Grotere korting op Mini Cooper S?

Pietermann
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Gent
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 feb 2010, 11:12

Grotere korting op Mini Cooper S?

02 apr 2012, 12:32

Hey iedereen,

eigenlijk een vrij simpele vraag:

geeft een officiële MINI dealer in België een grotere dealerkorting op een Mini Cooper S, dan op een Mini Cooper (D), One,...?

In 2009 kreeg ik van de dealer (bovenop de 1500 euro gratis autosalon opties, 15% overheidskorting en een terugbetaling van de roetfilter (ofzoiets)) 6.5 % extra korting.

Wat is jullie ervaring hiermee?

Bedankt!
Gio
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 mar 2012, 13:26

13 apr 2012, 22:20

Ik heb een Mini S in bestelling, en heb een hoge inruilwaarde voor mijn golf cl. van 12 jaar gekregen
Inruilprijs 4500 :D
Voor mij was de keuze in eerste instantie moeilijk, omdat ik ook graag een Golf GTI zou willen.
De keuze is uiteindelijk op de Mini gevallen. Niet vreemd als je nagaat dat ik bij de Mini dealer (nl.)
1500 € meer voor mijn inruil kreeg, als bij de VW dealer waar ik mijn inruil 12 jaar geleden
gekocht had. :evil:
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: NL
Berichten: 1846
Lid geworden op: 31 mei 2007, 20:46

14 apr 2012, 14:36

@gio: Bepaald de hoogte van de inruilwaarde jouw keuze voor een auto? Of gaat het uiteindelijk om de fijnste/leukste auto en het bij te betalen bedrag?

Om op de 1e vraag terug te komen, de korting in B weet ik niet. Het kortingspercentage zal tussen de uitvoeringen niet zo wijzigen. Het kortingsbedrag in geld s op een duurdere auto (S) meer zijn dan bij een 1.
Korting en acties van 3 jaar geleden, geven uiteraard geen enkele zekerheid voor de (actie)korting en overheidsubsidie nu.

Je moet gewoon kiezen voor de auto die jou het beste bevalt. Succes!
Gio
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 50
Lid geworden op: 04 mar 2012, 13:26

14 apr 2012, 17:14

BRG schreef: @gio: Bepaald de hoogte van de inruilwaarde jouw keuze voor een auto? Of gaat het uiteindelijk om de fijnste/leukste auto en het bij te betalen bedrag?
Ik was zowiezo voor de Mini, mijn partner in eerste instantie voor de GTI.
Het hogere inruilbedrag heeft waarschijnlijk wel de doorslag gegeven.
BRG schreef:Je moet gewoon kiezen voor de auto die jou het beste bevalt. Succes!
Dat heb ik dus ook gedaan...!!! :mrgreen:
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: NL
Berichten: 1846
Lid geworden op: 31 mei 2007, 20:46

15 apr 2012, 11:49

Dan is het goed Gio! Wij weten allemaal dat jij de juiste keus hebt gemaakt :D
Groet,
Huib

Terug naar “MINI-talk”