Wat doen ik fout

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
paul026
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Mol
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 okt 2009, 19:36

27 jan 2010, 13:23

Nu lukt het wel :s

Dit topic die ik schreef ging over de stukken met onze nieuwe mini.En ik kreeg deze woorden niet juist.Kan er ook niet aan uit.

Ook met de hoofdletters

Maar ik heb dit al meer ondervonden,toch bij die paar berichten dat ik gedaan heb .Moet ik telkens verbeteren en komt telkens niet goed.

Tot nu toe alles in orde

grts paul
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

27 jan 2010, 13:32

nou,nou....lage kasten daar in Mol.. :roll:

Maar goed, feit blijft dat het een vaag probleem is. Moet zeggen dat ik ook vaak problemen heb met tekst typen....weet Berthil wat bovenstaand betekend?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
paul026
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Mol
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 okt 2009, 19:36

27 jan 2010, 13:51

:lol: :lol: ja ik ben ook 1.85 lang :?

Nee ik heb een topic open gedaan op Mini-talk R 56

Takelen Mini.

Nu daar staan hoofdletters in die ik zelf niet zet en toch komen ze erbij en krijg ze ook niet weg.

Fouten...ja dat schrijf ik,maar als ik ze kan verbeteren,des te beter.Maar lukt dat niet krijg ik stopkes :lol:

Grts
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

27 jan 2010, 15:26

Lees eerst eens door wat je allemaal opgetikt hebt voordat je op de knop OK drukt. Misschien kan iemand je dan helpen.

Ik moet je berichten 3 keer lezen en nog begrijp ik niet wat er staat.
Zijn er problemen met je toetsenbord of wat?
Wat is er nou eigenlijk aan de hand?
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

27 jan 2010, 16:06

Ik dacht dat ik een eigenwijze iPhone had die min telkens aan het verbeteren is. Eerst dus goed controleren wat ik tik voordat ik op de OK knop druk.
Door
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1274
Lid geworden op: 10 mar 2008, 19:50

29 jan 2010, 15:34

paul026 schreef:Ik maak een onderwerp aan en het geen ik schrijf is niet het zelfde.

Daar bedoel ik mee, waar geen hoofd letters Moeten staan zet Hij er.

Ik schrijf een woord "d o o r" ( als ik dit woord aanmekaar schrijf komt deur erop te staan )en dan zien ik op voorbeeld alles nog in orde.
Ik druk op OK en zet er "deur" en zo zijn er nog Dingens.

Wijzegen, fout herstellen en terug het zelfde.



Hier weer het zelfde "d o o r" en niet deur. Ik moet doen van van mekaar zetten anders het woord deur

moeten, hij, dingens.Ik krijg DAT niet anders.hij zet zelf Hoofdletters

Lap het is niet...... doen maar d o o r gelijk hier boven

Hmmzzz :klap
Wat hebben jullie tegen mijn naam .... :lachuh Wat een giller :lol: Heel raar dat wel.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

29 jan 2010, 15:49

Het ligt in ieder geval niet aan de website.
Je zal wel een spelchecker actief hebben en misschien ongewild woorden aan je woordenlijst hebben toegevoegd. Met de Google toolbar wordt zo'n spelchecker automatisch geïnstalleerd, firefox heeft plugins en Chrome heeft ze ook.

Terug naar “Website en Forum”