Vragen over opties / assecoires

MM
MM

Vragen over opties / assecoires

15 jul 2007, 22:14

Hallo,
Ik ben bezig met het uitpuzzelen van een nieuw, of jong 2e hands coopertje. Nu kwam ik hier en op de mini site wat dingen tegen die ik niet snap, dus ik dacht, ik vraag het eens aan de experts ;).

1. Wat is een Chrono-pack. Ik zag er ergens iets over staan, en er stond een plaatje bij, maar wat 't nou is?!??
2. Ik heb ergens op een foto gezien dat er checkered flag dashboard panelen bestaan. Is dat voor de R56, of alleen voor eerdere types, hoe kom je er aan, wat kost zoiets, is het makkelijk terug te wisselen (voor als je de blokkies ooit zat bent), ik vind hier niets over op de officiele mini site.
3. zit er nog meer in de visibility pack dan de regensensor en de automatisch dimmende binnenspiegel? zo nee, dan word je toch wel een beetje opgelicht met dat visibility pack (dit kost 428,56, en de twee zojuist genoemde opties kosten bij elkaar 372,73 > toch een verschil van ruim 55 euro in je nadeel als je voor 't visibility pack kiest!?!? :shock:
4. in de car configurator van de mini website kan ik nergens een verwarmde voorruit vinden. Bestaat dit voor de R56? Zo ja, ook weer: hoe kom je er aan, hoe erg schrikt mijn portemonnee hiervan, etc.

Als iemand me iets verder kan helpen, dan ben ik daar heel blij mee!

Groetjes,
MM.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: D11t
Berichten: 2308
Lid geworden op: 25 sep 2005, 18:53

15 jul 2007, 22:20

U vraagt: Wij antwoorden.
Chrono-pack wil zeggen een ander soort middenteller in je mini, bestaat uit verschillende kleinere metertjes. Niet voor de R56.
Blokkies panelen van Marcel zijn zelf bestickert, ik geloof dat er voor een R56 wel een zwart wit blokdesign bestaat.
Visibility pack is toch inclusief verwarmde buitenspiegel en verwarmde sproei-installatie? Bij r52 althans wel.

Beantwoord?
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

15 jul 2007, 22:27

1: Niet voor de R56.
2: Niet als fabrieksoptie te kiezen, maar wel los te bestellen
3: Bij het visibility pakket zit --> regensensor, auto dimlicht, verwarmde voorruit en volgens mij ook automatische verlichting?
4: Zit dus bij het visibility pakket.
MM
MM

15 jul 2007, 22:32

mini7benno schreef:U vraagt: Wij antwoorden.
Super! :D Bedankt voor je snelle antwoorden!
mini7benno schreef:Chrono-pack wil zeggen een ander soort middenteller in je mini, bestaat uit verschillende kleinere metertjes. Niet voor de R56.
Mooi, dan is dat voor mij niet boeiend, weet ik dat ook weer. Ben eigenlijk sowieso niet zo'n fan van veel klein spul, leidt alleen maar af, imho...
mini7benno schreef:Blokkies panelen van Marcel zijn zelf bestickert, ik geloof dat er voor een R56 wel een zwart wit blokdesign bestaat.
Hmm, gelijk maar eens navragen dan bij de dealer. Ik wil wel zelf m'n originele panelen terug kunnen zetten, voor als ik blokkies-moe zou worden. :mrgreen: :oops:
mini7benno schreef:Visibility pack is toch inclusief verwarmde buitenspiegel en verwarmde sproei-installatie? Bij r52 althans wel.
Ah, dat zou het e.e.a. verklaren. Op de mini website kom ik daar niet uit, maar als de verwarmde buitenspiegel er ook bij in zit, is het toch slimmer om dit pack te kiezen. Ook even bij de dealer checken dusss...
mini7benno schreef:Beantwoord?
Nou, nog niet alles, maar zo kom ik er wel! Dankdank! Misschien dat anderen nog aanvullingen hebben?
MM
MM

15 jul 2007, 22:34

Sjonge, jullie zijn echt snel! De aanvullingen kwamen al, terwijl ik mijn reactie nog aan het typen was! Maaij, ook bedankt!!!
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

19 jul 2007, 22:02

Hallo MM
Zoals hierboven genoemd heb ik mijn dashboard panelen laten bestickeren. Hier een foto:

Afbeelding


Deze stickers zijn niet in Nederland te krijgen , ben ervoor naar Wuppertal geweest. Het aanbrengen lijkt me iets waarvoor je echt ervaring met plakken moet hebben.
Dashboard = 99 euro.
Kleuren zijn zelf uit te kiezen. Volgens mij heeft de Mini-dealer wel panelen in zwart/wit geblokt voor het nieuwe model R56 maar NIET voor oude model en niet in andere kleuren.

Dit bedrijf www.mini-individual.de heeft ook dit ook als interieurdelen (ipv stickers). Die zijn een stuk duurder. (weet de prijs niet uit m'n hoofd)
Afbeelding

Je moet opletten dat je de goede besteld aangezien een facelift Cooper afwijkt van een pre-facelift en ook van een R56.
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 19 jul 2007, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

19 jul 2007, 22:04

blokkies-moe
Dat woord staat niet in mijn woordenboek :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
MM
MM

19 jul 2007, 22:38

Wuppertal is voor mij niet zo ver eigenlijk. Ik zou alleen zelf nooit stickers doen, ben zo'n principieel typ die alles weer in oorspronkelijke staat terug wil kunnen brengen. :oops: :wink:
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

19 jul 2007, 23:01

Stickers kunnen er gewoon af. liefst met een föhn. Beetje lijmoplosser kopen en je dashboard is weer prima!

Hier nog een aanbieder van de dash panelen voor de R56 --> 110 USD excl verzenden
http://www.mossmini.com/Shop/ViewProduc ... exID=58246
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
MM
MM

20 jul 2007, 00:00

Hmm, ik zie hier nog wel meer leuke dingetjes... misschien toch eerst wachten tot m'n mini er is? :P 8) :wink:

Terug naar “MINI-talk”