Clubman JCW

davidcooper
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: den haag
Berichten: 32
Lid geworden op: 16 jan 2011, 18:26

Clubman JCW

01 apr 2011, 17:46

Beste Leden,

in mijn 'voorstel-topic' sprak ik al over de aanschaf van een 'nieuwe' mini. Na wat rondgekeken te hebben, is mijn oog gevallen op een Clubman JCW.. auto is echt prachtig en voorzien van alle mooie opties en extra's.

Nu een vraag aan jullie; wie heeft er ervaring met de JCW clubman? hoe is het rijgedrag, geluid etc etc... kunnen jullie mij meer vertellen over het navigatie systeem? ik heb onlangs met een nieuwe cooper s hatchback gereden, die had mini connected etc.. hoe werkt dat bij deze van bouwjaar 2008? ipod, mp3?? ik kan er weinig over vinden in Nederland...Ik ga morgen proefrijden maar zou graag jullie mening willen lezen over deze auto.

even wat info over de auto:

- bouwjaar 10-2008
- Grijs/ zwarte kleur. met striping
- JCW 18 inch velgen
- panorama dak
- carbon pakket
- navigatie
- leder
etc etc etc..

ik hoor graag wat jullie van deze auto denken! :D
thavipah
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Regio Delft
Berichten: 344
Lid geworden op: 30 dec 2010, 20:13

01 apr 2011, 20:04

Ik heb de auto ook gevonden met google.. Zover ik kan zien is het geen "echte" JCW maar zijn de onderdelen achteraf gemonteerd.

Verder vind ik mijn clubman een superwagen. Ja hij rammelt wat meer als mijn oude BMW en de auto heeft ook wat meer torquesteer. Maar wat een feest is het om er iedere dag in te rijden. Ik rij nauwelijks meer in de X5.
thavipah
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Regio Delft
Berichten: 344
Lid geworden op: 30 dec 2010, 20:13

01 apr 2011, 20:06

Ik zit net even op het rdw te kijken en daar is hij bij het importeren wel als een works geregistreerd. Als je 100% zeker wilt zijn dat het een JCW is dan kan je een Mini dealer bellen met het chassisnummer en het even goed controleren.
davidcooper
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: den haag
Berichten: 32
Lid geworden op: 16 jan 2011, 18:26

02 apr 2011, 19:46

bedankt voor de info guys, heb ik zeker wat aan gehad

wil allereerst mededelen dat ik hem heb aangeschaft! ben er ontzettend blij mee.

Heb op jullie advies mini nog even gebeld. de auto is als clubman s geleverd en vervolgens omgebouwd tot JCW.

wat kan ik zeggen over het rijden; super, de auto ligt goed op de weg, voelt speels aan en het geluid is echt prachtig met de JCW uitlaat. vooral in de sportstand lijkt de 'roffel' wat toe te nemen.

verder ook zeer tevreden over de opties qua interieur. kan iemand mij vertellen hoe het werkt om de ipod aan te sluiten? kan ik, als ik een kabeltje heb en die aansluit via het navigatie-systeem door mijn ipod/iphone bladeren?

alvast bedankt!

Terug naar “MINI-talk”