Hoe krijg ik een Avatar a.d.h.v. mijn Parking?

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

17 nov 2008, 21:32

Is opgelost.
Gebruikersavatar
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Oosterbeek
Berichten: 1169
Lid geworden op: 09 jul 2006, 14:54
Nederland

17 nov 2008, 22:08

Yoehoeee... :-))
muches Gracias!

Gr,
Mike
F56S JCW PRO LCI
Mcs Stephan
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Oude Tonge
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 feb 2009, 20:39

25 apr 2009, 11:09

Thx Berthil voor de mooie Mini Parking :D
Hij is echt mooi geworden :mrgreen:
Thomasodb
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Olen
Berichten: 167
Lid geworden op: 08 jun 2009, 10:27

20 jul 2009, 12:57

Tankzz voor mijn mooie avatar Berthil!!
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

20 jul 2009, 13:56

Gisteren van 11.00 's morgens tot 23.00u 's avonds bezig geweest om een inhaalslag te maken en alle mensen met meer dan 10 berichten en een foto van de Mini in de Gallery een avatar te geven. Nu nog de plaatsnamen doornemen zodat ze ook op de locatiekaart verschijnen.
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

20 jul 2009, 14:02

lekker bezig weer berthil :D

ik zal mijn parking ook weer aanpassen :oops:
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

20 jul 2009, 14:30

Als je in het vervolg hulp kan gebruiken bij het aanmaken van avatars, ik wil je met alle plezier helpen... :D
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

20 jul 2009, 14:33

Berry M schreef:Als je in het vervolg hulp kan gebruiken bij het aanmaken van avatars, ik wil je met alle plezier helpen... :D

eat your heart out :lol:

check mijn parking maar :lol:
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Beilen
Berichten: 2133
Lid geworden op: 10 feb 2009, 17:11

20 jul 2009, 14:46

Coendek's Parking schreef:Kleur van de Carrosserie: Solar Red
Euhm... Wat ben je van plan, Coen? >)
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

20 jul 2009, 15:39

Berry M schreef:
Coendek's Parking schreef:Kleur van de Carrosserie: Solar Red
Euhm... Wat ben je van plan, Coen? >)
is foutje in het systeem :wink:

no worries!! :lol:
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

20 jul 2009, 23:25

Heb je een JCW uitlaat en Alta Stealth tegelijk....?? :lol:

Dat zal goed klinken :mrgreen:

Maar dat ziet er dik uit, alleen de wielen nog invullen. :wink:
bwigny
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: MAASTRICHT
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 jul 2009, 09:43

Re: Hoe krijg ik een Avatar a.d.h.v. mijn Parking?

24 sep 2009, 20:58

Berthil schreef:Op de website van de NewMINIclub.nl kun je je eigen Mini als Avatar (gebruikersafbeelding) krijgen. Je Mini is linksboven op elke pagina en bij je forum berichten te zien. Elke Avatar wordt met de hand aangemaakt en dat is best veel werk, vandaar dat er enkele regels gelden voor het aanmaken van een Avatar:

1. Je Mini moet geparkeerd worden in de Parking:
Vul de parking zo volledig mogelijk in. Voor de Avatar zijn de uiterlijke kenmerken belangrijk. Probeer het in één keer goed in te vullen. Weet je niet zeker wat je hebt, kijk dan even naar alle Parking Opties en klik het Afbeelding naast een optie aan om te kijken of dat is wat jij hebt.

2. Enkele Foto's toevoegen van je Mini aan de NewMINIclub Gallery:
Graag zien we enkele foto's van je Mini in de Gallery. Als je Mini nog gemaakt moet worden zou je een screenshot van de configurator van mini.nl kunnen toevoegen.

3. Enkele berichtjes op het Forum:
Omdat de Avatar voornamelijk gebruikt wordt op het forum is de aanmaak van een Avatar ook alleen zinvol als je berichtjes post in het Forum. Het is helemaal netjes als je jezelf en/of je Mini even voorstelt op het Forum in de daarvoor aanwezige onderwerpen:
(Show Your Ride en Who Are You)

Stuur even een PB-tje naar mij als je je parking hebt aangepast en je Avatar gewijzigd moet worden. Aan leden wiens Mini nog gemaakt moet worden het vriendelijk verzoek pas een Parking in te vullen als er geen uiterlijke wijzigingen meer aan de bestelde configuratie gedaan worden.

Ingevulde Parkings die na verloop van tijd niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden worden weer verwijderd.
Sinds kort razend enthousiast over mijn S-je
bwigny
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: MAASTRICHT
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 jul 2009, 09:43

Re: Hoe krijg ik een Avatar a.d.h.v. mijn Parking?

26 sep 2009, 22:41

Dag Berthil,

Sinds kort hebben we onze Cooper S. Ik begin een beetje thuis te raken nop het forum, maar moet nog wennen aan de werkwijze. ( beetje digibeet) Ik vind het hartstikke leuk en het is een schat van informatie.
Ik ben ook onder de indruk van wat er allemaal mogelijk is op het gebied van aanpassen en tunen.

Kan mijn Avatar worden aangepast?

Wellicht treffen we elkaar over niet al te lange tijd. We wonen immers niet ver van elkaar.

Met vriendelijke groeten,

Ben Wigny
Berthil schreef:Op de website van de NewMINIclub.nl kun je je eigen Mini als Avatar (gebruikersafbeelding) krijgen. Je Mini is linksboven op elke pagina en bij je forum berichten te zien. Elke Avatar wordt met de hand aangemaakt en dat is best veel werk, vandaar dat er enkele regels gelden voor het aanmaken van een Avatar:

1. Je Mini moet geparkeerd worden in de Parking:
Vul de parking zo volledig mogelijk in. Voor de Avatar zijn de uiterlijke kenmerken belangrijk. Probeer het in één keer goed in te vullen. Weet je niet zeker wat je hebt, kijk dan even naar alle Parking Opties en klik het Afbeelding naast een optie aan om te kijken of dat is wat jij hebt.

2. Enkele Foto's toevoegen van je Mini aan de NewMINIclub Gallery:
Graag zien we enkele foto's van je Mini in de Gallery. Als je Mini nog gemaakt moet worden zou je een screenshot van de configurator van mini.nl kunnen toevoegen.

3. Enkele berichtjes op het Forum:
Omdat de Avatar voornamelijk gebruikt wordt op het forum is de aanmaak van een Avatar ook alleen zinvol als je berichtjes post in het Forum. Het is helemaal netjes als je jezelf en/of je Mini even voorstelt op het Forum in de daarvoor aanwezige onderwerpen:
(Show Your Ride en Who Are You)

Stuur even een PB-tje naar mij als je je parking hebt aangepast en je Avatar gewijzigd moet worden. Aan leden wiens Mini nog gemaakt moet worden het vriendelijk verzoek pas een Parking in te vullen als er geen uiterlijke wijzigingen meer aan de bestelde configuratie gedaan worden.

Ingevulde Parkings die na verloop van tijd niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden worden weer verwijderd.
Sinds kort razend enthousiast over mijn S-je
Carmeleon
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Mechelen
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 nov 2008, 00:03

13 okt 2009, 16:05

Berthil, ik heb je een PB gestuurd met mijn gegevens erin. Hopelijk kan je snel zo'n mooie avatar voor mij maken :wink:

Terug naar “Website en Forum”