Meld je aan en
parkeer hier je
EIGEN MINI
.
Home  |  Forum  |  Nieuws  |  MINI Parking  |  Locatiekaart  |  Gallery  |  DIY  |  Contact  |  Sponsors
Forum Registreren  | Jouw berichten  | Help  |   Inloggen

Mededeling beheer newminiclub

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc.

Mededeling beheer newminiclub

Berichtdoor louisvdd76 » di jan 23, 2018 18:48

Zoals jullie misschien weten is de newminiclub bijna 12,5 jaar geleden opgericht door Berthil van Beek, Arjan Sietses, Benno Van Haren en Yvonne van Sleven op 23-09-2005.

Berthil heeft al die tijd het beheer van de website en het forum van de club gedaan inclusief later de Facebook pagina. Door die inspanningen hebben we inmiddels bijna 3.500 Facebook leden er zijn 12.441 gebruikers ooit ingeschreven op het forum waar nog steeds vele actieve members zijn en een schat aan informatie over alle 3 de generatie new MINI’s is te vinden.

Tevens vele events met als topper MINI's voor Kika op 22 april 2007 waar het gigantische bedrag van € 15.070,87 is opgehaald.... Ook veel van de huidige leden hebben hieraan mee geholpen.

De laatste 1,5 jaar hielp ik met het beheer van de Facebook pagina van de club… maar
2 weken geleden vroeg Berthil of ik het gehele beheer van de newminiclub wilde overnemen… Ik heb hier over nagedacht en een paar mensen gevraagd of die mee zouden willen helpen. Want alleen is dat niet te doen voor mij.

Ik ben ook dan zeer blij om te kunnen zeggen dat vanaf nu het beheer van newminiclub overgedragen is aan Joris Geutjes, Jos Bruijstens, Milco Schroevers en mij.

Gezamenlijk zullen we zorgen voor de website www.newminiclub.nl, het bij behoorde forum en de Facebook-pagina.

Namens ons allen willen Berthil bedanken voor zijn beheer de afgelopen 12.5 jaar! :-))

louisvdd76
Site Admin

Re: Mededeling beheer newminiclub

Berichtdoor Berthil » di jan 23, 2018 18:53

Succes nieuw team en aan alle anderen bedankt voor de ondersteuning al die jaren, zonder actieve leden geen club!

Ik zal natuurlijk zelf als gewone MINI rijder ook nog mee blijven doen met de club 8)

Berthil
Site Admin

Berichtdoor Daniel_S » di jan 23, 2018 19:15

@berthil : hartelijk dank en
@het nieuwe team: veel succes!
Afbeelding

Daniel_S

Berichtdoor Schroefie » di jan 23, 2018 19:38

Berthil,

Toen ik door Louis gepolst werd of ik het NewMINIclub forum en Facebook mee wilde helpen beheren/onderhouden hoefde ik daar geen seconde over na te denken, het is voor mij een eer om op deze manier een steentje bij te dragen aan de NewMINIclub.

Maar voor nu ben jij degene die even in het zonnetje gezet moet worden en de bedankjes moet ontvangen.
Heel hartelijk bedankt voor die 12,5 jaar beheer, tijd en enthousiasme wat je er in hebt gestoken, in 1 woord 'super' :icon_top: :icon_top: :icon_top: .

Mvg. Milco
Afbeelding
Klik Hier voor SYR

Things to do:

• kapotte Panaormadak vervangen/repareren
  • zwarte Xenon koplampen
  • nieuwe velgen ET waarde 35-38

Schroefie

Berichtdoor MiniNHolland » di jan 23, 2018 19:48

Wow, na 12.5 jaar trouwe dienst het stokje overdragen, er is een forum met veel liefhebbers en veel informatie opgebouwd.
Ik kom hier ook geregeld terug als ik wat wil knutselen of naar evenementen toe wil leven, of nagenieten van foto's van bezochte evenementen.

Bedankt voor je bijdrage, succes met het delen van je passie van de originele NewMini , en uiteraard tot ziens bij events!

Anton

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

MiniNHolland

Berichtdoor Leceur » di jan 23, 2018 20:04

Gouden schat aan informatie vergaard door de jaren heen, super forum.
Berhtil dank en nieuwe team succes!
Laatst bijgewerkt door Leceur op di jan 23, 2018 20:30, in totaal 1 keer bewerkt.

Leceur

Berichtdoor sanneman » di jan 23, 2018 20:08

12,5 jaar belangeloos een forum opbouwen, betalen EN onderhouden: dat verdient zeer veel respect! Het forum heeft een schat aan overzichtelijke informatie en (misschien wel nog belangrijker) een grote groep hulpvaardige leden. Dank dus daarvoor!

Nieuw team: veel plezier en succes en top dat jullie het stokje overnemen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
MINI
nog niet
geparkeerd

sanneman

Berichtdoor ThePuffle » di jan 23, 2018 22:00

@Berthil: bedankt en de opvolgers: succes

Gr Ger

ThePuffle

Berichtdoor Markos » di jan 23, 2018 23:09

:icon_top: Wat een leuk nieuws

Berthil, bedankt voor al je inspanningen waarvan we de afgelopen jaren hebben mogen genieten!

Louis, Joris, Jos, en Milco, bedankt voor het overnemen van dit mooie forum zodat we er de komende jaren van kunnen blijven genieten! Succes!

Groeten, Mark
Groeten, Mark

Markos

Berichtdoor Buur » wo jan 24, 2018 09:26

Berthil, eveneens bedankt ondanks dat ik nog maar sinds kort MINI bezitter ben en actief ben op dit forum!

Ik heb al heel veel gehad aan alle verzamelde informatie die je de afgelopen jaren heb onderhouden!

Succes voor het nieuwe team!
MINI
nog niet
geparkeerd

Buur

Berichtdoor niekcarfreak » wo jan 24, 2018 10:16

Berthil bedankt voor alle werk die je in dit forum gestoken hebt en super dat je alle waardevolle info over de eerste generatie New Mini bundelt op 1 forum.
Zelf ben ik fan van alle generaties, hebben een R53 en een F56, maar een aparte site met alles van de eerste generatie is wel zo overzichtelijk natuurlijk. :icon_top:

Ik wens het nieuwe team veel succes met het beheer van dit forum en hopelijk blijft het nog lang in de lucht met concurrentie van oa Facebook waar ik zelf niet op zit. Blijkbaar mis ik hierdoor wel een en ander en heb ook het idee dat dit het forum wat minder actief maakt.

p.s. Door een rondje mee met Berthil over de Ring in zijn blauwe R53 werd ik pas echt besmet met het Minivirus. :icon_top:
MINI
nog niet
geparkeerd

niekcarfreak

Berichtdoor Berry M » wo jan 24, 2018 15:50

Berthil, bedankt voor je inzet! En ik wil Louis, Joris, Jos en Milco succes wensen met hun nieuwe functie. :D
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt

Berry M

Berichtdoor MCS Floris » wo jan 24, 2018 16:59

Berthil, bedankt voor al je inspanningen waarvan we heel wat mensen hier afgelopen jaren hebben mogen genieten!

Louis, Joris, Jos, en Milco, bedankt voor het overnemen van dit mooie forum, zodat er nog vele leden hier de komende jaren van kunnen blijven genieten!
Succes!
Afbeelding it's nor Black, nor white.
Durf buiten de lijntjeS te kleuren...

MCS Floris

Berichtdoor Robert » wo jan 24, 2018 20:44

Berthil, dank voor alle inspanningen, goed dat je het forum zolang hebt willen beheren. Ook dank aan Benno, Yvon en Arjan om zo'n 12,5 jaar geleden de stap te maken om dit MINI-forum op te richten. Jullie hadden toen vast niet het idee, dat dit succes gehaald zou worden. :hoera

En natuurlijk Louis, Jos, Joris en Milco succes gewenst om de volgende 12,5 jaar dit forum goed te beheren, eventueel uit te breiden, en de MINI-communitie bijeen te houden. :icon_top:

Robert

Keer terug naar Website en Forum