Passagierraam omhoog met 1 klik voor R50,R52 en R53

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
Misterman
Be Mini
Be Mini
Locatie: Heemskerk
Berichten: 633
Lid geworden op: 28 feb 2008, 11:49

18 mei 2009, 10:47

Ik heb een heel ander probleem. De mod werkt precies zoals hij belooft, maar ( en het is moeilijk te omschrijven )

Wanneer ik het raam naar beneden doe en ik stop hem halverwege, dan moet ik 6 seconde wachten voor ik weer actie kan ondernemen met mijn raam. Ik ervaar dus een controle loze ruimte van 6 seconde... dat vind ik toch nog minder ideaal... hoewel het raam nu wel in 1 keer omhoog gaat.
Minichael
Be Mini
Be Mini
Locatie: Paal
Berichten: 450
Lid geworden op: 28 jul 2008, 21:34

18 mei 2009, 11:19

chrisvanbeers schreef:Ik heb een heel ander probleem. De mod werkt precies zoals hij belooft, maar ( en het is moeilijk te omschrijven )

Wanneer ik het raam naar beneden doe en ik stop hem halverwege, dan moet ik 6 seconde wachten voor ik weer actie kan ondernemen met mijn raam. Ik ervaar dus een controle loze ruimte van 6 seconde... dat vind ik toch nog minder ideaal... hoewel het raam nu wel in 1 keer omhoog gaat.
Ik dacht dat dit gezegd was van die 6 seconden..?
KEEP IT MINI
Ossie
The Calendar Guy
Locatie: Haarlem
Berichten: 2539
Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:43

18 mei 2009, 11:48

Minichael schreef:
chrisvanbeers schreef:Ik heb een heel ander probleem. De mod werkt precies zoals hij belooft, maar ( en het is moeilijk te omschrijven )

Wanneer ik het raam naar beneden doe en ik stop hem halverwege, dan moet ik 6 seconde wachten voor ik weer actie kan ondernemen met mijn raam. Ik ervaar dus een controle loze ruimte van 6 seconde... dat vind ik toch nog minder ideaal... hoewel het raam nu wel in 1 keer omhoog gaat.
Ik dacht dat dit gezegd was van die 6 seconden..?

Inderdaad, quote van remmie1972: "Denk eraan dat als je de schakelaar kort NAAR BOVEN drukt, de functie van deze schakelaar 6 seconden geblokeerd is.
De schakelaar kan wel naar beneden gedrukt worden om het raam te stoppen. "
Afbeelding
Misterman
Be Mini
Be Mini
Locatie: Heemskerk
Berichten: 633
Lid geworden op: 28 feb 2008, 11:49

18 mei 2009, 11:58

Ow, ik had m anders gelezen. Vordelen tegen de nadelen afwegende denk ik niet dat ik hem in ga bouwen....
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 3390
Lid geworden op: 28 okt 2016, 17:21

18 mei 2009, 12:19

chrisvanbeers schreef:Ow, ik had m anders gelezen. Vordelen tegen de nadelen afwegende denk ik niet dat ik hem in ga bouwen....
Wat is het nadeel dan ?


Pm is verstuurd en betaling is gedaan dus laat maar komen dat ding Remmie !!
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 3390
Lid geworden op: 28 okt 2016, 17:21

18 mei 2009, 15:01

quattro gmbh schreef:Zijn er dan alleen maar voordelen aan deze mod ???

Nee natuurlijk niet want elk voordeel heb zijn nadeel.
Door de eenvoudige uitvoering van deze mod is het zo dat als de schakelaar eenmaal kort omhoog is gedrukt, de schakelaar (elektronisch) zo'n 6 seconden ingedrukt blijft. De beweging van het raam kan wel gestopt worden door de schakelaar naar beneden te drukken maar het raam gaat pas weer naar beneden (of boven) als er 6 seconden niets met de schakelaar gedaan wordt.
Ik kan ook lezen Steef maar ik zie het nadeel hiervan niet in. Je kunt het raam wel stoppen en das het enige "ding"waarvan ik me kan indenken dat ik binnen 6 seconden zou willen doen. "Alle" andere zaken kunnen wel 6 seonden wachten
Minichael
Be Mini
Be Mini
Locatie: Paal
Berichten: 450
Lid geworden op: 28 jul 2008, 21:34

18 mei 2009, 15:45

Aangekomen en geïnstalleerd, werkt perfect 8)
KEEP IT MINI
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

19 mei 2009, 10:06

Maakt het facelift uit? Ik zie het net staan in de betaallijst.

Ik heb ook een facelift!


iDD
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

19 mei 2009, 12:03

remmie1972 schreef:Het is wel zo dat als je kort op de schakelaar naar boven hebt gedrukt en je laat het raam halfweg naar boven lopen en je drukt de schakelaar naar beneden, dan is de nalooptijd van de schakelaar naar boven al half op.

Je hoeft dus dan 'slechts' 3-4 seconden te wachten voordat het raam weer naar beneden of naar boven kan. Alleen niet de schakelaar naar boven bedienen voordat de (ongeveer) 6 seconden voorbij zijn want dan begint de 6 seconden nalooptijd opnieuw.

@chrisvanbeers : Ik zou zeggen, probeer het eerst een tijdje om te kijken of de voordelen tegen de nadelen opwegen en bevalt het dan nog niet, PM me dan voor een 'refund'
Begrijp ik nu goed dat als je je raam van beneden omhoog wil doen, dat je hem dan wel op elke plek kan laten stoppen, bijvoorbeeld half open?? En dat je dan een paar seconden moet wachten voordat ie weer verder kan? Omhoog of omlaag?
Minichael
Be Mini
Be Mini
Locatie: Paal
Berichten: 450
Lid geworden op: 28 jul 2008, 21:34

19 mei 2009, 12:16

Sven schreef:
remmie1972 schreef:Het is wel zo dat als je kort op de schakelaar naar boven hebt gedrukt en je laat het raam halfweg naar boven lopen en je drukt de schakelaar naar beneden, dan is de nalooptijd van de schakelaar naar boven al half op.

Je hoeft dus dan 'slechts' 3-4 seconden te wachten voordat het raam weer naar beneden of naar boven kan. Alleen niet de schakelaar naar boven bedienen voordat de (ongeveer) 6 seconden voorbij zijn want dan begint de 6 seconden nalooptijd opnieuw.

@chrisvanbeers : Ik zou zeggen, probeer het eerst een tijdje om te kijken of de voordelen tegen de nadelen opwegen en bevalt het dan nog niet, PM me dan voor een 'refund'
Begrijp ik nu goed dat als je je raam van beneden omhoog wil doen, dat je hem dan wel op elke plek kan laten stoppen, bijvoorbeeld half open?? En dat je dan een paar seconden moet wachten voordat ie weer verder kan? Omhoog of omlaag?
Jep, zo werkt het
KEEP IT MINI
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 3390
Lid geworden op: 28 okt 2016, 17:21

19 mei 2009, 17:15

... is de mijne al verstuurd ? .....

Terug naar “Afgeronde groupbuys”