Laatste modellen R56: betere audio af-fabriek?

De binnenkant van de 2e generatie MINI, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc..
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

12 jul 2007, 21:54

MR schreef:Daarom ga ik pas voor een facelift R56 hahahaha

MR
Dan zou ik nog even langer wachten, want er komt na de clubman en cabrio een 4-wiel aangedreven, waarschijnlijk net als het X-drive systeem. Dat is natuurlijk ideaal voor als je bagger veel pk's wil. :mrgreen: Zal denk ik wel wat gaan kosten.
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

12 jul 2007, 23:23

Sparen Kaj.... hihihi

Heel veel sparen en dan doe ik het goed. Nu gewoon lekker hobbelen.

MR
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Breda
Berichten: 2565
Lid geworden op: 05 okt 2006, 19:40

13 jul 2007, 07:59

Kiwi_Kevin schreef:
Ries schreef:Ik vind het ook erg jammer want zit toch ook te denken aan een geluids up-grade zoals kever heeft.

@Kiwi_Kevin In de deur zitten nog steeds twee speakers

En sinds wanneer is de 12v aansluiting in de kofferbak standaard? of hoort dit bij het opbergpakket?
Dus er zitten nu twee speakers in de deur in 1 tweeter extra in die stijl?
Yep
Kiwi_Kevin
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 263
Lid geworden op: 14 apr 2007, 20:44

13 jul 2007, 15:14

Wat vaag, onze auto is echt nieuw dus dat moet dan heel kort na de productie van onze auto zijn.
Mellow_Ron
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 354
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:43

01 aug 2007, 22:20

Maar MINIque heeft er niet de HIFI optie bij genomen. De dealer had wel te kennen gegeven dat de radio's wat verbeterd waren.
Kijk eens achterin de koffer bak, zit er aan de linkse kant een extra verstreker weg gewerkt ?
Zo ja dan heeft ze wel degelijk de hifi kit.
Gebruikersavatar
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 1526
Lid geworden op: 19 aug 2006, 15:31

01 aug 2007, 22:28

Ik heb het ook bij mijn dealer verteld. Hij had ook enkele mini´s afgeleverd gekregen met een hifi tweaterstijl erin..en lateren weer niet!
Het lijkt wel of ze gewone stijlen tekort kwamen in de fabriek en dus maar even die met tweater genomen hebben...
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Curvy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 76
Lid geworden op: 14 mei 2007, 23:11

02 aug 2007, 09:42

Kan inderdaad kloppen turbootje. Ik heb mijn cooper s gisteren opgehaald, maar geen tweater in de stijlen. Jammer.......
M-iNdO
Be Mini
Be Mini
Locatie: Utrecht
Berichten: 566
Lid geworden op: 19 sep 2006, 07:33

02 aug 2007, 20:24

Curvy schreef:Kan inderdaad kloppen turbootje. Ik heb mijn cooper s gisteren opgehaald, maar geen tweater in de stijlen. Jammer.......
Gefeliciteerd man met je Cooper S :feest

Pics? :Foto
Curvy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 76
Lid geworden op: 14 mei 2007, 23:11

05 aug 2007, 15:45

Mellowyellow
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Nijverdal
Berichten: 58
Lid geworden op: 05 mei 2006, 19:26

Hifi kit,

27 aug 2007, 20:33

Af fabriek hebben wij dus de hifi kit besteld, ja met de extra versterker links achter in de auto.
Nu doet het rare fenomeen zich voor dat na het wisselen van de radio, afgelopen vrijdag ( de cd speler gaf de cd's niet meer terug :cry: ) het geheel nu echt klinkt als een klok :shock: .

Toch misschien iets met de radio, de tweeters zaten wel in de raamstijl.

Wij dachten dat we al een behoorlijk goed geluid hadden, :D maar doordat je niet 1 2 3 vergelijken kunt bij collega mini rijders, is het ons eigenlijk niet opgevallen dat het geluid eigenlijk nog niet op niveau was.

Gr MY
Rally Team Moree powered by Human Racing.
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

22 dec 2007, 12:54

Voor de mensen die niet de HiFi optie hebben in de R56 heeft NewMINIstuff nu een kitje om het kennelijk alsnog HiFi te maken.

Nieuwe A stijlafdekkingen met tweeters en plug&play bedrading.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

22 dec 2007, 23:33

Ja, maar dan mis je toch nog de versterker achterin? Overigens heeft de HiFi 10x zoveel bas als een normaal systeem, dus ik vermoed dat er nog iets anders is.

M'n zusje heeft HiFi, maar DAMN daar komt een goed geluidje uit! Spijt dat ik het niet op mijn MINI heb gekozen destijds... :?
Afbeelding
parklaneworks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3351
Lid geworden op: 23 mar 2006, 14:28

23 dec 2007, 15:09

Ik kan inderdaad alleen maar beamen dat er uit de HiFi een goed geluid komt! Ik heb er nog geen moment spijt van gehad.
Mu
Multicaraudio

Re: Laatste modellen R56: betere audio af-fabriek?

27 dec 2007, 14:20

Sid schreef:ik tuf nu een paar weken rond in de r56, maar vind de kwaliteit van de standaard boost cd echt prima, minstens hetzelfde niveau als de vorige mini!
het klinkt zelfs beter dan het audio-pakket dat op de r56 van de dealer zit (die is al een paar maanden oud).
heeft mini zich wat aangetrokken van het commentaar en de zaken verbeterd?

de speakerset die ik heb gekocht overweeg ik zelfs door te verkopen.
Fabrikanten van de betere automerken merken dat er aan audio ook geld te verdienen is. Maar de aftermarket audio blijft op afwerking, en vooral op prijs/kwaliteit verhouding toch net een stuk beter.

Terug naar “Interieur en audio”