dude...
you @$##@%$@#%^@#% we want pics NOW!!!
slaap lekker pik!!
hooooi
Fotoreportage Crossover Concept
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
CoenV wakker worden we willen foto's !
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Kunnen we volgende keer niet een keer naar Barcelona met een gezellig cluppie. Had hier echt naar toe gewild
BBB Bread & Breakfast. NEXT TIME!!!!!!
[web]http://www.minispace.com/de_de/projects ... nd-butter/[/web]
btw voor mij still very tasty!!!!!
gr, PC
-The MINI is simply too beautiful to be true-
Ach Coen niets is zo veranderlijk als een en zeker zo'n MINI-lover als jijcoendek schreef:vind het een lelijk ding zo.... en die centre globe... net een waarzeggersbol (of hoe ook zo'n ding werkt! )
nee niet mijn ding.. iig NOG niet..
wel lijkt me het super dik als er een Cooper S met 4 wiel aandrijving komt!!
Cheers
Coen
Kunnen we volgende keer niet een keer naar Barcelona met een gezellig cluppie. Had hier echt naar toe gewild
BBB Bread & Breakfast. NEXT TIME!!!!!!
[web]http://www.minispace.com/de_de/projects ... nd-butter/[/web]
btw voor mij still very tasty!!!!!
gr, PC
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
mmmm die zie ik nog wel ns op je oprit staan kom ik wel in die glazen bol kijken wat de volgende dan weer wordt
gr, pc
coendek schreef:staat ook... IIG NOG NIET....
vind die bol nog steeds echt LELIJK... zowiezo.. het hele interieur
maar de rest vind ik erg cool
zou hem wel eens in het zwart willen zien
mmmm die zie ik nog wel ns op je oprit staan kom ik wel in die glazen bol kijken wat de volgende dan weer wordt
gr, pc
- CoenV
- Mod virus alert!
Bericht
als ik die gasten van Mini moet geloven is dit de enige Crossover Concept ter wereld! ( ze werden nogal boos toen ik de deur zelf open maakte )
@ pretty, Naast de crossover was er qua MINI niet veel te zien.. Mini is sponsor van deze beurs en zorgt voor VIP vervoer in Mini's. Verder geen bijzonderheden daar op Mini gebied..
Het is wel echt een vette beurs om naar toe te gaan als je gek bent van mode! het is een echte Denim beurs met hele vette merken en street wear! Alleen moet je wel via een winkel bedrijf kaarten regelen want je komt er niet zomaar binnen...
Gr. Coen
@ pretty, Naast de crossover was er qua MINI niet veel te zien.. Mini is sponsor van deze beurs en zorgt voor VIP vervoer in Mini's. Verder geen bijzonderheden daar op Mini gebied..
Het is wel echt een vette beurs om naar toe te gaan als je gek bent van mode! het is een echte Denim beurs met hele vette merken en street wear! Alleen moet je wel via een winkel bedrijf kaarten regelen want je komt er niet zomaar binnen...
Gr. Coen
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Regel jij die voor ons de volgende keer ??CoenV schreef:
Gr. Coen
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Snel sjopje, let niet op de kartelranden
As you wish:coendek schreef:staat ook... IIG NOG NIET....
vind die bol nog steeds echt LELIJK... zowiezo.. het hele interieur
maar de rest vind ik erg cool
zou hem wel eens in het zwart willen zien
Snel sjopje, let niet op de kartelranden
Onze sponsors