Beste deelnemers,
Wij hebben contact gehad met het bedrijf van de smart gel. Zij willen een aanbieding doen vanaf 10 aanmeldingen. De set bestaat uit de smart gel van 473 ml met pad. Normaal kost deze set 34,95. Nu wordt deze set aangeboden voor 25 euro per set.
Wij zullen er voor zorgen dat de spullen op de macmeet aanwezig zijn. Er dient wel vooraf betaald te worden.
Groupbuy: Smart gel
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
ON: Macmeet in Amsterdam neem ik aan?
PB maar je rekeningnummer, dan maak ik het over.
Re: Groupbuy: Smart gel ! Het houd je kunststof vitaal!
m-dejong schreef:Thanks! Thommie21 wil ook de gel en pad, hij kan alleen hier niet reageren op een of andere manier..
Thommie21 schreef:Doe mij er ook maar 1! met zo'n pad graag
ON: Macmeet in Amsterdam neem ik aan?
PB maar je rekeningnummer, dan maak ik het over.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Richard, deze spullen voorradig zijn bij de oliebollen meet in Breda.
De betaalgegevens zullen per pm aan je verstuurd worden als de groupbuy afrond wordt.
De betaalgegevens zullen per pm aan je verstuurd worden als de groupbuy afrond wordt.
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Oke dat is jammer want Breda is voor mij uit de route. Ik dacht de oliebollen meet in A'dam ZO..
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
verzenden ook mogelijk?
Nee, ik ben geen kapper....
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Martijn, verzenden is ook mogelijk alleen dan komen er wel kosten voor de verzending bij.
Richard, wellicht kun je iemand vragen die naar Breda komt of die het voor je mee wil nemen. Dan zal ik wel zorgen dat het aan de juiste persoon wordt meegegeven.
Richard, wellicht kun je iemand vragen die naar Breda komt of die het voor je mee wil nemen. Dan zal ik wel zorgen dat het aan de juiste persoon wordt meegegeven.
- Thommie21
- One wheel wonder
Bericht
M-dejong woont vlakbij utrecht en is ook aanwezig bij de mc-meet in breda de 27e!kwiebje schreef:Martijn, verzenden is ook mogelijk alleen dan komen er wel kosten voor de verzending bij.
- m-dejong
- Be Mini
Bericht
Dat zou kunnen, en dat je het bij mij ophaalt?
Automotive Mike
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
MINI F56 JCW | Remus V2 Catback Exhaust | Fi Catless Downpipe | Remus Responder | ITG Airfilter | ( winter 17" BBS SX) |
- martijnvanderh
- Mod virus alert!
Bericht
Ik hoor wel wanneer en naar wie ik het over moet maken.
Hee! Prima hoor! Zelfs met 6.75 verzenden erbij is het een topdeal! Normaal is de gel alleen al 29.95. Voor 25 zit er ook een pad bij toch?kwiebje schreef:Martijn, verzenden is ook mogelijk alleen dan komen er wel kosten voor de verzending bij.
Nee, ik ben geen kapper....
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Martijn, voor die 25 euro zit er inderdaad de pad er bij.martijnvanderh schreef:Hee! Prima hoor! Zelfs met 6.75 verzenden erbij is het een topdeal! Normaal is de gel alleen al 29.95. Voor 25 zit er ook een pad bij toch?kwiebje schreef:Martijn, verzenden is ook mogelijk alleen dan komen er wel kosten voor de verzending bij.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wie wil er nog meer gebruik maken van deze smart gel groupbuy ??
- ParklaneS
- Mod virus alert!
Bericht
Hoe verhoudt dit spul zich tov blackwow/pre-wow? Heeft het ook voorbehandeling nodig of kan het er zo op
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Beste parklane, ik heb geen ervaring met blackwow. Eerst even de rand zuiver maken en daarna de gel
Met de pad op het oppervlak op brengen. That's all
Het heeft dus geen voorbehandeling nodig met andere middelen
Met de pad op het oppervlak op brengen. That's all
Het heeft dus geen voorbehandeling nodig met andere middelen
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Bas,
zet ons er ook maar op, we zijn ook de 27e in Breda
Kees
zet ons er ook maar op, we zijn ook de 27e in Breda
Kees
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
De eerste 10 bestellingen zijn gedaan. Deze zullen nu besteld worden zodat ze 27 december voorradig zijn bij de oliebollen meet te Breda. De betalingsgegevens zullen per pb verzonden worden.
Onze sponsors