Complimenten !

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
320d touring
BBQ hulpkok
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 798
Lid geworden op: 18 mar 2006, 18:59

16 aug 2007, 10:56

Hans schreef:Tijd voor Speedy Mini dan leren jullie allemaal snel mijn achterlichten kennen.. :mrgreen:
Was je van plan om achterstevoren te komen staan ? :mrgreen:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

16 aug 2007, 11:01

Hadden we 2 jaar geleden niet echt verwacht dat er zoveel MINI-oten een zo gezellig forum van zouden maken.
Dankzij het gigantische mooie werk van Berthil, die er een blinkende website met geïntegreerd forum van heeft gemaakt, is het in mijn beleving mede zo'n succes geworden. Maar vergeet jezelf niet als gebruiker van het forum. Dankzij jullie enthousiasme is ook daadwerkelijk gaan LEVEN.
Het onderhouden van het forum wordt keurig netjes gedaan door de MODS 8) maar wat voornamelijk opvalt is dat iedere gebruiker zich ook netjes gedraagd.

Ga dus allemaal vooral zo door! :D

Thanks 2 u all!!

:-)) voor Berthil!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

16 aug 2007, 11:12

Arjan schreef:Hadden we 2 jaar geleden niet echt verwacht dat er zoveel MINI-oten een zo gezellig forum van zouden maken.
Dankzij het gigantische mooie werk van Berthil, die er een blinkende website met geïntegreerd forum van heeft gemaakt, is het in mijn beleving mede zo'n succes geworden. Maar vergeet jezelf niet als gebruiker van het forum. Dankzij jullie enthousiasme is ook daadwerkelijk gaan LEVEN.
Het onderhouden van het forum wordt keurig netjes gedaan door de MODS 8) maar wat voornamelijk opvalt is dat iedere gebruiker zich ook netjes gedraagd.

Ga dus allemaal vooral zo door! :D

Thanks 2 u all!!

:-)) voor Berthil!
Arjan, mooi gezegd helemaaaal mee eens. :D

Berthil, CHAPEAU
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

16 aug 2007, 11:42

Ik ben het helemaal met jullie eens. De club, de site en het forum zijn super!
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"

Terug naar “Website en Forum”