Color coded parts (newministuff)

Een overzicht van afgeronde groupbuys.
Jobraay
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Erp
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 mei 2009, 19:20

01 mar 2013, 12:42

Ik spuit een setje koplampringen voor 50 euro, helemaal perfect bewerkt dat de lak er niet af springt bij steenslag! En achterlicht ringen erbij is in totaal 80 euro

Vind wat hier genoemd is behoorlijk aan de prijs!
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

01 mar 2013, 13:04

Jobraay schreef:Ik spuit een setje koplampringen voor 50 euro, helemaal perfect bewerkt dat de lak er niet af springt bij steenslag! En achterlicht ringen erbij is in totaal 80 euro

Vind wat hier genoemd is behoorlijk aan de prijs!
Is dat inc. de kunstof ringen en lamp sproeier kapje, of moeten we die dan zelf aanleveren?
S-67
Be Mini
Be Mini
Locatie: Veendam / Breda
Berichten: 425
Lid geworden op: 28 mei 2010, 23:14

01 mar 2013, 14:07

Met zijn allen naar Jobraay dus :D Handig om te weten overigens! Binnenkort wil ik mijn koplampringen en achterlicht ringen ook laten spuiten in kleur van auto. Weet ik in ieder geval waar ik moet zijn.
Jobraay
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Erp
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 mei 2009, 19:20

01 mar 2013, 15:14

Wilcoos schreef:
Jobraay schreef:Ik spuit een setje koplampringen voor 50 euro, helemaal perfect bewerkt dat de lak er niet af springt bij steenslag! En achterlicht ringen erbij is in totaal 80 euro

Vind wat hier genoemd is behoorlijk aan de prijs!
Is dat inc. de kunstof ringen en lamp sproeier kapje, of moeten we die dan zelf aanleveren?
Gewoon helemaal compleet, en word gewoon bij ons op de zaak gespoten, netjes in cabine, goed voorschuren, kunststofprimer erop, goed uitdampen, en dan laksysteem helemaal netjes opbouwen en aflakken met crystal clear blanke lak.

Ik gebruik enkel topproducten, en spuit dus in een prof spuitcabine, enige verschil is dat ik in mijn (proffesioneel ingerichte) schuur voorbewerk dus geen 90 euro per uur kost maar 15 ;-)

Daarbij heb ik geen tijddruk en vind het prachtig om te doen, en streef enkel en alleen naar perfectie!

Ben tijdje niet actief geweest op het forum, maar heb al erg veel gespoten hier voor jongens op het forum:
Coendek, greycooperS , maus105 , RC cooper, p5ycho ,En Speedy zijn enkele bekende namen hier op het forum, waarvan ik bijna zeker weet dat ze enkel en alleen positief zullen zijn over mijn spuitwerk!

Gr. Job
Laatst gewijzigd door Jobraay op 01 mar 2013, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

01 mar 2013, 17:20

Jobraay schreef:
Wilcoos schreef:
Jobraay schreef:Ik spuit een setje koplampringen voor 50 euro, helemaal perfect bewerkt dat de lak er niet af springt bij steenslag! En achterlicht ringen erbij is in totaal 80 euro

Vind wat hier genoemd is behoorlijk aan de prijs!
Is dat inc. de kunstof ringen en lamp sproeier kapje, of moeten we die dan zelf aanleveren?
Gewoon helemaal compleet, en word gewoon bij ons op de zaak gespoten, netjes in cabine, goed voorschuren, kunststofprimer erop, goed uitdampen, en dan laksysteem helemaal netjes opbouwen en aflakken met crystal clear blanke lak.

Ik gebruik enkel topproducten, en spuit dus in een prof spuitcabine, enige verschil is dat ik in mijn (proffesioneel ingerichte) schuur voorbewerk dus geen 90 euro per uur kost maar 15 ;-)

Daarbij heb ik geen tijddruk en vind het prachtig om te doen, en streef enkel en alleen naar perfectie!

Ben tijdje niet actief geweest op het forum, maar heb al erg veel gespoten hier voor jongens op het forum:
Coendek, greycooperS , maus105 , RC cooper, p5ycho ,En Speedy zijn enkele bekende namen hier op het forum, waarvan ik bijna zeker weet dat ze enkel en alleen positief zullen zijn over mijn spuitwerk!

Gr. Job
Sorry, maar wat mij nog niet helemaal duidelijk is; Moeten we zelf de ringen aanleveren, of is dit de prijs voor een volledig setje, dus inclusief de ringen en kapjes?
Denk niet dat Rianne het erg vind als we dan met jou verder gaan? :wink:
Jobraay
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Erp
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 mei 2009, 19:20

01 mar 2013, 17:27

Dat lijkt me logisch, alleen spuiten de kapjes alleen al kosten toch al 75 euro of meer zelfs???


Elders spuiten kost 100 euro of soms zelfs meer dus denk dat het een heel nette prijs is toch ?
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

01 mar 2013, 17:39

Volgens mij is het totaal ruim 100,-. Dan zitten we toch ongeveer op dezelfde prijs?
Jobraay
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Erp
Berichten: 83
Lid geworden op: 28 mei 2009, 19:20

02 mar 2013, 02:11

Late reactie was hele avond aan het werk..

Maar ik moet bekennen dat ik niet helemaal goed gelezen had, ik dacht dat er stond 200 euro per stuk maar het is dus per set.

Maar setjes ringen kosten volgens mij rond de 75 euro + 80 euro spuiten ben ik nog 45 euro goedkoper;-) en je kunt zelfs door mij je oude ringen laten spuiten dan heb je geen aanschaf kosten! + douane en verzenden komt er ook nog bij.

En hoe zie je dat voor je met dat spul uit Engeland met garantie en dergelijke? Stuur je dat dan weer terug naar Engeland lekker omslachtig..
Kwaliteitsnormen in Engeland liggen ook wel ff wat anders als hier in Nederland, Amerika is nog veel erger :S

Bij mij krijg je 5jaar garantie ik weet zeker dat ik het zo goed voorbewerkt dat het er nooit meer af komt!

Gr. Job
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Hillywood
Berichten: 4614
Lid geworden op: 01 okt 2010, 15:34

02 mar 2013, 15:45

Job's spuitwerk is TOP !!
Hij heeft voor mij m'n DuelL AG A-Panels gespoten in Astro Black.
Perfect job !!

Wil eigenlijk m'n voorbumper en motorkap ook laten doen door Job, maar weet nog niet hoe ik dat moet aanpakken.... Zal wellicht een vervangende auto moeten huren oid.....
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

Gesloten

18 mar 2013, 20:53

Jobraay gaat de ringen spuiten! Als ze terug zijn zal ik hier wat foto's plaatsen.
Laatst gewijzigd door Wilcoos op 18 mar 2013, 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini
Locatie: mijdrecht
Berichten: 452
Lid geworden op: 26 sep 2012, 17:35

18 mar 2013, 20:57

Welke oplossing dan?
Gr Werner
Wilcoos
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 2515
Lid geworden op: 30 mei 2012, 13:58

18 mar 2013, 21:19

Zoals het er nu naar uitziet stuur ik mijn eigen ringen naar Jobraay.
wernerisabelle
Be Mini
Be Mini
Locatie: mijdrecht
Berichten: 452
Lid geworden op: 26 sep 2012, 17:35

18 mar 2013, 21:35

Is indd ook een goed idee ;)
Gr Werner

Terug naar “Afgeronde groupbuys”