Geen LSD meer in chili pakket?

Gebruikersavatar
Xanlle
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 356
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:43

Geen LSD meer in chili pakket?

11 aug 2007, 16:46

Vandaag even langs de dealer om te kijken naar een R56. Werd mij verteld dat er geen LSD meer geleverd wordt in het chili pakket. In de laatste prijslijst (van augustus 2007) staat dat de LSD wel gewoon onderdeel is van het chili pakket.
Weet iemand hier meer van?

En wat een verschil trouwens. Stukje gereden in een S. Koppelingslag heel lang, versnellingsbak voelde een beetje goedkoop...
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

11 aug 2007, 18:18

Geen LSD meer in het Chili pack joh?! Apart. Kan me overigens wel voorstellen dat sommige het misschien niet willen/niet nodig vinden.

Die versnellingsbakken hoor ik inderdaad wel meer over, maar als dat hun demo is, en zeker de demo die ze in het begin hebben gehad, dan sta ik er niet van te kijken. Ik moet zeggen dat ik er zelf eigenlijk geen opmerkingen over heb tenopzichte van m'n vorige Sje. Voelen niet heel veel anders. :wink:

Die koppelingslag is ook in elke MINI weer anders, is maar net hoe goed/slecht ze die hebben afgesteld. Kan allemaal vrij persoonlijk afgesteld worden gelukkig. :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

12 aug 2007, 00:14

ik vind zowel de koppeling als versnellingsbak na gewenning vele malen soepeler en beter te doseren dan de oude.
Gebruikersavatar
Xanlle
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 356
Lid geworden op: 30 mar 2006, 17:43

16 aug 2007, 21:34

Ik kan echt nergens vinden dat de LSD niet meer bij het chili pakket hoort. Ik zal van de week nog even na vragen. Levering van een nieuwe R56 is al in september. Dats max 6 weken. Ik heb op m'n oude mini 7 maanden moeten wachten, dus dats super snel! Ze zouden er nog een paar hebben staan (wat dat ook mag betekenen :?)

Tis idd een stuk soepeler. Ik vind de oude een stuk robuuster aanvoelen, maar 't zal wel wennen :)
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

16 aug 2007, 23:36

je zit echt altijd goed met schakelen met deze bak, de nieuwe tractioncontrol is ook echt prima met stoplichtsprintjes (in tegenstelling tot de vorige).
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

16 aug 2007, 23:56

Sid schreef:de nieuwe tractioncontrol is ook echt prima met stoplichtsprintjes (in tegenstelling tot de vorige).
Dus dat is toch een nieuw systeem?! Dacht dat het tussen m'n oren zat, maar werkt dus echt beter! 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

17 aug 2007, 00:14

ja gewoon netjes op het randje van wielspin, echt ideaal hoor, je bent alles te snel af 8)

Terug naar “MINI-talk”