Mijn MCS R56 in JCW uitvoering

henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2330
Lid geworden op: 24 jan 2006, 22:13

01 mei 2007, 01:31

Erg mooi hoor!! De achterbumper is wel even wennen, maakt 'm niet echt dikker, maar de voorbumper en sideskirt :-))
Veel plezier ermee!
M-iNdO
Be Mini
Be Mini
Locatie: Utrecht
Berichten: 566
Lid geworden op: 19 sep 2006, 07:33

01 mei 2007, 09:58

Sid schreef:ik wil de skirts meteen bij de gehele auto bestellen, dus misschien kan ik ze voor minder dan die 1090 loskrijgen ;)
hoeveel is het gehele aeropack ex montage dan?
Het gehele JCW Aerodynamica pakket kost iets van € 1.675,00 excl. montage (dacht ik).
M-iNdO
Be Mini
Be Mini
Locatie: Utrecht
Berichten: 566
Lid geworden op: 19 sep 2006, 07:33

01 mei 2007, 10:01

henkietenk schreef:Erg mooi hoor!! De achterbumper is wel even wennen, maakt 'm niet echt dikker, maar de voorbumper en sideskirt :-))
Veel plezier ermee!
Ik vind juist wel dat o.a. de achterbumper de auto dikker maakt maar toch bedankt voor het compliment
Maaij schreef:SUPER!! 8)
Staat bij mij ook nog steeds op mijn lijstje ;)
Trust me, je krijgt er geen spijt van (ik niet in ieder geval :lol:
kwiebje schreef:ik vind het super bij je staan dat pakket! Nu nog de motorkit er op en je hebt een echte jcw :D
veel plezier met verder modden! :D
Thanx kwiebje!

Is de motorkit al uit dan? Voorlopig ga ik er niets meer aan "modden", dankzij deze mod en de hi-fi mod ben ik een beetje blut hahaha :mrgreen:

Hij heeft trouwens nu al genoeg power en ik heb hem nog niet eens helemaal open getrapt (zoals ze dat zo mooi zeggen) :s Ik ben hem nog steeds aan het inrijden maar af en toe trek ik hem uiteraard wel door t/m 4.500-5.000 toeren (ik rij er niet te sloom mee want dan blijft ie sloom).
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

01 mei 2007, 11:27

ik vind het er ook super uit zien hoor, blauw is niet helemaal mijn kleur maar dat setje maakt de auto helemaal af.
Have fun with driving!!

gr.
Floris van Dam
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Gouda
Berichten: 529
Lid geworden op: 26 sep 2006, 20:05

01 mei 2007, 11:59

Ik vind je mini zo echt prachtig. Het maakt de R56 zo een stuk dikker! :rijden :hoera :shock
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

01 mei 2007, 13:13

audio mod? vertel :)
M-iNdO
Be Mini
Be Mini
Locatie: Utrecht
Berichten: 566
Lid geworden op: 19 sep 2006, 07:33

01 mei 2007, 15:06

JCW_Werk schreef:Ik vind je mini zo echt prachtig. Het maakt de R56 zo een stuk dikker! :rijden :hoera :shock
MuChOs GrAcIaS! JCW Werk! 8)
M-iNdO
Be Mini
Be Mini
Locatie: Utrecht
Berichten: 566
Lid geworden op: 19 sep 2006, 07:33

01 mei 2007, 20:35

Sid schreef:audio mod? vertel :)
Ik heb het volgende laten inbouwen:

- Alpine PDX-4.150 versterker
Afbeelding

- Polk DB6750 luidsprekers (voor)
Afbeelding

- Polk MMC690 luidsprekers (achter)
Afbeelding


- Rockford Fosgate 3Sixty.1 geluidsprocessor

Afbeelding

Het klinkt echt goed! Geen Aso/Sjonnie gedoe (die je op een kilometer afstand aan hoort komen) maar een lekker zuiver, dynamisch geluid met een mooi laag en genoeg vermogen (althans voor mij). Echt high quality topspul! mag ook wel voor dat geld >) Het zou nog beter klinken met een Polk sub maar dat wil ik (voorlopig) niet want dan hou ik nog minder kofferbakruimte over (het is al allemaal al zo Mini :mrgreen: ).

Echt veel beter dan de standaard Boost setup etc. (dat klonk echt niet). Wisten jullie dat de standaard Boost speakers van het merk Philips zijn?

Ik kan jullie bovenstaande setup in ieder geval aanraden!!

Groeten

Terug naar “Exterieur”