Benzinegeur

èrcé
Be Mini
Be Mini
Locatie: Rotterdam
Berichten: 719
Lid geworden op: 28 okt 2006, 11:50

Benzinegeur

13 jul 2007, 17:48

Net eventjes bij Breeman MINI langs om toch maar nog een keer te kijken waar die benzine geur nou precies vandaan kwam, monteur er bij gehaald en die leek het een goed idee om m'n mini gelijk maar te laten staan, want nu blijkt de brandstofinspuiting benzine te lekken en dat is opzich niet zo heel handig. gelijk ook duidelijk waarom ik krap 450 kilometer op een tank doe. Dat heeft dus niet alleen met m'n rijstijl te maken. Trouwens, bijna 17000 kilometer er op inmiddels en m'n oliewaarschuwing begon in een wat vlot genomen bocht te mieren. Ook vrij vlot...

Nu dus een Mini Cooper R56 mee. Leuk hoor, maar kolere, wat mis ik die turbo. Het is echt onvoorstelbaar, wat een verschil!
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

13 jul 2007, 21:24

Klinkt niet best voor een auto met slechts 17.000 km erop. :? Dat maakt inderdaad duidelijk waarom er zo weinig uit het tankje te halen viel.

Over die olie heb ik al meer verhalen bij de dealer beluistert, ik zal dat pijl ding ook eens controleren.
Afbeelding
M-iNdO
Be Mini
Be Mini
Locatie: Utrecht
Berichten: 566
Lid geworden op: 19 sep 2006, 07:33

Re: Benzinegeur

13 jul 2007, 22:32

èrcé schreef:Net eventjes bij Breeman MINI langs om toch maar nog een keer te kijken waar die benzine geur nou precies vandaan kwam, monteur er bij gehaald en die leek het een goed idee om m'n mini gelijk maar te laten staan, want nu blijkt de brandstofinspuiting benzine te lekken en dat is opzich niet zo heel handig. gelijk ook duidelijk waarom ik krap 450 kilometer op een tank doe. Dat heeft dus niet alleen met m'n rijstijl te maken. Trouwens, bijna 17000 kilometer er op inmiddels en m'n oliewaarschuwing begon in een wat vlot genomen bocht te mieren. Ook vrij vlot...

Nu dus een Mini Cooper R56 mee. Leuk hoor, maar kolere, wat mis ik die turbo. Het is echt onvoorstelbaar, wat een verschil!
En dan heb je de Beek tuning nog niet eens genoemd want dat scheelt denk ik ook weer met de standaard Cooper S.

Ik weet precies wat je bedoeld, heb al 2x een Cooper R56 gereden maar wat was ik weer blij toen ik mijn eigen Cooper S kon rijden. Het is verder een leuke auto hoor maar mist gewoon "power".

Wel balen van die lekkage aan de brandstofinspuiting...sterkte er mee
èrcé
Be Mini
Be Mini
Locatie: Rotterdam
Berichten: 719
Lid geworden op: 28 okt 2006, 11:50

20 jul 2007, 15:55

ahhhhhhhhh, zo fijn, m'n mini weer terug, wat rijdt ie toch fijn en wat ruikt ie nu niet meer naar benzinelucht!
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Sittard
Berichten: 2201
Lid geworden op: 15 mar 2007, 09:45

20 jul 2007, 16:20

Altijd weer fijn om met je Mini herenigd te worden.
:)

Wat was 't nu???
èrcé
Be Mini
Be Mini
Locatie: Rotterdam
Berichten: 719
Lid geworden op: 28 okt 2006, 11:50

20 jul 2007, 16:22

de brandstofinspuiting was lek, dat blok zit op je motorblok en lekte dus. ben benieuwd wat het met m'n vebruik doet

Terug naar “MINI-talk”