealer maar wel een TOP bedrijf!!

Aankoop was snel geregeld en hij werd perfect afgeleverd. Na 2 maanden een lekke band gekregen en geen ANWB member dus we hadden een klein probleempje... Naar de BMW dealer geweest en die vroegen een klein bedrag van 240 euro voor een nieuwe band!!!! :s :s

Dus Milo Klijn gebeld en die zei.. Kom maar ff langs, dan gooien we er een nieuw wiel op, die heb ik toch zat liggen! :D

Voor 40 euro helemaal klaar dus..

Ik ga nog regelmatig langs op zaterdag om gewoon ff te kijken wat Milo allemaal heeft staan!

Het is en blijft een handelaar maar wel 1 die weet dat Mini rijders liefhebbers zijn en dat die veel met elkaar delen via forum en meeting! En dus heel veel waarde hecht aan een tevreden Mini rijder!

Kortom.. Super!!

Gr. Coen
JT_NL
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mei 2010, 14:26

Beste dealer voor m'n R50 (RC31)

16 mei 2010, 15:42

Hi,

na me net even voorgesteld te hebben, hier mijn eerste "echte" vraag: Wat is de beste dealer in de omgeving Nieuwegein om mijn (in het verleden) dealer onderhouden R50 (RC31)? Omgeving Hilversum is ook een mogelijkheid aangezien ik daar werk.

Ik ben gewoon op zoek naar een dealer die een fatsoenlijke service biedt, geen stealer, maar dus eigenlijk gewoon een bedrijf waar je altijd terecht kan voor al mijn Mini Cooper gerelateerde vragen (waarvan ik de antwoorden niet op dit forum kan vinden).
De volgende zaken wil ik laten checken:
- Of het thermostaathuis nog OK is (issue gehad met koelvloeistof na eerste rit, maar nu (200 KM later) niet meer, wil het ff zeker weten en weet dat het me €300,- kan gaan kosten).
- Fix aan de passagierdeur (electronische vergrendeling sluit die deur wel automatisch, maar opent enkel handmatig). Is voor mij geen groot issue en als het te duur is laat ik het ook gewoon zo.
- Uitlijnen (auto trekt heel lichtjes naar links)
- Inbouwen van (nog aan te schaffen) Apline iDA-X305S. Als dat voor een mooie prijs kan, ga ik het niet zelf doen. (NB: Ik weet dat StefanCS zijn iDA-X305 (de voorganger verkoopt), maar ik hoef de BT-unit er niet bij...dus haal ik hem denk ik ff bij hifidump.nl)
- APK vernieuwen

Bovenstaande hoef ik niet per se bij een dealer te laten doen (lijkt me, toch?), @Spenki (mocht je dit lezen) kom ik anders gewoon ff naar Enschede gereden!

Obv jullie ervaringen: Bij welke dealer kan ik mijn Mini het beste laten onderhouden voor eventueel bovenstaande, maar voornamelijk voor de stempel bij de volgende kleine beurt (nog 15K km te gaan)?

Alvast bedankt,

Grtz Jasper
despoo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1094
Lid geworden op: 27 apr 2010, 23:43

16 mei 2010, 16:11

Volgens mij bouwt de dealer alleen de originele radio's in. En volgens mij werd fabrieksaf geen alpine verkocht. Ik had het gevraagd aan de dealer hier in Eindhoven over het inbouwen van een andere radio en zij gaven aan dat niet te doen. Kan natuurlijk per dealer verschillen, maar kan mij er wel iets bij voorstellen dat ze dat niet doen.
JT_NL
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mei 2010, 14:26

16 mei 2010, 23:22

@Despoo: Thx voor de reply, ik snap dat een dealer daar niet echt zin in zal hebben (ff een inbouwkitje scoren (van boost naar DIN) en de schroeven in de bekerhouders losmaken zou het halve werk moeten zijn). Heb je misschien nog wel tips voor een dealer in de beurt voor de kleine/grote beurt en/of overige zaken die ik wil laten checken?
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

16 mei 2010, 23:44

Ik ga voor mn onderhoud naar Hans Severs in Woerden. Het blijft natuurlijk een BMW dealer maar de After Sales Manager is daar een hele aardige kerel die veel van MINI weet. :)
Afbeelding

Terug naar “Onderhoud en Verzorging”