PlayMini uitlaat

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
audissimo
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Beesel
Berichten: 291
Lid geworden op: 12 mar 2011, 18:51

11 jan 2012, 14:21

ok... en stoepsleutelen te doen? zijn maar 2 delen maar weet niet als de te splitsen delen erg vast zitten...
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hillegom
Berichten: 258
Lid geworden op: 10 nov 2011, 10:16

11 jan 2012, 17:52

audissimo schreef:hebben jullie nog nieuwe pakkingen gebruikt?

wilde hem eigenlijk vanmiddag gaan monteren maar de DHZ garage is dicht. is het op een paar blokjes ook te doen met 'stoepsleutelen'

Heb een r50...
Ik heb ook gewoon de oude pakking gebruikt en gewoon met de krik is zeker mogelijk maar wel lastig en zwaar voor je humeur :p maar het is te doen. Ik heb ook geen brug gebruikt
BlackFlank
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Hillegom
Berichten: 258
Lid geworden op: 10 nov 2011, 10:16

11 jan 2012, 18:00

audissimo schreef:hebben jullie nog nieuwe pakkingen gebruikt?

wilde hem eigenlijk vanmiddag gaan monteren maar de DHZ garage is dicht. is het op een paar blokjes ook te doen met 'stoepsleutelen'

Heb een r50...
Ik heb ook gewoon de oude pakking gebruikt en gewoon met de leuk is zeker mogelijk maar wel lastig en zwaar voor je humeur :p maar het is te doen. Ik heb ook geen brug gebruikt
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Almere
Berichten: 161
Lid geworden op: 09 jun 2011, 20:46

11 jan 2012, 19:22

Hey, gisteravond de R53 uitlaat eronder gehangen, maar ik heb idee dat mijn T stuk of iets dergelijks niet helemaal goed is.
De beugels die je er zelf op kan schroeven passen totaal niet in de rubbers, althans ze passen wel alleen zitten de potten dan super scheef onder de auto. Gewoon niet te doen dus.
Ik heb de uitlaat nu dus aan de standaard beugel die aan de potten zit opgehangen links en rechts. Nu zit de uitlaat vrij goed in het midden maar heb het idee dat door het T stuk de linker pot meer naar achter gedrukt zit dan de rechter pot waardoor het lijkt of de uitlaat in het geheel wat meer naar rechts gedraaid staat. Ook past het hitteschild waarschijnlijk er niet goed onder. Deze heb ik dus ook maar weg gelaten.

Verder klinkt hij super, niet TE, en de plofjes zijn geweldig, vooral in een parkeer garage. Qua performance eigenlijk niets te merken. Ook heb ik de oude pakking gebruikt, is van metaal dus kan geen kwaad. Ook hebben wij het hier lekker op de stoep gedaan in het donker, grote bouwlamp erop en gaan, auto op 2 bokjes gezet. Bij de cat kan je dan wat minder bij maar verder gaat het prima!

Heeft iemand misschien een idee waar het probleem vandaan kan komen?

P.S. de 2 ijzertje bij de sierstukje, hiermee kan je de uitlaat aan elkaar mee bevestigen, maar als je dan dus goed kijkt zit er altijd 1 demper hoger dan de ander, is dit nog op te lossen of hoort dit zo?

Gr
Squeek
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 323
Lid geworden op: 14 mei 2010, 20:14

11 jan 2012, 19:55

Vreemd, hier lees/zie ik niets over in GB 1 of 2.
Begin dit jaar een rollerbankdag @Beek en hier monteerde Floor-is die Playmini er zo onder (was voor hem ook de eerste keer). Zag er goed uit.

Ik heb wel ff 4 nieuwe bevestingsrubbers besteld aangezien de pipe er voorlopig niet meer onder vandaag gaat :mrgreen:
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1201
Lid geworden op: 18 sep 2010, 19:09

11 jan 2012, 20:00

Squeek schreef:Vreemd, hier lees/zie ik niets over in GB 1 of 2.
Begin dit vorig jaar een rollerbankdag @Beek en hier monteerde Floor-is die Playmini er zo onder (was voor hem ook de eerste keer). Zag er goed uit.

Ik heb wel ff 4 nieuwe bevestingsrubbers besteld aangezien de pipe er voorlopig niet meer onder vandaagn gaat :mrgreen:
boy1803
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Almere
Berichten: 161
Lid geworden op: 09 jun 2011, 20:46

11 jan 2012, 21:43

Ik zal hem nog wel een keertje op de brug zetten om er even naar te laten kijken. Misschien dat het morgen avond al lukt. Maar bij jullie past hij wel perfect in beide rubbers?
audissimo
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Beesel
Berichten: 291
Lid geworden op: 12 mar 2011, 18:51

12 jan 2012, 21:32

jaja, ook hier zit ie eronder. Klinkt echt helemaal te gek! en pasvorm kon niet beter! nog geen uurtje zat ie eronder.
Squeek
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 323
Lid geworden op: 14 mei 2010, 20:14

14 jan 2012, 10:15

boy1803 schreef:Ik zal hem nog wel een keertje op de brug zetten om er even naar te laten kijken. Misschien dat het morgen avond al lukt. Maar bij jullie past hij wel perfect in beide rubbers?
Past prima in de rubbers. Alleen zijn het van die stugge dingen. Zeker als je er (zoals ik) nieuwe op hebt gezet. Dus ff goed inspuiten ;)
Uitlaat zit er bij mij goed onder. Ik had alleen iets minder ruimte bij m'n linker demper (bij de draagarm) itt m'n rechter. Het sier-/eindstuk steekt een halve centimeter verder uit dan het rechter sierstuk. Voor nu laat ik het zo. Na volgende week APK dus dan nog even 'bijstellen'.

Verder niets dan hulde voor deze uitlaat! :icon_top:
Erwin CS
Be Mini
Be Mini
Locatie: Den Haag
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jul 2010, 23:13

14 jan 2012, 16:56

Hallo Mini vrienden,

Als er een GB 4 voor de uitlaat komt zou ik er ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een willen hebben. :mrgreen:

Gr.Erwin
Respect 2 All :-))
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Kolhorn
Berichten: 1635
Lid geworden op: 30 dec 2010, 13:53

14 jan 2012, 17:30

Heh, ik overweeg de JCW-potten te vervangen door een PlayMini. All in due time, nu andere prioriteiten :)

Boy: ik had aangeboden je te helpen toch.. Hoop dat je het zelf toch fiksen kunt :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Squeek
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 323
Lid geworden op: 14 mei 2010, 20:14

14 jan 2012, 17:35

Erwin CS schreef:Hallo Mini vrienden,

Als er een GB 4 voor de uitlaat komt zou ik er ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een willen hebben. :mrgreen:

Gr.Erwin
Zou idd zeker niet misstaan onder die aero kit ;)
coopers1987
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1201
Lid geworden op: 18 sep 2010, 19:09

14 jan 2012, 17:44

Vind het ook wel een mooie uitlaat alleen vorige GB kwam niet op het goede moment, miss een volgende wel :)
Erwin CS
Be Mini
Be Mini
Locatie: Den Haag
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jul 2010, 23:13

14 jan 2012, 17:49

coopers1987 schreef:Vind het ook wel een mooie uitlaat alleen vorige GB kwam niet op het goede moment, miss een volgende wel :)
Goed om te horen dan hebben we er al 2 :P Alleen ik zag een bedrag van 465,00 eur is dit nog steeds zo :roll:

Gr.Erwin
Respect 2 All :-))
WimS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 2115
Lid geworden op: 10 feb 2008, 22:57

14 jan 2012, 18:52

Erwin CS schreef:
coopers1987 schreef:Vind het ook wel een mooie uitlaat alleen vorige GB kwam niet op het goede moment, miss een volgende wel :)
Goed om te horen dan hebben we er al 2 :P Alleen ik zag een bedrag van 465,00 eur is dit nog steeds zo :roll:

Gr.Erwin

Go Erwin go hahahhaa jij bent goed bezig :lol:
MCS 2004

Terug naar “Afgeronde groupbuys”