Sleutels Mini

florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

Sleutels Mini

31 jan 2007, 08:57

Goede morgen,

Ik heb vanacht liggen dromen over mijn nieuwe mini en er is mij niets niet duidelijk!!!
Krijg je nou bij de nieuwe R56 een normale sleutel om je deur te openen en dat ronde ding om te starten of krijg je je deuren alleen open door het alarm kastje te gebruiken???
Heb er denk de hele nacht over lopen piekeren maar klwam er gewoon niet uit.

Groeten,
Floris van Dam
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

Re: sleutels mini

31 jan 2007, 09:27

florisvandam schreef:Goede morgen,

Ik heb vanacht liggen dromen over mijn nieuwe mini en er is mij niets niet duidelijk!!!
Krijg je nou bij de nieuwe R56 een normale sleutel om je deur te openen en dat ronde ding om te starten of krijg je je deuren alleen open door het alarm kastje te gebruiken???
Heb er denk de hele nacht over lopen piekeren maar klwam er gewoon niet uit.

Groeten,
Floris van Dam
Dat ronde kastje is de volledige sleutel. Er zit een knopje op om hem open te maken met de afstandbediening, hem dicht te doen én om je alléén je kofferbak te ontgrendelen.

Ik heb even foto's gemaakt van de sleutel;
Afbeelding
Hier de voorkant van de sleutel, links het dicht-doen knopje, midden het open-doen knopje en rechts het knopje voor de kofferbak.

Afbeelding
Hier de achterkant van de sleutel, zoals je ziet zit er een chromen knopje. Als je daar op duwd kan je de "baard" (de daadwerkelijke sleutel) uit het kastje halen. Dit moet je bijvoorbeeld gebruiken als je de sleutel niet vaak genoeg gebruikt, de batterij gaat dan leeg en je moet dan met de baard je portieren handmatig van het slot halen. De sleutel BINNEN 6 seconde in het "slot" duwen, doe je die niet binnen die 6 seconden, dan gaat je alarm af. De batterijen van het kastje laden op in het "slot". :mrgreen:

Is het duidelijk genoeg omschreven?
Afbeelding
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

31 jan 2007, 10:00

Nou dat is me zeker een duidelijke omschrijving zeg, super Kaj bedankt!!
Hoe bevalt je nieuwe auto eigenlijk???
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Breda
Berichten: 2565
Lid geworden op: 05 okt 2006, 19:40

31 jan 2007, 12:45

Ik denk dat we Kaij de komende dagen even moeten missen. Dit zelfde was mij na de aflevering ook overkomen, je wil die auto gewoon niet uit :lol: [img]http://www.newminiclub.nl/forum/images/ ... ing[1].gif[/img]
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

31 jan 2007, 14:14

dan weet ik wat me te wachten staat dan duurt jammer genoeg alleen nog tot week 11!!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

31 jan 2007, 14:15

Aa joh een week, da's toch niks. :wink: Neem je 'm mee op wintersport? :Foto :Foto :-PP
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

31 jan 2007, 14:27

volgens mijn agenda is week 11 van 12 tot 18 maart dus was het nog maar een week!!!!
En de auto is van de zaak dus jammer genoeg niet onbeperkt rijden met de auto, en dus niet meenemen naar de wintersport
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

31 jan 2007, 14:40

florisvandam schreef:volgens mijn agenda is week 11 van 12 tot 18 maart dus was het nog maar een week!!!!
En de auto is van de zaak dus jammer genoeg niet onbeperkt rijden met de auto, en dus niet meenemen naar de wintersport
verkeerd te snel gelezen :oops: Die van mij blijft ook thuis, heb nog geen winterbanden. Succes met wachten :wink: Alvast een fijne vakantie.
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

31 jan 2007, 16:08

dank je wel en volgens kan je het nu zonder winterbanden heel goed af, bij ons ligt er 20 cm sneeuw dus dat wordt Nordic Walken denk ik :(
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1392
Lid geworden op: 20 dec 2006, 23:30

31 jan 2007, 17:53

florisvandam schreef:dank je wel en volgens kan je het nu zonder winterbanden heel goed af, bij ons ligt er 20 cm sneeuw dus dat wordt Nordic Walken denk ik :(
Ja bij ons ook, gelukkig had ik nog een escape dus heb me trip verandert van een weekje oostenrijk naar 10 dagen Finland :mrgreen:
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

31 jan 2007, 18:42

florisvandam schreef:Nou dat is me zeker een duidelijke omschrijving zeg, super Kaj bedankt!!
Hoe bevalt je nieuwe auto eigenlijk???
Gelukkig is het duidelijk!

Hoe hij bevalt?! Waanzinnig goed! Daarom ben ik zoveel weg! Lekker kachelen met dat bakkie. Heerlijk, je weet meteen wat ik bedoel als je in je wagentje stapt straks. Wat heb ik dit gemist zeg.... kan niet wachten tot die 2000 km er eindelijk op staan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

31 jan 2007, 18:46

CooperS-lightningblue schreef: Wat heb ik dit gemist zeg.... kan niet wachten tot die 2000 km er eindelijk op staan.
Ach, in een dag of twee moet het wel zo ver zijn toch :rijden.
Afbeelding
èrcé
Be Mini
Be Mini
Locatie: Rotterdam
Berichten: 719
Lid geworden op: 28 okt 2006, 11:50

31 jan 2007, 20:23

Hehehe, precies. ik krijg m'n auto 7 februari (nog 1 week slecht slapen!) en ga 9 februari naar zuid frankrijk. dat is bijna 1500 kilometer en in die anderhalve dag voordat ik naar zuid frankrijk ga, zet ik er ook nog wel 500 kilometer op, dus dan is ie 10 februari mooi ingereden. goed moment om m'n mcs in de bergen achter cannes eens flink de sporen te geven
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

31 jan 2007, 20:26

èrcé schreef:goed moment om m'n mcs in de bergen achter cannes eens flink de sporen te geven
Rustig opbouwen hoor, heb je straks alleen maar meer plezier van! Wat je ook bij de bergjes kan doen is SCHITTERENDE foto's maken! Dat moet je ook maar eens doen! :mrgreen:
Afbeelding
èrcé
Be Mini
Be Mini
Locatie: Rotterdam
Berichten: 719
Lid geworden op: 28 okt 2006, 11:50

31 jan 2007, 20:53

precies, daar zit ik eigenlijk op te wachten, op jouw foto's :-)

Terug naar “Exterieur”