Davy's Tropical All-Terrain Cruiser (UPDATE pg 2)

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Ester
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: De Lier
Berichten: 299
Lid geworden op: 03 feb 2008, 21:20

05 nov 2012, 21:41

D'r zit toch niet toevallig een gat in de bodemplaat?
Want dan is die ook al van mijn zus geweest toe zij er voor 9 maanden woonde op Aruba.
Wij zijn er toen op vakantie geweest heerlijk. Ik ga zo weer terug.
Afbeelding
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

15 nov 2012, 17:38

Small update dan maar;

Ik werk hier wel degelijk - 40 uur per week.
Het verschil is alleen, dat ik zo goed als elk vrij uurtje leuke dingen doe.
Ik ben sinds aankomst begonnen met duiken, PADI gehaald, nu ook Advanced Open Water en ik start komende met Rescue Diver om uiteindelijk mn Divemaster nog te halen. We duiken inmiddels regelmatig op wrakken zonder instructeurs of gidsen, en alles gaat prima. Het scala aan onderwaterleven is prachtig, schildpadden, grote roggen, murenes en ontzettend veel kleurrijke vissen maken het duiken tot een prachtige ervaring!
Ook ben ik begonnen met Wakeboarden waar ik na een keer of 5 nu aardig bedreven in ben - al zeg ik het zelf, haha! Momenteel is het vooral oefenen om switch te rijden, en daarna van beiden kanten te leren springen.
De volgende stap is om ook dan maar te gaan leren kitesurfen onder het mom van; ik ben toch hier :)
Het stappen en eten is hier sowieso leuk, omdat je met bijna alleen maar vakantiegangers of tijdelijk hier wonende mensen samen bent dus het sfeertje is top!
Het weer en de zee natuurlijk ook!

Foto's van wat ik hier allemaal doe en beleef staan al in redelijke getalen op FB, wie ze wil, moet maar even een uitnodiging sturen :)
Fotootje van mijn karretje hier, ja ik weet het, hij is niet gewassen maar dat komt omdat het al een tijdje niet geregend heeft :D

Afbeelding

Bon Bini!
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

15 nov 2012, 17:50

die kleur! :mrgreen:

Enjoy vriend :wink:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

15 nov 2012, 21:45

Daveke schreef:Fotootje van mijn karretje hier, ja ik weet het, hij is niet gewassen maar dat komt omdat het al een tijdje niet geregend heeft :D
Meesterlijke uitleg! :mrgreen:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

15 nov 2012, 22:09

Ik ga hier geen geld uitgeven aan dure autoshampoo als een flesje bier van 25 cc al 3,5 euro kost..

Prioriteiten stellen! :mrgreen:
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Berichten: 2787
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:50

16 nov 2012, 07:59

Mooi dat je het zo naar je zin hebt! Geniet ervan kerel!
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Almere
Berichten: 5707
Lid geworden op: 08 mar 2011, 11:48

16 nov 2012, 12:07

Daveke schreef:ja ik weet het, hij is niet gewassen maar dat komt omdat het al een tijdje niet geregend heeft :D
Ah, dat klinkt precies als mijn strategie. Wat dat betreft jammer dat mijn auto binnen staat... :mrgreen:

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”