Beschikbaarheid JCW accessoires

Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

Beschikbaarheid JCW accessoires

26 okt 2006, 16:06

MotoringFile komt met het bericht dat MINI voornemens is de nieuwe JCW accessories op de plank te hebben vanaf februari 2007. Verschillende JCW accessoires als ook de JCW catalogus zullen te zien zijn op de Detroit Autoshow. De Aero Kit, nu echt als JCW accessoire aangemerkt, zal vroeg in de lente beschikbaar zijn, de volledige JCW performance kit vanuit de fabriek zal in het 2008 model beschikbaar komen.

Even de opmerking dat '2008 model' nog niet wil zeggen dat deze pas in 2008 beschikbaar zal zijn. Tot nu toe komt steeds zo'n model soms een half jaar al eerder op de markt, dus na de eerste helft van 2007. Misschien dus vanaf de R56 'facelift' :)

Afbeelding
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

26 okt 2006, 16:59

De dealer vertelde ons net dat het pas vroeg in de lente komen. Nou Coen als motoringfile gelijk heeft is het misschien toch nog eerder!!

Ik zelf ga in ieder geval voor de strut-brace (die een mooie andere naam heeft gekregen)
Afbeelding
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

26 okt 2006, 19:47

Ik hoop het echt, en anders idd een paar dagen zonder de accessoires. Ja er komen toch weer JCW accessoires op mensen :D
Afbeelding


R56 Still fun but easier to live with
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

26 okt 2006, 19:47

Zoals Tim al had voorspeld een tijd terug! :X

Ik vind het erg cool! Zeker die wielen!!
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 26 okt 2006, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

26 okt 2006, 19:49

Ben ik zo doorzichtig? :lachuh
Afbeelding


R56 Still fun but easier to live with
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

26 okt 2006, 20:34

Zag het vanmiddag ziet er allemaal heel gaaf uit,dus Coen je bent heus niet doorzichtig :wink: :wink: Wie zou dat niet kiezen :P :P Ik want ik heb voor de Parklane gekozen :lachuh :rijden :))
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

27 okt 2006, 10:22

Ik wil zo'n vleugel!


iDD..... benieuwd naar hoeveel accessoires er te retrofitten zijn...
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

30 okt 2006, 17:50

new mini schreef:
CooperS-indiblue schreef:Jep, ik heb vanochtend de nieuwe JCW strutbrace besteld bij Renova.
Toch maar wel gedaan Kaj :D :D
Ja! Wil hem toch hebben, dus dan bestel ik hem meteen maar met de auto mee. Ik hoor wel wanneer hij er is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

30 okt 2006, 20:11

iDarkDesign schreef:Ik wil zo'n vleugel!


iDD..... benieuwd naar hoeveel accessoires er te retrofitten zijn...

Ik denk weinig, behalve de wielen. Is volledig aangepast aan de R56.
Spoiler is ook veranderd en loopt gelijk met de daklijn van de R56.
Op de JCW site moet je ook kiezen of je een R53 hebt of R56
Afbeelding


R56 Still fun but easier to live with
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

30 okt 2006, 20:51

nja, alles past wel, maar de vraag is hoeveel je moet aanpassen en hoe mooi het wordt :roll:
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

30 okt 2006, 21:04

juist, heb je gelijk in, alleen als ik de prijzen al zie zou ik er al niet aan gaan sleutelen, slijpen, zagen :mrgreen:
Afbeelding


R56 Still fun but easier to live with
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

30 okt 2006, 22:01

iDarkDesign schreef:Ik wil zo'n vleugel!


iDD..... benieuwd naar hoeveel accessoires er te retrofitten zijn...


:-PP
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

31 okt 2006, 07:34

Autoweek-link
Autoweek schreef:De officiële tuner van Mini, John Cooper, heeft een aërodynamisch pakket ontwikkeld voor de vernieuwde Mini. Het John Cooper Works Aërodynamica-pakket is per direct leverbaar.

Afbeelding

Het pakket bestaat uit een voorbumper met zwarte luchtinlaten, achterbumper met zwarte lamellen en sideskirts met luchthappers aan de zijkanten. Deze luchthappers zijn voor de sier aangebracht, ze hebben verder geen effect op de prestaties van de auto. Het complete John Cooper Works Aërodynamica-pakket is leverbaar vanaf 1575 euro.
Naast het pakket biedt Mini’s huistuner ook nog andere accessoires aan voor de Mini. Zo zijn er een carbon achterspoiler, buitenspiegels en interieurpanelen leverbaar. Verder is er keuze uit diverse 18 inch lichtmetalen velgen.
Ook de rijeigenschappen kunnen verder worden aangescherpt met extra krachtige sportremmen en een aangepaste veerbrug, die de stabiliteit van de Mini verbetert.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

Re: Beschikbaarheid JCW accessoires

31 okt 2006, 10:09

Berthil schreef:Tot nu toe komt steeds zo'n model soms een half jaar al eerder op de markt, dus na de eerste helft van 2007. Misschien dus vanaf de R56 'facelift' :)
Huh, heb ik iets gemist? Komt er al na een jaar een facelift?

Het spijt me, maar ik vind de nieuwe aerokit geen verbetering. De voorkant is wel OK en staat wat stoerder dan de standaard voorkant van de R56. Maar de achterkant... :shock: Om verder niet op harten te trappen van mensen die het wel mooi vinden hou ik het maar op "niet mooi en teveel gedoe". Ik begin heel langzaam lauwwarm op te warmen voor de R56 (laatst bij de fabriek in Engeland een heel stel gezien die klaar stonden voor transport), maar er zijn toch net iets teveel dingen waarvan ik hoop dat het bij een facelift veranderd wordt. En dat die facelift dan op tijd komt voor als ik mijn Checkmate moet inleveren :mrgreen:
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

Re: Beschikbaarheid JCW accessoires

31 okt 2006, 12:03

Eelke schreef:
Berthil schreef:Tot nu toe komt steeds zo'n model soms een half jaar al eerder op de markt, dus na de eerste helft van 2007. Misschien dus vanaf de R56 'facelift' :)
Huh, heb ik iets gemist? Komt er al na een jaar een facelift?
Ik denk dat Berthil zich hierin vergist. Een jaar na intro komt er -lijkt mij- geen facelift. Bij de R53 heeft dat ook ongeveer drie jaar geduurd, bovendien lijkt me dat dat een beetje prijzig zou zijn wat betreft ontwikkelingskosten.

Terug naar “MINI-talk”