Gesloten
- boiydiego
- Enthousiast
Bericht
Awel se mooi van je dat je toegeeft dat je vriend het niet zo had moeten sturen MERCI DAARVOOR, en waarom ik zo bot ben beginnen doen was gewoon omdat vanin het begin zonder veel aanleiding op mijn kap kreeg (voor hoofdletters mss te vergeten of kommatjes ,pietluttigheidjes) en ook ik geef grief toe dat ik soms best wel anders had kunnen reageren maar soms is dat in te heat of the moment !! Over dit geval was ik de post geintresseerd aan het meevolgen omdat die decat mss ook wel iets is voormij , en als je dan leest dat die jongen zonder veel aanleiding gewoon even beetje in de grond word geboord terwijl hij alleen goede raad geeft !!
- de_jeff
- Mod virus alert!
Bericht
Wat een gezanik om een gezonde discussie! En ja discussies zijn soms fel, boeiend! Iedereen doet lekker wat je zelf wilt, en luister naar wie je zelf wilt, geen noodzaak om elkaar voor rotte vis uit te maken!
Zeker niet als dat de enige reden is dat je reageert in een topic, doe dat maar op FOK of iets dergelijk (schijnt daar heel normaal te zijn) of bezoek eens een psycholoog als je echt geen kritiek kan verdragen!
Interessant topic om te volgen so "stay on-topic"
my 2 cents
Zeker niet als dat de enige reden is dat je reageert in een topic, doe dat maar op FOK of iets dergelijk (schijnt daar heel normaal te zijn) of bezoek eens een psycholoog als je echt geen kritiek kan verdragen!
Interessant topic om te volgen so "stay on-topic"
my 2 cents
Its never to late to get yourself a MINI
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
boiydiego schreef:Awel se mooi van je dat je toegeeft dat je vriend het niet zo had moeten sturen MERCI DAARVOOR, en waarom ik zo bot ben beginnen doen was gewoon omdat vanin het begin zonder veel aanleiding op mijn kap kreeg (voor hoofdletters mss te vergeten of kommatjes ,pietluttigheidjes) en ook ik geef grief toe dat ik soms best wel anders had kunnen reageren maar soms is dat in te heat of the moment !! Over dit geval was ik de post geintresseerd aan het meevolgen omdat die decat mss ook wel iets is voormij , en als je dan leest dat die jongen zonder veel aanleiding gewoon even beetje in de grond word geboord terwijl hij alleen goede raad geeft !!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- de_jeff
- Mod virus alert!
Bericht
ah gossie de spellingspolitie.. hebbie je eigen posts wel eens terug gezien krotekokertje?
@ de rest: I know I said back on-topic maar goed..
Vooral lekker bij de hand blijven doen tegen alles en iedereen, je komt vanzelf een keer de verkeerde tegen (mits je IRL ook zo lekker "scherp" bent)boiydiego schreef:De eerste 2 regels zijn wel SUPER (mag zonder capslock) te lezen .(Zinnen sluiten we af met een punt)
En die "En de" site FOK had ik nog niet van gehoord, (<-- komma) moet wel leuk zijn zo te horen lezen:D
(ook deze zin eindig je met een punt)
MY 3 CENTS
@ de rest: I know I said back on-topic maar goed..
Its never to late to get yourself a MINI
- darknightmini
- One wheel wonder
Bericht
Marcel700 geef me dan is een uiteenzetting waarom het niet zou werken
Als dat je lukt tenminste maar dat betwijfel ik !
Als dat je lukt tenminste maar dat betwijfel ik !
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Geeft niet schat, ik hou toch wel van jemarcel700 schreef: @ bmx sorry voor de topic vervuiling is nooit mijn intentie geweest.
Was ik al bang voor.. ga ff met Smeed overleggenRaymond schreef: Ik zou maar overgaan tot bestellen, meer aanhangers komen er niet denk ik.
Die tunnel voor/onder jouw huis is de eerste die eraan moet geloven een keer of 10Wel rustig bij de tunnel hè..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Onze sponsors