Accessoires draad of KL15

Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3188
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Accessoires draad of KL15

29 aug 2013, 21:07

Bukkie schreef:Weet jij of er aanduiding op de zekeringkast staat welke zekering bij welke gebuiker hoort
Ja, dit staat aan de binnenkant van de zekeringenklep op een sticker...

Wat betreft de losse draad, tuurlijk kun je die gebruiken als stuurdraad voor de daglichtmodule. Alleen wel van de BC halen, en aansluiten op bijv. de sigarettenaansteker / radio / of toch die gele op pin7 (als KL15 of ACC). Deze draad hoeft de lampen niet van stroom te voorzien, maar is een stuurdraad dat je MINI op 'contact' staat. De voeding voor de dagrijlampen komt rechtstreeks van de accu-draden af.

De andere draden van de module heb je zelf al perfect uitgelegd waar ze moeten komen. :D
(Ik hoop wel dat er nog een zekering zit in de draden rechtstreeks naar de accu...)
Bukkie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Huizen
Berichten: 266
Lid geworden op: 27 mar 2009, 18:09

Re: Accessoires draad of KL15

29 aug 2013, 21:40

Robert

Wat heb je fijn met me meegedacht.
V.w.b. de zekering kan ik je vertellen dat deze is opgenomen in de rode draad die naar de accu gaat.
Ik wil je heel hartelijk bedanken
Je hebt me echt goed op gang geholpen met de aansluiting van de Kl15 of ACC draad.
Ik wou je aanbieden om iets terug te doen maar denk dat jouw ervaring ver boven de mijne uitgaat.
Nogmaals dank en wie weet tot ziens ergens

Groetjes

Willem
Bukkie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Huizen
Berichten: 266
Lid geworden op: 27 mar 2009, 18:09

Re: Accessoires draad of KL15

30 aug 2013, 20:50

Hoi Robert

Mijn auto was de laatste 2 dagen bij de garage.
Toen ik hem ophaalde vanmiddag zei de eigenaar van de garage dat er ook wel vanaf de boordcomputer een paar punten zijn waar de ACC kabel op kan worden aangesloten.
Dit zou natuurlijk heel prettig zijn omdat ik de stuurdraad van de niet meer aanwezige driving lights daar nog heb zitten
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3188
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: Accessoires draad of KL15

30 aug 2013, 23:37

Ja kan, bijvoorbeeld radio, aansteker... Heeft de garagist je niet een poortje aangewezen dan? :)

Terug naar “MINI-talk”