Shit, dat is niet leuk... sorry kristof.
Langs de andere kant: ik kan bevestigen dat de Cooper D een FANTASTISCHE wagen is!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb hem!
Ik heb hem!
Ik heb hem!
Man man man!
Foto's volgen uiteraar zeeeeeer snel!!
Zal mijn best doen straks voor donker thuis te zijn... hoewel ik dat niet kan beloven: wie wil nu stoppen met rijden met zo'n gigantisch leuke wagen?!
Bon, ik doe mijn best!
*Sven slaat een vreugdekreet. Zijn collega's kijken vreemd op*
De R56, wie heeft wat??
- svendekoster
- Enthousiast
- Locatie: Brussel
Bericht
Intussen rij ik al een paar dagen rond met een schitterende wagen!
Foto's zijn er jammer genoeg nog niet van gekomen... en nu heeft de regen hem intussen 'foto-onklaar' gemaakt.
Bij de eerste beste foto-zon, komen de foto's eraan!
Wat ik nu al wel kan zeggen over de Cooper D (na 500km):
- hoewel ze in de garage 10x vertelden dat hij écht nog niet op kracht is en dat hij pas helemaal zal losgelopen zijn na een goeie 5000km, moet ik zeggen dat hij absoluut vlot rijdt: krachtig met fantastische hernemingen vanaf zeer laag in de toeren. Ik heb hem uiteraard nog niet in het rood getrokken, maar heb me toch al één keer achter een Audi A6 2.5 tdi gezet... en heel veel moeite om hem te volgen had ik niet.
- de afwerking van de auto vind ik echt top! Hierop heb ik absoluut niets aan te merken. Geen gerammel, geen gekraak.
- laat me verder de eeuwige discussie over het al dan niet nemen van het open dak nog's leven in blazen: het is zelfs nog niet echt goed weer geweest, maar ik vind het dak absoluut de moeite waard. Lekker luchtig als het niet regent en wat mij betreft, zeer geluidsdicht éénmaal je het dak dichtschuift.
- in navolging van vorig punt: ik ben 1m80, en heb dus absoluut geen last van het lage dak.
-ben intussen al een handvol MINI's tegengekomen, waarvan er eentje heel enthousiast mijn gewuif en gefilts beantwoorde.
- intussen heb ik achterin al twee volwassenen meegenomen, en hoewel ze niet languit konden gaan liggen, heb ik niemand horen klagen over té weinig plaats.
- tenslotte: het is fantastisch om terug met een 'headturner' rond te rijden.
Langs de andere kant:
- ik moest mijn vriendin en twee collega's aan de luchthaven gaan halen (na een professionele trip)... en was blij dat de andere twee uiteindelijk beslisten om alsnog een taxi te nemen... want idd heel veel plaats voor bagage is er niet.
Meer nieuws en meer foto's volgen!
Sven
Foto's zijn er jammer genoeg nog niet van gekomen... en nu heeft de regen hem intussen 'foto-onklaar' gemaakt.
Bij de eerste beste foto-zon, komen de foto's eraan!
Wat ik nu al wel kan zeggen over de Cooper D (na 500km):
- hoewel ze in de garage 10x vertelden dat hij écht nog niet op kracht is en dat hij pas helemaal zal losgelopen zijn na een goeie 5000km, moet ik zeggen dat hij absoluut vlot rijdt: krachtig met fantastische hernemingen vanaf zeer laag in de toeren. Ik heb hem uiteraard nog niet in het rood getrokken, maar heb me toch al één keer achter een Audi A6 2.5 tdi gezet... en heel veel moeite om hem te volgen had ik niet.
- de afwerking van de auto vind ik echt top! Hierop heb ik absoluut niets aan te merken. Geen gerammel, geen gekraak.
- laat me verder de eeuwige discussie over het al dan niet nemen van het open dak nog's leven in blazen: het is zelfs nog niet echt goed weer geweest, maar ik vind het dak absoluut de moeite waard. Lekker luchtig als het niet regent en wat mij betreft, zeer geluidsdicht éénmaal je het dak dichtschuift.
- in navolging van vorig punt: ik ben 1m80, en heb dus absoluut geen last van het lage dak.
-ben intussen al een handvol MINI's tegengekomen, waarvan er eentje heel enthousiast mijn gewuif en gefilts beantwoorde.
- intussen heb ik achterin al twee volwassenen meegenomen, en hoewel ze niet languit konden gaan liggen, heb ik niemand horen klagen over té weinig plaats.
- tenslotte: het is fantastisch om terug met een 'headturner' rond te rijden.
Langs de andere kant:
- ik moest mijn vriendin en twee collega's aan de luchthaven gaan halen (na een professionele trip)... en was blij dat de andere twee uiteindelijk beslisten om alsnog een taxi te nemen... want idd heel veel plaats voor bagage is er niet.
Meer nieuws en meer foto's volgen!
Sven
- Helenk
- Be Mini
- Locatie: vlak bij Zwolle
Bericht
gefeliciteerd met je mini.
Spijt me 1.80 is niet echt lang, zelf ben ik 1.96. Dan past er niemand meer achter!
Spijt me 1.80 is niet echt lang, zelf ben ik 1.96. Dan past er niemand meer achter!
groet Henk
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
Daimler double six 1988, Classic Mini 1978, een Mini Clubman Estate 1979 ,Mini Cabrio 1982, Fiat Panda Twin Air 85 aut 2013, Mitshubishii Outlander PHEV 2013, LR Defender 90 uit 1985 met 140 pk TdI .
- svendekoster
- Enthousiast
- Locatie: Brussel
Bericht
Ik beweer ook niet dat ik lang ben. Ik ga enkel uit van de veronderstelling dat er meer mensen rondlopen van mijn lengte dan van jouw lengte (*), en aangezien het hier steeds gaat over het te lage plafond voor lange mensen, wil ik het 'gros' geruststellen en zeggen: voor ons, kleine ukkepukjes, past alles perfect.
Sven
(*) deze stelling gaat op voor wij kleine Belgen, en misschien niet voor jullie lange Nederlanders.
HéhéHelenk schreef:gefeliciteerd met je mini.
Spijt me 1.80 is niet echt lang, zelf ben ik 1.96. Dan past er niemand meer achter!
Ik beweer ook niet dat ik lang ben. Ik ga enkel uit van de veronderstelling dat er meer mensen rondlopen van mijn lengte dan van jouw lengte (*), en aangezien het hier steeds gaat over het te lage plafond voor lange mensen, wil ik het 'gros' geruststellen en zeggen: voor ons, kleine ukkepukjes, past alles perfect.
Sven
(*) deze stelling gaat op voor wij kleine Belgen, en misschien niet voor jullie lange Nederlanders.
Onze sponsors