-Kev- Mini Cooper S

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
-Kev-
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: België - West-Vlaanderen
Berichten: 195
Lid geworden op: 05 mar 2017, 09:02

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 11:52

louisvdd76 schreef:Dat nadeel van de sportstand vind ik juist niet... Sturen in normale stand vind ik te slap... en die gasresponse is geen issue voor mij.

Erg leuk dat ik je kon tippen voor die stoelen... je gaat als een raket qua modding!
Bedankt é Louis! Het is inderdaad fijn als je een beetje hulp kan krijgen links en rechts....
Dat vind ik de sterkte van dit forum, ik heb eigenlijk verschillende mensen te bedanken hier voor hun hulp en raad. Jullie weten best wie jullie zijn....

Dat er verschillende meningen zijn vind ik positief, voorbeeld hiervan is de sportknop hierboven, elke zijn meug, anders zou het maar een saaie boel worden.

Wat die geldboom betreft... alle opsmuk kosten inderdaad stukken van mensen! Nu koop ik wel bijna alles tweedehands, ik kan op die manier meer opsmuk aanschaffen voor een aangenamere prijs en ik doe er de verkoper ook een plezier mee denk ik zo.
Ik heb daarmee tot nog toe alleen positieve en aangename ervaringen met eerlijke mensen die op een correcte manier handelen.
-Kev-
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: België - West-Vlaanderen
Berichten: 195
Lid geworden op: 05 mar 2017, 09:02

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 13:01

speedy schreef:interval resetten kan je gewoon op toerenteller he Afbeelding
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik begrijp het, maar ik bedoel meer in de trend van resetten naar 7500km of zo. Ik doe namelijk mijn onderhoud vooral zelf en zou graag om de 7500km nieuw bloed inpompen. Weet niet of dat mogelijk is via de gewone weg, weet zelfs niet of het kan aangepast worden met Carly.
Hetzelfde voor de retrofit verwarming en sportknop, ik denk dat Carly zover niet gaat en dat ik dan zal moeten terugvallen op meer doorgedreven programmeren...

Ik zal in ieder geval toch met de sportknop aan de slag gaan. Kost geen vermogen en kan dan beslissen of ik de tuning algemeen of specifiek onder de knop laat plaatsen. De knoppen heb ik al, ik zou gewoon nog de pinnetjes en draad nodig hebben. Ik vind deze niet direct terug om te bestellen. Weet iemand waar?

Ik heb ook niets, maar dan ook niets van knalletjes, niettegenstaande 200 cell sportskat en akra einddemper. Ik heb ergens gelezen (van Speedy denk ik) dat deze bij BR tuning kan geregeld worden. Ik zou ze vooral enkel onder de sportsknop willen omdat ik eerder de voorkeur geef aan slechts sporadische symfonie, maar heb ook gelezen dat het geen OF maar EN verhaal blijkt te zijn.
Heb jij de tuning onder sportknop Speedy? Ik hoop namelijk nog altijd een beetje dat mits tuning onder knop, deze andere programmatie ook voor de symfonie enkel onder de knop kan zorgen, anders zou de tuning automatisch ook de programmering niet onder de sportknop aanpassen indien dit niet kan of ik zie het weer te simpel....
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 13:21

als je een n14 blok hebt dan kun je niet alleen knallen onder sportknop laten programmeren, het is of altijd of niet.
Ik heb de tuning onder sportknop .


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 13:23

draad voor sportknop heb ik destijds bij de bouwmarkt gekocht en dat pinnetje bij de dealer Heb je foto van pinnetje ? misschien heb ik die wel liggen en kan ik hem naar je toe sturen, bij de dealer namelijk alleen per 10 ofzo.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
-Kev-
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: België - West-Vlaanderen
Berichten: 195
Lid geworden op: 05 mar 2017, 09:02

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 13:29

speedy schreef:als je een n14 blok hebt dan kun je niet alleen knallen onder sportknop laten programmeren, het is of altijd of niet.
Ik heb de tuning onder sportknop .
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ikke N18 dan wel?
-Kev-
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: België - West-Vlaanderen
Berichten: 195
Lid geworden op: 05 mar 2017, 09:02

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 13:38

speedy schreef:draad voor sportknop heb ik destijds bij de bouwmarkt gekocht en dat pinnetje bij de dealer Afbeelding Heb je foto van pinnetje ? misschien heb ik die wel liggen en kan ik hem naar je toe sturen, bij de dealer namelijk alleen per 10
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 13:46

Nou ik hb ff gekeken maar heb alleen dat onderste blokje nog maar pinnetjes niet meer


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
-Kev-
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: België - West-Vlaanderen
Berichten: 195
Lid geworden op: 05 mar 2017, 09:02

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 13:56

speedy schreef:Nou ik hb ff gekeken maar heb alleen dat onderste blokje nog maar pinnetjes niet meer
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kan ook handig zijn. Indien niet meer van doen, neem ik graag van je over.
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: -Kev- Mini Cooper S

25 jun 2017, 14:01

stuur maar pb met je adres dan stuur ik ze op


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
-Kev-
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: België - West-Vlaanderen
Berichten: 195
Lid geworden op: 05 mar 2017, 09:02

Re: -Kev- Mini Cooper S

29 jun 2017, 13:41

P3 cars gescoord...

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: -Kev- Mini Cooper S

29 jun 2017, 15:23

keep on modding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: -Kev- Mini Cooper S

29 jun 2017, 22:45

en ook weer achterste JCW klauwen... Hij krijgt het zelf niet aangevuld de lijst dus doen wij het maar...
-Kev-
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: België - West-Vlaanderen
Berichten: 195
Lid geworden op: 05 mar 2017, 09:02

Re: -Kev- Mini Cooper S

30 jun 2017, 12:50

louisvdd76 schreef:en ook weer achterste JCW klauwen... Hij krijgt het zelf niet aangevuld de lijst dus doen wij het maar...
Ja, je zit er boenk op!
Als zo het sentiment de overhand krijgt, maakt de rationele afweging geen kans meer. En wint de perceptie het van realiteit en billijkheid.
-Kev-
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: België - West-Vlaanderen
Berichten: 195
Lid geworden op: 05 mar 2017, 09:02

Re: -Kev- Mini Cooper S

05 jul 2017, 10:25

Altijd leuk als de deurbel gaat voor pakketje(s)

Afbeelding

Blackline achterlichten

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: -Kev- Mini Cooper S

05 jul 2017, 10:59

hij word fraaier en fraaier


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”