Advies gevraagd verkoop/inruil van mijn MINI Cooper S

Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

10 feb 2012, 07:54

Is het zo erg dat je niet eens durft te vertellen wat de opvolger is? :roll: :wink:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

10 feb 2012, 08:56

ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar..

In ieder geval gefelciteerd met je verkoop en aankoop. Met particuliere verkoop moet je ook wel een beetje geduld hebben, maar kan me voorstellen als je wat anders wilt het al snel te lang duurt (heb ik ook altijd.. :lol: ). Ruim 20k even bij een particulier aftikken is natuurlijk ook niet niks.

Maar post nog even je opvolger!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
M-iNdO
Be Mini
Be Mini
Locatie: Utrecht
Berichten: 566
Lid geworden op: 19 sep 2006, 07:33

10 feb 2012, 22:18

frankie schreef:Is het zo erg dat je niet eens durft te vertellen wat de opvolger is? :roll: :wink:
Hahaha nee hoor, zo erg is het niet hoor. Het is geen Hummer geworden lol
Zoals jullie misschien weten was ik al een tijdje bezig. De opvolger voor mijn MINI is uiteindelijk een VW Golf 6 GTI geworden maar dan met "R" accenten 8) Hij is van juli 2010 en in de kleur zwart metallic en o ja, het is een DSG automaat.
Ik wou wat meer comfort en ruimte hebben maar ook toch wel sportief en ook een automaat sprak mij aan (vooral dat DSG).
Het is een hele andere auto maar wel meer auto. Het rijdt super relaxed en alles zit er zo'n beetje op en aan, ook de afwerking en kwaliteit is toch wel van hoog niveau.

Een van de grootste verschillen is toch wel dat de MINI (veel) directer stuurt en reageert. Voor de pure sportieve rijder is de MINI toch interessanter denk ik. Hoe leuk en sportief ik de MINI ook vond, op een gegeven moment was ik het gestuiter en gepiep en gekraak etc. zat en mede door de vele pech die ik in het verleden met de auto heb gehad vond ik het tijd voor iets anders.
Ik kan tot nu toe niet zeggen dat ik er spijt van gehad heb :oops:

Bedankt voor de interesse guys!
your non average MINI driver

Terug naar “MINI-talk”