Alternatief BMW dealer regio Alkmaar.

Hoe houd ik mijn MINI in topconditie.
Pinarello
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 jun 2011, 16:11

Alternatief BMW dealer regio Alkmaar.

21 nov 2012, 10:14

Ik ben op zoek naar een goede garage voor het onderhoud van onze Mini in de regio Alkmaar. Ik heb zelf geen ervaring
met BMW dealer Maaral maar wil uit principe niet naar een Merkdealer vanwege werkplaats uurtarief en ander geneuzel...

Ik begrijp dat de dealers met onderhoudspakketten,service intervals etc. werken puur uit commercieel belang, maar ik heb daar geen boodschap aan. Als er onderhoud gedaan moet worden wil ik zelf aangeven wat er gedaan moet worden zonder vast te zitten aan allerlei pakketten. Dit levert aan de service balie meestal een hoop ergernis op, zowel bij mij als de serviceman.
Gaat mij uitleggen waarom dit is etc., beste man doet zijn best maar dit is voor leken en lease rijders.
Als ik alleen mijn olie en oliefilter wil laten vervangen en een APK dan ben ik lastig...... (een zeikerd aan de balie)

Dus wie weet een goed adres waar ze goed werk leveren met een normaal werkplaats tarief en ook nog Mini minded zijn.
zmorf
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 849
Lid geworden op: 04 apr 2016, 13:16

21 nov 2012, 12:42

Ik begrijp je verhaal,kom zelf ook niet meer bij Maaral door een aantal akkefietjes.
echter een goed adres kan ik je (ook) niet geven,is ook een kwestie van vertrouwen.heb nu zelf een allround monteur gevonden met wie ik onderhoud en reparaties doorspreek voordat ze worden uitgevoerd.
het enige dat je kunt doen is zoveel mogelijk info inwinnen bij mensen uit je eigen omgeving,waar zij hun onderhoud laten doen en of het bedrijf een goede reputatie heeft.
succes :wink:
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

21 nov 2012, 13:40

Ik weet ook niet wie er MINI-minded zijn in de regio. Mijn ouders laten hun auto's eigenlijk altijd onderhouden bij de dealer, Maaral en Martin Schilder, al zeg ik al tijden tegen mijn vader dat ie beter naar Van Poelgeest kan gaan.
Ikzelf ben sinds kort weer terug in de regio en heb dus ook geen ervaring met goede garages hier.

Ik heb nu een goede monteur met een BMW- en MINI-mind, maar dat is in de avonduren in Amsterdam ZO.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

21 nov 2012, 18:32

ligt zwanenburg voor jou in de regio, dan weet ik wel zo'n bedrijfje.

Terug naar “Onderhoud en Verzorging”