Schroefie's R56 Cooper BRG + R55 Cooper Hampton

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

01 mei 2015, 07:09

We gaan hier wel even verder ipv topic van Baseman.

De hemel gaat zeker passen
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

01 mei 2015, 07:16

en ik kan je vertellen dat het wel een heel groot verschil maakt ipv de lichte hemel.
Misschien kun je Chico vragen om hem samen te monteren.
Ik had hem zo gekocht
Afbeelding
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

01 mei 2015, 07:41

ik heb een aantal grepen,stijlen en zonnekleppen vergeleken maar zijn identiek hetzelfde (onderdeelnummers) en ook de hemel heeft hetzelfde onderdeel nummer van een 2006 en een 2012
Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

01 mei 2015, 08:31

Het zou wel een uber mooie mod en upgrade voor je Mini zijn Milco en Chico is de beroerdste niet, die doet veel voor een doos koek :lol:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
Cheek-O
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 5440
Lid geworden op: 30 okt 2012, 12:47

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

01 mei 2015, 09:07

thanks to Speedy!:D

hahahaha Jos, je tweede lading is alweer op:P
gat veelste hard hier:P
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Cheek-O
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 5440
Lid geworden op: 30 okt 2012, 12:47

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

01 mei 2015, 09:13

Baseman schreef:
Cheek-O schreef:beter!! ik denk groen
X2 :()

Als ik het op dit vroege tijdstip goed zie heb je de ringen e.d. zwart geshopt, of is het toch brg?
In my humble opinion, voor alle ringen, koplamp en achterlichten als ook handgreep brg laten spuiten, Willem is niet duur met zijn spuitwerk en mocht je het niks vinden kun je er altijd nog folie op plakken.

hij heeft ze zwart en BRG gedaan!:P
tis moeilijk te zien op de tel
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3242
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

01 mei 2015, 13:35

De ringen worden inderdaad allemaal BRG, heb thuis ook met Photoshop zwart geprobeerd maar dan krijg je de PANDA LOOK mede omdat het contrast tussen zwart en BRG te groot is. Raijko had me daar al voor gewaarschuwd maar als je met photoshop dat probeert klopt dat ook wel dus het wordt BRG.

Jos, hoe heb jij dat met die kofferbak greep gedaan, heb je een tijdje zonder gereden of heb jij een extra exemplaar liggen? Mocht dat het geval zijn dan zou ik die graag een weekje van je willen lenen want dat is een beetje mijn probleem, de koplampringen en achterlichtringen heb ik gewoon nieuw gekocht aangezien de koplampringen wat beschadigingen hadden (putjes/steenslag) maar zo'n greep achter kost al snel 100 euro en dat vindt ik een beetje teveel voor een stukkie plastic. Ik heb al wel gezocht voor een extra 2de hands exemplaar maar ben er niet tegen aan gelopen. Vandaar dat ik eigenlijk de greep achter wil wrappen en ooit in de toekomst vervangen door een echt Carbon exemplaar of alsnog laten spuiten. De ring om de mistlamp wrap ik dan meteen mee of spuit die zwart, die zit zo laag onder bij de lip en valt gedeeltelijk in de zwarte onderlip dat dat niet veel uitmaakt vwb kleur BRG of zwart. De ondergrill voor moet nog vervangen worden want toen ik van de week de bumper eraf had liggen dacht ik dat het chrome stuk er zo af te halen was en dat bleek ook zo maar dan bleef je wel zitten met een paar open gaten en dat was niet mooi. Onderzoek op de onderdelen site wees uit dat hiervoor een andere ondergrill met een ander artikel nummer te bestellen is (~60 euro) anders was ik meteen hiermee klaar geweest, helaas dus de voorbumper moet er nog een keer af. Misschien dat ik tijdelijk het stukje chroom maar even zwart spuit.

Vanavond ga ik Cheek-O bellen om even definitief te bevestigen vwn de Carbon Hemel en om een afspraak te maken wanneer we dit zouden kunnen inbouwen, wordt vervolgd.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3242
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

01 mei 2015, 13:42

Baseman schreef:Het zou wel een uber mooie mod en upgrade voor je Mini zijn Milco en Chico is de beroerdste niet, die doet veel voor een doos koek :lol:
Dit al besproken met Cheek-O en ik kreeg tijdens de mailwisseling op voorhand al "BRABO korting" :lol:

Willem is inderdaad niet duur dus ga hem zo even bellen dat ik de ringen wil langs brengen. Vraagje nog Jos, op de koplampringen zitten aan de achterzijde die 6 zwarte clipjes, ik heb ze verwijderd maar ik vroeg me af of jij dat ook gedaan hebt of heb jij ze laten zitten en mee laten spuiten?
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

01 mei 2015, 13:45

goed bezig zeg !
Clips beter eraf halen want anders raken ze misschien kwijt bij de spuiter ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3242
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

01 mei 2015, 23:57

Ringen liggen bij de spuiter en 19 mei staat de afspraak met Cheek-O voor het installeren van een complete Carbon Hemel (set) :D
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

02 mei 2015, 08:07

Goedendag, ge kunt merken dat het voorjaar is, iedereen is druk bezig met zijn Mini en als je dan zelf ook bezig bent schiet een antwoord geven er heel soms bij in.
Dus sorry Milco voor de late reactie, maar als je echt om een antwoord verlegen had gezeten had je denk ik wel gebeld :wink:

Allereerst goed te lezen dat je een hemel + rijker bent en dat de inbouw datum ook al gepland is.
Super van Chibo dat hij Brabo korting geeft, ik zal binnenkort ook nog wel een keer aan hem denken als ik weer op het werk ben : :-PP
Het gaat een wereld van verschil zijn, echt heel, heel gaaf dat je die gekocht hebt !!

De clips had ik er af gehaald want idd zoals Speedy al schreef, die raken alleen maar kwijt.
Daarnaast had ik het geluk dat mijn kofferbak greep al in de kleur gespoten was toen ik de auto kocht, dus die heb ik niet hoeven te demonteren. Geen idee of dat een optie was af fabriek.
Maar je zou toch wel zonder moeten kunnen rijden, of is je auto dan niet afsluitbaar?

Wil je nog wel waarschuwen voor de Carbon uitvoering, dat is geen goedkope en als je er eenmaal een stukje op of in hebt zitten, dan laat het volgende meestal niet lang op zich wachten :mrgreen:
Ben dus wat laat met mijn antwoord, maar volgend keer anders gewoon bellen Milco.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

02 mei 2015, 09:21

zwarte hemel zul je geen spijt van krijgen
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3242
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

02 mei 2015, 11:03

Baseman schreef:................. Ben dus wat laat met mijn antwoord, maar volgend keer anders gewoon bellen Milco.
Geen probleem Jos want zoals je eerder zei: "laat het BRG spuiten dan kun je het altijd nog wrappen", heb ik het anders benaderd, ga eerst wrappen en als het dan bevalt ooit voor origineel Carbon of misschien spuit ik het wel zwart, dat breekt dan de achterkant een beetje, dus kijk wel, vond de ringen belangrijker.

Eigenlijk was de hemel nog lang niet gepland maar deze kans wilde ik niet voorbij laten gaan. Hierna wil ik toch echt eerst het panoramadak vervangen en dan voor verlaging gaan. Eerst eind van de maand lekker op vakantie want niet al mijn geld gaat naar de MINI :lol:
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

02 mei 2015, 11:04

hemel kom je bijna nooit tegen dus je moest wel
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3242
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Schroefie's R56 Cooper BRG - S-Spoiler gemonteerd

02 mei 2015, 11:05

speedy schreef:zwarte hemel zul je geen spijt van krijgen Afbeelding
Dat denk ik ook niet, ik heb dat altijd bij elke auto die een donkere hemel heeft altijd veel mooier gevonden dus ben er stiekum wel blij mee dat het gaat gebeuren :D

Terug naar “Show your ride”