Tacho Design

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 2485
Lid geworden op: 24 sep 2007, 09:58

29 jul 2009, 10:17

de kleur moest idd veel donkerder zijn....
al zijn deze bij de goede licht inval wel gelijkend donker...(lay out klopt wel redelijk)

Ben aan t infoen wat t gaat kosten als ik de platen hiero laat plotten maar dan in een kleurtje die wel overeen komt.

Maaruh fred.....heb je ze nog niet binnen dan??
Want ze zijn al verstuurd!!
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

29 jul 2009, 10:27

Heb ze vandaag in de bus teruggevonden. Je kan het bijna niet vergelijken met de foto's, ik denk eigenlijk dat ze redelijk naar de gp tellerplaatjes toegaan. Kleur is erg afhankelijk van de lichtinval en onder welke hoek je ze bekijkt, ben benieuwd hoe ze eruit zien gemonteerd.

Maar mocht je wat gevonden hebben om ze donkerder te maken, dan hoor ik het graag. Ze zien er zo iig al goed uit, thanks voor het regelen wok 8)
Shadow_Breaker
GPc-0001
Locatie: Lint
Berichten: 1359
Lid geworden op: 04 jul 2008, 16:33

29 jul 2009, 18:05

idd vandaag ontvangen en zien er super uit :D
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Ingelmunster
Berichten: 14169
Lid geworden op: 12 apr 2006, 21:20

29 jul 2009, 18:16

Heb het plaatje van mijn toerenteller al geplaatst, houdt niet veel in eens je weet hoe het uit mekaar moet.

Gewoon stuur naar beneden, twee torx-schroefjes uitdraaien, stekker uittrekken, daarna kan je de toerenteller losnemen en kan je de zwarte cover langs de achterkant losschroeven (het zijn twee schroefjes). Dan kan je het boeltje uit mekaar halen door onderaan het clipsje in te drukken (onder de sticker). De zwarte cover gaat er dan zo vanaf, daarna gaat het vanzelf. Alles zit in mekaar met clips. Om terug te monteren in omgekeerde volgorde werken, gaat bijna vanzelf.

Weet alleen nog niet hoe ik de middenconsole moet slopen. Moet het hele dashboard daarvoor los? Of kan je die zo losmaken?


Het zit wel leuk hoor die plaatjes, maar moest iemand nog een manier weten om het iets donkerder te maken, zou het ideaal zijn. Mss een folie overheen doen?

Terug naar “Afgeronde groupbuys”