Coupe gespot op straat

Boudie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Wassenaar
Berichten: 267
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:47

Coupe gespot op straat

19 nov 2011, 11:00

Vanochtend de nieuwe coupé gespot, bij mij in het dorp. Ik kon het niet laten om even te terug te gaan, kijken. Want zij stond geparkeerd.
Nummerbord XX-SDK-2, zwart met silveren dak, stripes, Cooper s en volledig John Cooper Works.
Ik zie dat in de bewuste straat een auto-industrie professional woont, want er staat wel vaker de nieuwste exotische auto's. (Audi R10, 5 coupé en BMW M3 sedan) wellicht dat de coupé ter bezichtiging bij hem/haar is.
Een sensationele spot en dat wilde ik zo snel mogelijk delen met jullie. Zou het de eerste in Nederland op straat zijn ?

Groeten,

Boudewijn
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

19 nov 2011, 11:08

Rijden hier ook al :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

19 nov 2011, 11:15

de eerste op de weg? Nee joh..

deze had ik 2 weken geleden mee:

Afbeelding

en hier heb ik ze ook al regelmatig zien rijden. Maar wel een goeie spot uiteraard.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
MiniBeardie XL
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Voorhout
Berichten: 1099
Lid geworden op: 02 apr 2009, 19:15

19 nov 2011, 13:52

mushrop schreef:de eerste op de weg? Nee joh..
X2

Ik had deze Cooper even mee:
Afbeelding

En toen reden ze volgens mij al ruim een week in Nederland.

Afgelopen zondag ook een rode Coupe gespot op de Boulevard in Noordwijk, samen met 5 elektrische MINI's :D
m-dejong
Be Mini
Be Mini
Berichten: 707
Lid geworden op: 04 apr 2016, 13:06

20 nov 2011, 10:02



Van de week had ik er eentje mee
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

20 nov 2011, 10:51

Kreeg deze foto vanmorgen opgestuurd van een vriend, met de vraag: "Wat is dit?":
Afbeelding

Stond bij ze voor de deur in het centrum van Delft. Ik heb 'm maar even uitgelegd dat dit de nieuwe Coupe JCW is.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

20 nov 2011, 11:07

dat lijkt die van Greg wel... :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

20 nov 2011, 11:10

Dat was ook gelijk mijn gedachte...
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

20 nov 2011, 11:14

great minds....etc :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Kolhorn
Berichten: 1635
Lid geworden op: 30 dec 2010, 13:53

Re: Coupe gespot op straat

20 nov 2011, 13:47

Boudie schreef:Vanochtend de nieuwe coupé gespot, bij mij in het dorp. Ik kon het niet laten om even te terug te gaan, kijken. Want zij stond geparkeerd.
Nummerbord XX-SDK-2, zwart met silveren dak, stripes, Cooper s en volledig John Cooper Works.
Ik zie dat in de bewuste straat een auto-industrie professional woont, want er staat wel vaker de nieuwste exotische auto's. (Audi R10, 5 coupé en BMW M3 sedan) wellicht dat de coupé ter bezichtiging bij hem/haar is.
Een sensationele spot en dat wilde ik zo snel mogelijk delen met jullie. Zou het de eerste in Nederland op straat zijn ?

Groeten,

Boudewijn
Audi R10? Dat is de typering van een LeMans Audi diesel.. Weet je het zeker? ;)

Ik heb er al wel een paar bij dealers gezien, maar het kan me vooralsnog niet echt bekoren moet ik bekennen. Misschien moet ik er gewoon aan wennen :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Boudie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Wassenaar
Berichten: 267
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:47

20 nov 2011, 15:10

Juist, Floor-is. Het is de R8 V10 (verwarrende naam), die ik bedoelde.
Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”