Corriere della Sera (een Italiaanse krant) had niet alleen de gelegenheid om de MINI Crossover Concept eens van dichtbij te bekijken maar ook een prachtige fotoreportage te maken.
De foto's zijn gemaakt in de Galleria Vittorio Emanuelle in Milaan. Het was de eerste keer dat de stad toestemming gaf aan een auto om een dergelijke fotoreportage te maken in de Galleria. Door de omgeving en de aanwezigheid van mensen (en zelfs een Clubman) zijn de werkelijke proporties van de Crossover beter te beoordelen t.o.v. de officiële fotoreportage.
Fotoreportage Crossover Concept
- Pascal R
- 4 op een rij!
- 3rikk
- One wheel wonder
Bericht
Gruwelijk, dat word dus echt sparen, sparen & sparen! Waarschijnlijk hangt aan deze Mini een nog groter
prijskaartje dan aan zijn kleine broeders en zusters..
Goed alternatief? Dat is een FANTASTISCH alternatief!Pascal R schreef:Amai, heel mooi.
Onze tweede wagen is nu ruim 5 laar (een Opel Meriva) en mijn vrouw wil graag een SUV zoals een Q5 of
een X3.
Ik denk dat dit een goed alternatief kan zijn.
Pascal
Gruwelijk, dat word dus echt sparen, sparen & sparen! Waarschijnlijk hangt aan deze Mini een nog groter
prijskaartje dan aan zijn kleine broeders en zusters..
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Ik gok op projekt 8
Annet
Ja Coen,coendek schreef:vind het echt een raar ding
zal wel moeten wennen weer hahaha
Ik gok op projekt 8
Annet
- Kuijt
- Mod virus alert!
Bericht
cross watte
Ben het met MaVaEe eens, dit is helemaal niks
Heeft ook niets mee met mini te maken, oppassen dat ze de weg niet kwijtraken.... in modellenland
J
Heeft ook niets mee met mini te maken, oppassen dat ze de weg niet kwijtraken.... in modellenland
J
Like no other.
Onze sponsors