Welke nieuwe Mini kleur?

blaugrana
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 feb 2009, 02:39

12 mar 2009, 10:26

crossbytje schreef:Als je wit het mooiste vindt, ga dan voor wit!

lightning blue zou ik niet meer nemen, tenzij met een wit dakje. Er rijden er hier veel te veel rond (alle grote bedrijven die mini's uitdelen aan hun junior bedienden geven blauwe weg).

ik zeg het, als je dan toch geen wit kiest, neem dan dit!
Dat rood is inderdaad ook erg mooi, denk dat ik dat minder snel beu zou worden dan het chili red...

De zilvere kleur van de nieuwe mini, weet iemand of dat echt van dat lichtgrijs of eerder donkergrijs is?
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Kortrijk
Berichten: 842
Lid geworden op: 04 sep 2007, 17:05

12 mar 2009, 10:32

dat pure silver, no offense, maar loop een parking af en de helft van de wagens zijn zilver.

je kunt nu ook dark silver krijgen op een cooper D, was vroeger exclusief voor de S, ook een superkleurtje, wat donkerder dan gewoon zilver. Sparkling silver heeft dan weer een warmere tint, ook erg mooi, en zoveel zie ik er ook niet rijden.
(80% van de mini's die ik tegenkom zijn wit of donkerblauw)
Gebruikersavatar
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Emmeloord
Berichten: 1410
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:55

15 mar 2009, 14:06

crossbytje schreef:dat pure silver, no offense, maar loop een parking af en de helft van de wagens zijn zilver.

je kunt nu ook dark silver krijgen op een cooper D, was vroeger exclusief voor de S, ook een superkleurtje, wat donkerder dan gewoon zilver. Sparkling silver heeft dan weer een warmere tint, ook erg mooi, en zoveel zie ik er ook niet rijden.
(80% van de mini's die ik tegenkom zijn wit of donkerblauw)
Houden zo. :lol:
MiniCat
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Haag
Berichten: 250
Lid geworden op: 10 okt 2008, 13:42

19 mar 2009, 12:57

Helemaal mee eens! :mrgreen:
Sandravw
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: hoofddorp
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2011, 13:33

11 aug 2011, 15:32

Hoi Allen,
mijn eerste bericht op het forum. Ben nu in het bezit van een Mini One en heb pas een nieuwe mini cooper S cabrio gekocht. Deze wordt verwacht in Januari 2012. Nu heb ik gekozen voor de kleur "White Silver" en toch ben ik nog zwaar aan het twijfelen of ik toch niet moet veranderen naar "Eclipse Grey".
Prachtige kleur maar is wel erg geliefd. Is natuurlijk niet leuk als je buurman straks dezelfde kleur heeft bij wijze van spreken.
Hoop dat iemand me hiermee kan helpen :( .
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1277
Lid geworden op: 19 feb 2007, 13:56

11 aug 2011, 15:41

Eclipse grey :D
paddo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Enschede
Berichten: 465
Lid geworden op: 03 jun 2010, 17:15

11 aug 2011, 16:46

Tsja smaken verschillen, heb zelf een White Silver en er nog geen seconde spijt van gehad!!

Heb heel even getwijfeld aan Eclipse grey maar is m.i. toch te grijs. En het nw oranje gaat denk ik snel vervelen.

Maar uiteindelijk wordt het jouw Mini en jouw kleur!
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

11 aug 2011, 16:53

Eclipse Grey is wel een hele mooie kleur, denk ook dat je die minder vaak hoeft te wassen als White Silver :wink: :wink:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Yannick_
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Gorinchem
Berichten: 247
Lid geworden op: 23 sep 2010, 11:06

11 aug 2011, 19:18

Sandravw schreef:Hoi Allen,
mijn eerste bericht op het forum. Ben nu in het bezit van een Mini One en heb pas een nieuwe mini cooper S cabrio gekocht. Deze wordt verwacht in Januari 2012. Nu heb ik gekozen voor de kleur "White Silver" en toch ben ik nog zwaar aan het twijfelen of ik toch niet moet veranderen naar "Eclipse Grey".
Prachtige kleur maar is wel erg geliefd. Is natuurlijk niet leuk als je buurman straks dezelfde kleur heeft bij wijze van spreken.
Hoop dat iemand me hiermee kan helpen :( .
Je moet natuurlijk kiezen wat je zelf leuk vindt, maar je kan ook kiezen voor een kleurtje wat eruit springt. Zo zag ik bij mijn dealer een mini staan met de kleur Interchange Yellow, best een fris kleurtje.
Afbeelding

Het is maar waar je van houdt natuurlijk, en of deze kleur nog te bestellen is weet ik niet, aangezien hij niet in de mini configurator staat. Succes nog met kiezen, en uiteraard met wachten ;)
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

11 aug 2011, 22:42

als je white silver net iets te gewoontjes vind, kies dan Ice Blue !
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Sandravw
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: hoofddorp
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2011, 13:33

12 aug 2011, 16:56

Bedankt voor jullie reacties.

Geel lijkt me wat te extreem..haha...maar bedankt voor de tip.

Denk dat ik maar gewoon ga voor mijn eerste keuze, White Silver dus.
Dan komt de diepe zwarte kleur van de cabrio kap mooi tot zijn recht.
Ach het is natuurlijk ook gewoon een luxe probleem... beide kleuren zijn helemaal TOP.

Bedankt voor jullie feedback...nu inderdaad nog de aankomende 5 1/2 maand proberen niet gek te worden van het lange wachten... :s

Terug naar “MINI-talk”