Ik sta op het punt om bij Krumm in Duitsland een geupgrade bypass valve te bestellen voor m'n cabbie omdat ik last heb van het yo-yo effect bij ligt accelereren.
De klep kost 120 euro + 15 euro verzendkosten naar NL. De webshop van Krumm is momenteel offline en als je op google zoekt naar de Krumm bypass klappe dan vind je die voor 85 euro maar dat klopt niet meer...
Bij afname van 3 stuks kunnen ze 10% korting geven en ik wil eind komende week gaan bestellen. Dus 108 euro + wat verzendkosten
Wie wil!?
1. Peter
Krumm bypass valve Cooper S 1e Generatie
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: Rosmalen
Bericht
Nadat ik mijn CAI had geinstalleerd was ik wel af van het gewiebel bij optrekken. Toen is bij mij de ECU los geweest. Nu is het echt heeeeeel sporradisch dat het nog eens gebeurd.peter schreef:En hoe heb je de ECU gereset? De accupool eraf?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Raj
- Sponsor
- Contacteer:
- Locatie: Zuid-Limburg
Bericht
Alleen dan niet met CAI maar met FL-ecu
Same here.BMX schreef:Nadat ik mijn CAI had geinstalleerd was ik wel af van het gewiebel bij optrekken. Toen is bij mij de ECU los geweest. Nu is het echt heeeeeel sporradisch dat het nog eens gebeurd.peter schreef:En hoe heb je de ECU gereset? De accupool eraf?
Alleen dan niet met CAI maar met FL-ecu
- Esge
- Leerling Mini lid
Bericht
Zo kun je de ECU resetten. Stroom er af alleen is niet genoeg.
1. With the key in the ignition, but in the off position, press and hold down the odometer reset button with one hand, while holding the button down, switch the key in the ignition to position 1 (first click) with the other hand.
2. The screen will have a number and the word “tESt”.
3. Scroll through the numbers by pressing the odometer rest button, through to 19 and wait a moment. (Note: the number order is: 1,2,10,19)
4. The message will say 19 "L i-off", flash to "L i-on", and back to "L i-off" again. When "log i-off" appears, press the odometer rest button again. You are now in the system.
5. Scroll through to 21. tESt and wait a moment. 21.0 rESEt will come up. Press the button once.
6. Your gauges will now make some sounds and movements. Once the lights come back on start your car. You have now reset your ECU and your MINI is now ready to relearn the new mods and your driving style.
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Roelofarendsveen
Bericht
Ik heb even geinformeerd of dat resetten ook effect heeft op de tuningfile maar dat is niet het geval dus ik kan het eens proberen.
Het voelt echt als een technisch "probleem" en niet als iets electronisch...
Ik ga de reset doen maar ik wil de bypass klep toch gaan vervangen binnenkort.
Het voelt echt als een technisch "probleem" en niet als iets electronisch...
Ik ga de reset doen maar ik wil de bypass klep toch gaan vervangen binnenkort.
Onze sponsors