Catcam (1320) R53-R56

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

27 jul 2012, 18:25

cooperke s schreef: Iedereen is vrij Brightness!

Ikzelf zal de cam zelf steken+software in England.

Ik kan moeilijk voor iemand anders beslissen,oh btw ik heb trouwens al 550cc wat zeker aan te raden is.Ik heb trouwens die van jou overgenomen.

Als je niet zeker bent dat je dit wil doen,dan heb ik liever niemand op de lijst...dit is niet leuk voor de andere mensen in de GB.

En ja het kost allemaal geld.It's all about the money.Maar ik denk dat ik hier wel een geweldige kans/korting aanbied.Sommigen onder ons beseffen dat en slagen hun slag..Als je later twijfelt verkoop hem dan gewoon voor iets meer dan dat je hem hier hebt gekocht in de GB.

Dus wie moet eraf en wie erop lol :mrgreen:
Rustig, Tom! Mijn post was niet bedoeld als kritiek. De prijzen die je hebt kunnen regelen zijn prima. Het lijkt mij alleen goed om mensen die al voorzien zijn van Beek Tuning op de hoogte te brengen van een andere optie. De nokkenas is dan iets duurder, maar het scheelt qua kosten wel zo'n 800 euro en een trip naar Engeland. Zoals gezegd, hij is dan wel afgesteld met de standaard injectoren en de meningen zijn erover verdeeld of dat verstandig is.
Ik ben met je eens dat ieder moet voor zichzelf moet uitmaken wat de beste keuze is, maar het lijkt me wel zinnig om dit soort informatie te posten. Daar is het toch een forum voor?

Wat mezelf betreft: ik denk er nog even over na. Mocht ik - definitief - meedoen dat laat ik het weten zodat je me op de lijst kunt zetten.
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 sep 2007, 15:19

27 jul 2012, 18:38

I'm chill,was ook niet als kritiek of aanval bedoelt naar jou toe Brightness.

Sorry als dit zo is overgekomen,was helemaal niet de bedoeling Brightness.

Even in het algemeen,ik wil wel dat mensen die zich opgeven,ik reken ook op die mensen en dat ze niet op het einde beslissen van het toch niet te doen.Zeker als we net 10 halen en er dan eentje zou afvallen,niet leuk.

Ik koop hem zeker,zonder of met iedereen lol.

Als ik 10 mensen heb,zal de GB niet lang meer open zijn om teleurstellingen te voorkomen.

Hopelijk krijg ik ook Maandag een mail van de mensen van Cat cam voor een prijsopgave van de R56 cams.

Dan vermoed ik dat we snel aan 10 zullen zijn.
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

27 jul 2012, 18:43

cooperke s schreef:I'm chill,was ook niet als kritiek of aanval bedoelt naar jou toe Brightness.

Sorry als dit zo is overgekomen,was helemaal niet de bedoeling Brightness.

Even in het algemeen,ik wil wel dat mensen die zich opgeven,ik reken ook op die mensen en dat ze niet op het einde beslissen van het toch niet te doen.Zeker als we net 10 halen en er dan eentje zou afvallen,niet leuk.

Ik koop hem zeker,zonder of met iedereen lol.

Als ik 10 mensen heb,zal de GB niet lang meer open zijn om teleurstellingen te voorkomen.

Hopelijk krijg ik ook Maandag een mail van de mensen van Cat cam voor een prijsopgave van de R56 cams.

Dan vermoed ik dat we snel aan 10 zullen zijn.
Geen punt. :bier
Wat opgeven betreft heb je helemaal gelijk: als je je op de lijst laat zetten moet je ook niet meer afhaken. Daar benadeel je ook anderen mee. Daarom wacht ik nog ff moet toezeggen. Als ik toezeg dan kun je 100% op me rekenen.
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 sep 2007, 15:19

27 jul 2012, 19:11

Brightness schreef:
cooperke s schreef:I'm chill,was ook niet als kritiek of aanval bedoelt naar jou toe Brightness.

Sorry als dit zo is overgekomen,was helemaal niet de bedoeling Brightness.

Even in het algemeen,ik wil wel dat mensen die zich opgeven,ik reken ook op die mensen en dat ze niet op het einde beslissen van het toch niet te doen.Zeker als we net 10 halen en er dan eentje zou afvallen,niet leuk.

Ik koop hem zeker,zonder of met iedereen lol.

Als ik 10 mensen heb,zal de GB niet lang meer open zijn om teleurstellingen te voorkomen.

Hopelijk krijg ik ook Maandag een mail van de mensen van Cat cam voor een prijsopgave van de R56 cams.

Dan vermoed ik dat we snel aan 10 zullen zijn.
Geen punt. :bier
Wat opgeven betreft heb je helemaal gelijk: als je je op de lijst laat zetten moet je ook niet meer afhaken. Daar benadeel je ook anderen mee. Daarom wacht ik nog ff moet toezeggen. Als ik toezeg dan kun je 100% op me rekenen.
Schol en (eat) ,hopelijk horen we van je :wink:
Raj
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1636
Lid geworden op: 27 okt 2011, 11:28

27 jul 2012, 20:19

100% toezegging hiero
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 sep 2007, 15:19

27 jul 2012, 21:30

Raj schreef:100% toezegging hiero
Check!
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 sep 2007, 15:19

27 jul 2012, 21:47

1e post aangepast,loopt goed tot hier toe!

Hopelijk wederom een leuke GB.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

27 jul 2012, 22:12

@ Brightness; wie deze Cam wil rijden met standaard injectoren en niet custom gemapte software heeft er, sorry dat ik het zo breng, geen bal verstand van ongeacht kosten.

Als je aan een stevige Cam wil, en dus aan Tuning wil beginnen moet je niet bekostigen op de belangrijkste post van alles namelijk de software die alle onderdelen afstemt op elkaar. Goedkoop = duurkoop in het geval van Tuning, doe het goed of blijf er vooral ver van weg.
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 sep 2007, 15:19

27 jul 2012, 23:19

Reeds 12 personen op de lijst,waarvan 10 voor de R53 en 2 mogelijk voor R56.

Ik wacht op prijzen voor de R56 cams,voor de mensen in de UK of misschien is er hier nog interesse?

We zien wel,maar het kan vanaf Maandag behoorlijk snel gaan.Als ik antwoord heb van Cat Cams.

Dus be ready to spend the €'s :mrgreen:
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

28 jul 2012, 00:59

@Daveke: dezelfde cam wordt ook bij Beek gebruikt in hun stage VI. Zij passen daarbij de software wel aan, maar gebruiken de standaard injectoren. Of zij er wel of geen bal verstand van hebben laat ik in het midden.
Ik kan me voorstellen dat de injectoren tekort schieten, maar heb daar geen uitgesproken mening over aangezien het mijn vakgebied niet is.
Volgens mij rijden er hier op het forum wel mensen met Beek Stage VI. Ben benieuwd naar hun ervaringen. Als de motor niet goed loopt en/of er motorschades zijn geweest dan geef ik graag extra geld uit aan 550cc's en andere software.
Daveke schreef:@ Brightness; wie deze Cam wil rijden met standaard injectoren en niet custom gemapte software heeft er, sorry dat ik het zo breng, geen bal verstand van ongeacht kosten.

Als je aan een stevige Cam wil, en dus aan Tuning wil beginnen moet je niet bekostigen op de belangrijkste post van alles namelijk de software die alle onderdelen afstemt op elkaar. Goedkoop = duurkoop in het geval van Tuning, doe het goed of blijf er vooral ver van weg.
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 sep 2007, 15:19

28 jul 2012, 01:03

Brightness,

Puur uit interesse,weet je soms de typenr van de CatCams die Beek gebruiken?

Thanks,

Tom
Brightness
NMC Legend
NMC Legend
Berichten: 1681
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:17

28 jul 2012, 01:07

Voor stage V de catcam 1302461 en voor stage VI de catcam 1302469.
cooperke s schreef:Brightness,

Puur uit interesse,weet je soms de typenr van de CatCams die Beek gebruiken?

Thanks,

Tom
cooperke s
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Provincie Antwerpen(Belgie)
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 sep 2007, 15:19

28 jul 2012, 01:10

Brightness schreef:Voor stage V de catcam 1302461 en voor stage VI de catcam.
cooperke s schreef:Brightness,

Puur uit interesse,weet je soms de typenr van de CatCams die Beek gebruiken?

Thanks,

Tom
Thanks!

Voor alle duidelijkheid iedereen de '1320' as is dus de 1302469 as.

Is ook niet meer te vinden op de tabellen.

Wat kost deze as los bij Beek?

Tom.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

28 jul 2012, 01:25

Als een standaard injector bij een 15% pulley al bij 6500 rpm zn 100% duty cycle behaalt, denk je dan zelf niet dat een CatCam iets teveel van het goede is?

Het absolute minimum zijn al JCW injectoren, en die trekken het eigenlijk al niet.
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

28 jul 2012, 09:33

Catcam bij beek was dat niet 454 ofzo. He pik ik ben 100% van de partij
burn rubber not your soul

Afbeelding

Terug naar “Afgeronde groupbuys”