Richards MCCS; Picdump + tjoening!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Richards MCCS

15 okt 2014, 11:03

zo zie je maar dat iedereen er anders over denkt ;)
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Richards MCCS

15 okt 2014, 11:22

louisvdd76 schreef:Bij de klem onder zit ook een soort papierpakking die je niet kunt zien bij leebmann of realoen
Klopt!
Ik zag er wel 2 soorten pakkingen staan, maar moet toch nog langs de dealert.. jaja! Ik ga langs de dealer en de Clubbie gaat daar aan de computer en op de brug! Want er staat nog een actie open :mrgreen:

Ik vervang de pakking(en) gewoon. Dat heb ik bij mijn R53 ook gedaan. Beter voorzorg dan nazorg.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Richards MCCS

15 okt 2014, 11:24

vind ik ook! anders kosten achteraf nog hoger omdat alles weer los moet.
condoom gebruik je toch ook niet meerdere keren ...
Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Richards MCCS

15 okt 2014, 13:00

Jij bent geen graadmeter Amigo, want dan waren we allemaal al failliet geweest! Jij koopt (bijna) een nieuwe Aero set omdat je een krasje op de bumper heb zitten....
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Richards MCCS

15 okt 2014, 13:12

Zit dit topic te volgen omdat ik eerdaags ook de downpipe ga laten monteren (als de OCC binnen zijn van de groupbuy) lijkt me leuk om eens een soundcheck te doen bij een meet of zo :mrgreen: want er zijn nu best wel veel verschillende combi qua downpipe's en uitlaten.

@ ik ga ook de pakkingen vervangen, alles is toch los dan en dan kan je het beter meteen goed doen die pakkingen kosten bijna niets. En stel dat je ze later toch moet vervangen dan zijn de kosten weer hoger omdat dan alles weer los moet om de pakkingen te vervangen bij elkaar kosten de pakkingen iets van 3 tientjes dacht ik
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Richards MCCS

15 okt 2014, 13:54

Casper schreef:Zit dit topic te volgen omdat ik eerdaags ook de downpipe ga laten monteren (als de OCC binnen zijn van de groupbuy) lijkt me leuk om eens een soundcheck te doen bij een meet of zo :mrgreen: want er zijn nu best wel veel verschillende combi qua downpipe's en uitlaten.
Absoluut een goed idee!
Je kan wel filmpjes vinden op internet enzo, maar het ligt er ook echt aan met wat t filmpje is gemaakt. Elke microfoon reageert toch anders. Kunnen we meteen een serie filmpjes maken met dezelfde camera, is er gelijk goed vergelijkingsmateriaal.
Kan t topic "show je uitlaat" ook weer eens goed aangevuld worden :))
@ ik ga ook de pakkingen vervangen, alles is toch los dan en dan kan je het beter meteen goed doen die pakkingen kosten bijna niets. En stel dat je ze later toch moet vervangen dan zijn de kosten weer hoger omdat dan alles weer los moet om de pakkingen te vervangen bij elkaar kosten de pakkingen iets van 3 tientjes dacht ik
Ik doe toch alles zelf, maar het is toch zonde als je het weer los moet trekken.
In t begin bij mijn R53 had ik dr ook schijt aan, gewoon alles hergebruiken. Geen idee waarom, maar ben dr op terug gekomen haha
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Raj
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1636
Lid geworden op: 27 okt 2011, 11:28

Re: Richards MCCS

16 okt 2014, 16:46

In t begin bij mijn R53 had ik dr ook schijt aan, gewoon alles hergebruiken. Geen idee waarom, maar ben dr op terug gekomen haha
*Schud hand haha
>)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Richards MCCS

16 okt 2014, 19:18

Goed bezig. Uitlaten vergelijken heeft alleen niet zoveel zin, of je moet een Clubman met een Clubman vergelijken. Clubman klinkt standaard al heel anders dan een hatch bijvoorbeeld. Maar dan moeten wij m maar eens naast elkaar zetten, want ook Evolve de-cat DP op de Clubaru. :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Richards MCCS

16 okt 2014, 20:32

mushrop schreef:Goed bezig. Uitlaten vergelijken heeft alleen niet zoveel zin, of je moet een Clubman met een Clubman vergelijken. Clubman klinkt standaard al heel anders dan een hatch bijvoorbeeld. Maar dan moeten wij m maar eens naast elkaar zetten, want ook Evolve de-cat DP op de Clubaru. :mrgreen:
Herriebak :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Richards MCCS

16 okt 2014, 21:13

mushrop schreef:Goed bezig. Uitlaten vergelijken heeft alleen niet zoveel zin, of je moet een Clubman met een Clubman vergelijken. Clubman klinkt standaard al heel anders dan een hatch bijvoorbeeld. Maar dan moeten wij m maar eens naast elkaar zetten, want ook Evolve de-cat DP op de Clubaru. :mrgreen:
Jij weet ook vast wel waarom ze anders klinken :P

Is het de splitsing of de einddempers? Of toch nog iets anders?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

Re: Richards MCCS

17 okt 2014, 08:26

Lengte van de uitlaat, splitsing van de pijp, twee losse dempers etc etc.
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Richards MCCS

21 okt 2014, 12:39

Afgelopen zaterdag was het een mini MINI meet bij mij thuis.
Eerst kwam Batje lang met de krik.
Dit was een hele speciale krik! Want zoals op de volgende foto is te zien; deze moest met de mond opgeblazen worden!
Afbeelding
We hadden Michael (Mini_BRW) even voorzien van stud-and-nuts.
Dat klusje was met een uurtje weer gelukt.

Daarna zijn we verder gegaan aan de clubman. Daar zit nu de AP BBK onder. Uiteraard ook meteen de Tomason TN1 velgen overgezet.
De R53 staat nu op crownspokes. Best raar om te zien zo...
Afbeelding
Ergens tussendoor kwam Sander_r53 ook nog ff binnen wandelen zoals te zien is.
Afbeelding
Nu moet ik toch wel snel aan de schroefset, wat dit ziet er raar uit :oops:
Ik heb al een mooie aanbieding liggen. Nu alleen nog eerst de R53 verkopen voordat ik verder ga.

Kreeg net nog een leuke PM;
Afbeelding

Eens kijken hoe snel alles gaat lukken, want heb ook nog geen kenteken :( Heb wel gister de BPM betaalt, er is dus een begin!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Veghel
Berichten: 2500
Lid geworden op: 02 jul 2008, 16:37

Re: Richards MCCS

21 okt 2014, 13:15

Sterf... opblaas krik.... :/
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Richards MCCS

21 okt 2014, 13:16

Hahahahah, lijkt wel een last minute meet!!
Buurman kan ook gelijk zijn garage niet meer in...... >)

Maarre, als de BPM betaald is kan het niet heeeel lang meer duren...... :icon_top:
Afbeelding
Raj
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1636
Lid geworden op: 27 okt 2011, 11:28

Re: Richards MCCS

21 okt 2014, 15:08

Bartje houdt wel van blazennnn

Terug naar “Show your ride”