Schakelflippers op jcw stuur

ManfredNL
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2013, 16:31

Schakelflippers op jcw stuur

30 dec 2013, 23:13

Ik heb inmiddels de R57mcs automaat besteld. Vandaag naar de dealer om een kleine wijziging door te geven: een jcw alcantara stuur ipv standaard sportstuur met schakelflippers. Nu blijkt het jcw stuur niet leverbaar met schakelflippers terwijl de jcw kennelijk wel met schakelflippers kan worden geleverd.

Na een zoektocht blijkt in ieder geval het jcw stuur met rood stiksel leverbaar met schakelflippers maar van de alcantara uitvoering kan ik niets vinden. Heeft iemand hier ervaring mee? Ken iemand het onderdelennummer van een jcw stuur alcantara met schakelflippers, als die al bestaat?

Gr., Manfred
Erjen
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 855
Lid geworden op: 13 mar 2012, 21:40

Re: Schakelflippers op jcw stuur

30 dec 2013, 23:20

Dit geeft RealOEM aan.
Voor voertuigen met Sportstuurwiel leder met schakelpaddels = Nee
Niet passend voor schakelpaddels van de automatische transmissie
Het JCW stuur gaat niet samen met flippers. Ik weet niet hoe het zit met de GP2, volgens mij is deze alleen leverbaar met een handbak. Dus het stuur met rood stiksel zal ook niet passen.
Uhr
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Schakelflippers op jcw stuur

31 dec 2013, 09:17

bestaat niet ;)
er is wel een sportstuur met rode stiksels in een jcw geleverd en noemen ze soms ook wel onterecht een jcw stuur.
Afbeelding
ManfredNL
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2013, 16:31

Re: Schakelflippers op jcw stuur

31 dec 2013, 09:22

Er zijn wel wat amerikanen die hun jcw stuur zelf hebben aangepast en flippers van een sportstuur hebben gemonteerd. Zover wilde ik niet gaan. Ik heb een onderdelennummer uit USA voor een stuur met rood stiksel en flippers. Zal eens kijken of dit het jcw stuur betreft. Je vind overigens wel een aantal foto's op internet van een jcw stuur met flippers maar of dit zelfbouw is?
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Schakelflippers op jcw stuur

31 dec 2013, 09:24

geef nummer maar ff zoeken we me ;)
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Schakelflippers op jcw stuur

31 dec 2013, 09:26

speedy schreef:bestaat niet ;)
er is wel een sportstuur met rode stiksels in een jcw geleverd en noemen ze soms ook wel onterecht een jcw stuur.

Ik denk dat hij het stuur bedoeld wat ik heb en dat komt uit een GP2
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Schakelflippers op jcw stuur

31 dec 2013, 09:26

denk dat je op deze uitkomt ;)
dit is het interieur van een jcw countryman
Afbeelding
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Schakelflippers op jcw stuur

31 dec 2013, 09:27

Casper schreef:
speedy schreef:bestaat niet ;)
er is wel een sportstuur met rode stiksels in een jcw geleverd en noemen ze soms ook wel onterecht een jcw stuur.

Ik denk dat hij het stuur bedoeld wat ik heb en dat komt uit een GP2
nee kan niet want daar passen geen flippers op ;)
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Schakelflippers op jcw stuur

31 dec 2013, 09:31

speedy schreef:denk dat je op deze uitkomt ;)
dit is het interieur van een jcw countryman
Afbeelding

Dit is geen JCW stuur dit stuur had ik eerst ook
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Schakelflippers op jcw stuur

31 dec 2013, 09:33

zeg ik ook niet Casper maar dit stuur word door de dealer nog wel is jcw stuur genoemd omdat die voornamelijk in de af fabriek jcw is geleverd ;)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Schakelflippers op jcw stuur

31 dec 2013, 11:02

Ja precies. Dat is het gewone sportstuur, alleen dan met rode stiksels. Omdat dat alleen voor de jcw af fabriek geleverd wordt, word die vaak jcw stuur genoemd. Onterecht zoals Daiel al zegt.

Het echte dikke jcw stuur is niet leverbaar met schakelpeddels
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Deventer
Berichten: 25020
Lid geworden op: 28 dec 2006, 17:48

Re: Schakelflippers op jcw stuur

31 dec 2013, 11:17

wow gewoon met mij eens !
Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Gelderland
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:26

Re: Schakelflippers op jcw stuur

31 dec 2013, 12:19

ManfredNL schreef:Er zijn wel wat amerikanen die hun jcw stuur zelf hebben aangepast en flippers van een sportstuur hebben gemonteerd. Zover wilde ik niet gaan. Ik heb een onderdelennummer uit USA voor een stuur met rood stiksel en flippers. Zal eens kijken of dit het jcw stuur betreft. Je vind overigens wel een aantal foto's op internet van een jcw stuur met flippers maar of dit zelfbouw is?
En waar heb je dat gelezen?

:D
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Schakelflippers op jcw stuur

31 dec 2013, 12:36

speedy schreef:wow gewoon met mij eens !

Dat was alvast ze goede voornemen 1x met Daiel eens zijn in 2013 :D
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Terug naar “MINI-talk”