Spyshots Traveler

Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

Spyshots Traveler

01 feb 2006, 13:17

frontpage schreef:Hij is nog zwaar gecamoufleerd maar de eerste spyshots zijn er van de lange MINI Traveller. Ook van de Works GP maar die zijn minder spectaculair, daar is hij geheel zwart, niks nieuws. Best wel vroeg voor spyshots als de introductie van de Traveller pas over drie jaar gepland is?
Welnee. Die drie jaar is door een of andere official van BMW geroepen. MotoringFile hanteert als timeframe dat de Traveler eind 2007 geintroduceerd zal gaan worden en geeft als verklaring voor die termijn van drie jaar die genoemd is dat dat ongeveer de tijd zal zijn vanaf de eerste ontwikkeling (maar aangezien er al een half jaar geleden spyshots waren, is die al veel langer geleden begonnen). Ook was de letterlijke tekst "within three years". Geeft dus een maximum aan, maar zegt in feite niets over de exacte termijn.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
Gebruikersavatar
Cooperdriver
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roerdalen
Berichten: 1500
Lid geworden op: 28 sep 2005, 21:15

01 feb 2006, 13:45

Kan bericht van Eelke onderschrijven.

Ben persoonlijk helemaal weg van de Traveller, en Vincent Klous van MINI Rotterdam deelde mij pas nog mede dat hij eind 2007 komt. :))
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

16 mar 2006, 17:27

Nog wat meer foto's van de Traveller tijdens heet weer testen in Zuid Afrika. Wel wat gecamoufleerd maar we zien toch een brievenbus, de knipperlichten geïntegreerd in de koplampen en de afgeplakte 'zelfmoord' achterdeuren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Via Motoringfile
Laatst gewijzigd door Berthil op 16 mar 2006, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

16 mar 2006, 17:29

:''O Sorry hoor vind het nog nergens op lijken!! :oops:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: In die Heimat
Berichten: 3553
Lid geworden op: 13 jan 2006, 10:12

16 mar 2006, 17:32

new mini schreef::''O Sorry hoor vind het nog nergens op lijken!! :oops:
Het zijn camouflage modellen! Zucht waarom begrijpen (sommige) vrouwen dat niet. :roll:

Ik vindt er juist vooruitgang in zittten, kijk maar naar die welvingen aan de voorzijde, die doorlopen vanaf koplampen.
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

16 mar 2006, 20:33

Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Eerste reactie is niet meteen afwijzen, door het camouflage spul kan ik nog geen goed oordeel geven :roll:

Op naar het eindresultaat dus :)
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

17 mar 2006, 09:02

Met camouflage in gedachte vind ik het er redelijk veelbelovend uitzien. Het schijnt dat er maar aan 1 kant een "zelfmoorddeur" komt, en dat de tape aan de andere kant puur is om de schijn te wekken dat er 1 aan twee kanten zit. FWIW, zou het zelf een beetje vreemd/jammer vinden.

Waar ik ook minder opgetogen over ben is het dak. Soort vreemde stilistische hint van dakrails. Laat maar lekker plat, zou ik zeggen, en als iemand dakrails wil, monteer dan gewoon echte. Maar goed, ook dat zou een afleidingsmanoevre kunnen zijn. Kijk bijvoorbeeld eens naar de spiegels, lijkt net of daar richtingaanwijzers in zitten. Schijnt ook een truuk van BMW te zijn om je op het verkeerde spoor te zetten en te denken dat het nieuwe model knippers in de spiegels zou hebben (moet er niet aan denken :''O )
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
Gebruikersavatar
new mini
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Strijen
Berichten: 2051
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:43

17 mar 2006, 10:24

Mini Poeper schreef:
new mini schreef::''O Sorry hoor vind het nog nergens op lijken!! :oops:
Het zijn camouflage modellen! Zucht waarom begrijpen (sommige) vrouwen dat niet. :roll:

Ik vindt er juist vooruitgang in zittten, kijk maar naar die welvingen aan de voorzijde, die doorlopen vanaf koplampen.
Dat begrijp ik wel ,maar toch vind ik er dan nog niets aan :P

Dus dan maar hopen dat einresultaat beter gaat worden :wink:
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

17 mar 2006, 10:32

Kan nog niet veel zeggen idd. Voorkant zal niet veel afwijken met het R56 model. Alleen dan misschien knipperlichten in de koplampen. Als de nieuwe R56 zijn welvingen verliest door de voorgeschreven veiligheidseisen zal deze de welvingen ook wel niet krijgen. Het is ook maar de vraag of het een S is. Heel de voorkant is nog ingeplakt. En ik kan maar 2 deuren ontdekken. Waar jullie achter de suicide doors zien weet ik niet. Gaat toch niet met de benzine tank :shock:

Ik ben nooit geen grote fan geweest van stationcars, avants, tourers of travelers. Dus dit is leuk erbij, maar niet voor mij. dat rijmt :mrgreen:
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

28 mar 2006, 09:39

wat betreft die suicide doors, je kunt de tape zien zitten... Het gaat dus niet om full-size deuren, maar kleine deurtjes a la Mazda RX8.

Foto van een modelletje, maar wel duidelijk het kleine deurtje te zien:
Afbeelding

De outline daarvan kun je ook op bovenstaande foto's van de traveller zien, afgeplakt met tape. Een van de geruchten is dus dat aan 1 kant alleen maar tape zit, omdat er stiekem maar aan 1 kant zo'n deur komt.
Alleen dan misschien knipperlichten in de koplampen.
De R56 krijgt ook de knipperlichten in de koplampen, zie hier. Ik denk dat de traveller aan de voorkant hooguit op details gaat afwijken van de R56. Familiegezicht enzo :)
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB

Terug naar “MINI-talk”